JUL x Ukrainian Folks повертаються і презентують новий дроп

#МояКультурнаБроня

Масмаркет бренд жіночого одягу JUL втретє об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для продовження фольклорної колаборації довкола українських народних та естрадних пісень.

JUL x Ukrainian Folks

Головним завданням співпраці завжди була інтеграція українського фольклору в сучасний контекст, але з 24 лютого життя дуже змінилося, а з ним і завдання. Сьогодні ми зрозуміли багато речей про загарбника. Але найголовніші висновки ми вкотре зробили про себе, про велич нашого народу: ворог може знищити інфраструктуру і позбавити нас виробництва, перетворити міста на попіл, але є речі, які він не відбере ніколи — нашу культуру, нашу історію, нашу спадщину. Росіяни століттями намагалися викоренити українську культуру, але вона безсмертна. Вона сама себе відтворює, і так буде завжди. Нині найліпший час, щоб укотре звернутися до коріння і розповісти про нього світові.

JUL x Ukrainian Folks

Для цього JUL та Ukrainian Folks використали українські народні пісні «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду» та романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка «Чорнії брови, карії очі», який через надзвичайну популярність часто хибно вважають народною композицією. До колекції увійшли сумка-шопер та вісім варіацій чоловічих і жіночих футболок.

«JUL завжди був, є і буде про Україну. Командою ми довго думали, з чого ми можемо почати наше “відродження”. І зрозуміли, що якщо не почнемо з нашої колаборації з Ukrainian Folks, то ви нас не зрозумієте. Чесно кажучи, ми самі себе б не зрозуміли», — розповідає засновниця бренду JUL Юлія Логвін.

Окремо JUL та Ukrainian Folks звернулися до тих, у кого є речі з попередньої колаборації: «Ми закликаємо всіх, у кого є наші речі з колаборації: якщо у вас є доступ до них зараз, одягайте їх. Нехай вони стануть вашим оберегом та вашою бронею, а можливо, і зброєю. Нехай вони стануть для вас ще одним нагадуванням про те, за що ми сьогодні боремося. Робіть світлини в речах та позначайте їх хештегом: #МояКультурнаБроня».

Колаборація доступна до придбання з 12 травня на сайті бренду. 25% від прибутку будуть перераховані благодійній організації «Повернись живим» на озброєння наших захисників та захисниць.


Реклама

Популярні матеріали

Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Що, як і коли їсти для схуднення без дієти?


Читайте також
Популярні матеріали