FROLOV представив нову колекцію MOLODA під час першого сольного шоу на Тижні моди у Лондоні

Натхнена відчуттями молодості, свободи та розквіту

Креативний директор бренду Іван Фролов створював нову колекцію, що була презентована в Bulgari Hotel London, натхнений відчуттями молодості, свободи та розквіту. 

У цьому сезоні FROLOV використав концепцію силуетів, схожих на скульптури, що прикрашені трояндами. Ці елементи були натхнені творчістю української художниці Жанни Кадирової. Крім того, у колекції є чорні та білі шовкові сукні-халати зі знаковими серцями FROLOV.

Впізнаване серце FROLOV у цій колекції підсилює любов Івана до його рідного Києва, де, попри можливість загубитися в почуттях страху, місто все живе і розквітає. Додатковий омаж столиці України також зображений в золотих мереживних каштанах.

Ручне дзеркало у формі серця використовується FROLOV як елемент сили в кутюрній колекції. У новому релізі вони виготовлені за допомогою традиційного методу з поліруванням, що підсилює їх міцність. Так дзеркальце у формі серця стало аксесуаром, який ніколи не розіб’ється.

До MOLODA також увійшли бестселери FROLOV — корсети й корсетні сукні, прикрашені кристалами Swarovski, які бренд спеціально розробив з майстрами кристалів.

Роботу над колекцією, а також показ супроводжували пісні української музики 70-х років: «‎Червона троянда»‎ і «‎Каштани падають»‎ Юлії Пашковської; «‎Моя любов»‎ Ліни Прохорової; «‎У долині туман»‎ Миколи Кондратюка. Вони всі передають дух колекції: молодість, грайливість, натхнення і свободу.

Показ відбувся завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та у рамках Ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week.


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Wednesday Brings Health and Convenience Together with Its Greens...


Головні тренди у фарбуванні волосся 2025 року


Читайте також
Популярні матеріали