Креативний директор бренду Іван Фролов створював нову колекцію, що була презентована в Bulgari Hotel London, натхнений відчуттями молодості, свободи та розквіту.
У цьому сезоні FROLOV використав концепцію силуетів, схожих на скульптури, що прикрашені трояндами. Ці елементи були натхнені творчістю української художниці Жанни Кадирової. Крім того, у колекції є чорні та білі шовкові сукні-халати зі знаковими серцями FROLOV.
Впізнаване серце FROLOV у цій колекції підсилює любов Івана до його рідного Києва, де, попри можливість загубитися в почуттях страху, місто все живе і розквітає. Додатковий омаж столиці України також зображений в золотих мереживних каштанах.
Ручне дзеркало у формі серця використовується FROLOV як елемент сили в кутюрній колекції. У новому релізі вони виготовлені за допомогою традиційного методу з поліруванням, що підсилює їх міцність. Так дзеркальце у формі серця стало аксесуаром, який ніколи не розіб’ється.
До MOLODA також увійшли бестселери FROLOV — корсети й корсетні сукні, прикрашені кристалами Swarovski, які бренд спеціально розробив з майстрами кристалів.
Роботу над колекцією, а також показ супроводжували пісні української музики 70-х років: «Червона троянда» і «Каштани падають» Юлії Пашковської; «Моя любов» Ліни Прохорової; «У долині туман» Миколи Кондратюка. Вони всі передають дух колекції: молодість, грайливість, натхнення і свободу.
Показ відбувся завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та у рамках Ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week.