Художній музей із порожніми рамами в епіцентрі війни став локацією для фешн-зйомки українського бренду Kachorovska

Спосіб заглибитися у себе

Нова колекція Kachorovska знімалася на тлі порожніх рам на стінах Національного художнього музею України — через війну були евакуйовані всі твори мистецтва. Для бренду це бажання нагадати про війну, що триває в Україні, та спроба у порожнечі, спричиненій страшними подіями, побачити нових себе. 

Kachorovska

«У порожньому музеї наша героїня вдивляється у себе. Ми памʼятаємо: що б не відбувалося ззовні, найважливіше — всередині нас. Щодня сучасні жінки виконують десятки ролей, перемикаються з однієї на іншу, а ще частіше – суміщають. Але хто ми поза цими ролями? У 2023 році ми шукаємо відповідь», — коментують кампейн у Kachorovska.

Головним акцентом цього сезону у Kachorovska стали сяйні фактури. Лаковану та золоту шкіру, на думку команди бренду, варто дозволити собі носити щодня, не обмежуючись лише вечірніми образами. До нової колекції увійшли ботильйони з анатомічною формою носка, дві моделі балеток, мюлі на підборах, човники з круглим носком, компактні сумки-кросбоді та новий дроп одягу. 

Kachorovska

«Цього року наша мета — зробити крок до себе справжніх, побачити саме свої бажання та цінності, прийняти свій досвід та ідеї. Адже насамперед від стосунків із собою залежать наші рішення та дії. В залі з порожніми рамами та спогадами про минуле ми дивимося на себе. Весь світ дивиться на нас та переосмислює свої цінності. Ми змінюємо світ. Сьогодні. В Україні».


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


DOROFEEVA, Jerry Heil, Klavdia Petrivna: оголошені номінанти...


Читайте також
Популярні матеріали