У самому серці польської столиці — в арт-просторі Vitkac Department Store — 11 лютого відбудеться перший поп-ап українських брендів від Khmil Concept Store, акцентом якого стали бренди, що працюють з українськими культурними кодами.
Одяг та аксесуари Gunia Project, керамічні прикраси Tsvite Teren, вишиванки Etnodim, колекція 91lab за мотивами картин Примаченко, килими Gushka, альбоми Osnovy Publishing, аромати Poetry Home — це лише частина з того, що можна буде купити 11 лютого у Варшаві.
«Мода — це потужний інструмент культурної дипломатії. Наші дизайнери представляють свої колекції на світових тижнях моди, майже кожного дня ми бачимо голлівудських зірок в речах українських брендів. Це інтегрує нашу країну у світовий контекст, залишає нас в фокусі уваги ЗМІ, показує, що ми сучасні, прогресивні, стильні. Мода допомагає будувати діалог, а часом промовисто говорить без слів», — розповідає організаторка події українка Марія Хміль.
Також на поп-апі будуть представлені речі з колекцій The Coat, Przhonskaya, Knitel, Darja Donezz, аксесуари від Vikele Studio та Grie.
Крім того, на івенті відбудеться прем’єра лекції fashion-журналіста Романа Тимофєєва «Українські імена у світовій історії моди».