Цю пісню з перших акордів впізнає кожен українець. За 52 роки з дня свого першого звучання «Червона Рута» стала неофіційним гімном української ідентичності настільки, що пісня часто сприймається як народна. У 2021 році до 50-річчя композиції бренд JUL вперше випустив колекцію-присвяту «Червоній Руті». Тоді під час роботи над сукнями команда бренду познайомилась із сестрою композитора, Оксаною Івасюк, та заручилась її великою підтримкою. Цьогоріч в колаборації з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks виходить повноцінна колекція, присвячена беззаперечно найкращій українській пісні про кохання.
Основним елементом колекції стала власне червона рута. Інтерпретувати своє бачення міфічної квітки JUL x Ukrainian Folks довірили художниці Олександрі Плавінській (ASSHA), яка зобразила символ кохання у виразному багряно-червоному кольорі на пелюстках, в поєднанні з насиченим жовтим і чорним відтінками.
Головна візуальна деталь стала основою вкороченого жакета, мідіспідниця, жилету і напівпрозорого лонгсліву, що легко комбінуються між собою. Традиційно, окрім авторського принта, всередині речей на тканих бирках написані рядки з пісні — «Ти у мене єдина, тільки ти, повір». Особливу увагу JUL x Ukrainian Folks приділили сукням. Акцентуючи на деталях і лаконічних формах, бренд розробив декілька варіацій різної довжини. Біла сукня прямого силуету додає стриманості завдяки подовженим елементам, а молочна сукня-комбінація, оздоблена мереживом, відображає грайливість та мрійливість закоханості. Альтернативною складовою колекції стала футболка з яскраво-червоним написом «Червона Рута», який розробив дизайнер Антон Синиця.
«Дівчата полюбили історію "Червоної рути" в наших сукнях. Ми вирішили дати продовження цьому: про неї постійно питають наші покупці, а ще дуже хотілось, щоб ця міфічна квітка залишалась не лише у пісні, але й мала своє відображення в речах JUL. Також цього разу ми розширили розмірну сітку, додавши розміри XL та XXL. Це наше нове бачення червоної рути, квітки, яку ніхто не бачив. Лише здогадка, якою вона є насправді», — розповідає Юлія Логвін, засновниця бренду.
«Цього разу ми вирішили не зупинятись лише на сукнях, і створили більш різнобічну колекцію. Вона про різних жінок, про різні смаки, про різні вподобання. Але все це об‘єднано спільною піснею, на мою думку, найкращою про кохання. Хочеться, щоб ці речі дарували людям любов. Іноді здається, що її стало мало у світі, тому потрібно її множити», — додає Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks.
Колекція доступна для замовлення на сайті, а також в київському шоурумі на Мечникова, 6.