Gunia Project, The Coat, Przhonskaya, Etnodim та інші бренди представлять свої колекції в Варшаві

Стиль з українською душею

У самому серці польської столиці — в арт-просторі Vitkac Department Store — 11 лютого відбудеться перший поп-ап українських брендів від Khmil Concept Store, акцентом якого стали бренди, що працюють з українськими культурними кодами. 

Khmil Concept Store

Одяг та аксесуари Gunia Project, керамічні прикраси Tsvite Teren, вишиванки Etnodim, колекція 91lab за мотивами картин Примаченко, килими Gushka, альбоми Osnovy Publishing, аромати Poetry Home — це лише частина з того, що можна буде купити 11 лютого у Варшаві. 

«Мода — це потужний інструмент культурної дипломатії. Наші дизайнери представляють свої колекції на світових тижнях моди, майже кожного дня ми бачимо голлівудських зірок в речах українських брендів. Це інтегрує нашу країну у світовий контекст, залишає нас в фокусі уваги ЗМІ, показує, що ми сучасні, прогресивні, стильні. Мода допомагає будувати діалог, а часом промовисто говорить без слів», — розповідає організаторка події українка Марія Хміль. 

  • Etnodim
    Etnodim
  • Gunia Project
    Gunia Project
  • Tsvite Teren
    Tsvite Teren
  • Gushka
    Gushka
  • Osnovy Publishing
    Osnovy Publishing
  • Poetry Home
    Poetry Home
  • Przhonskaya
    Przhonskaya
  • The Coat
    The Coat
  • 91lab
    91lab

Також на поп-апі будуть представлені речі з колекцій The Coat, Przhonskaya, Knitel, Darja Donezz, аксесуари від Vikele Studio та Grie. 

Крім того, на івенті відбудеться прем’єра лекції fashion-журналіста Романа Тимофєєва «Українські імена у світовій історії моди».


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали