FRÉO означає «жінка». Український бренд, заснований під час війни

Екологічне та функціональне вбрання

FRÉO — київський бренд жіночого одягу, дизайн якого зосереджується на виняткових тканинах, ретельній майстерності та вишуканих чистих силуетах. Основна ідея бренду полягала в тому, щоб створити речі, які не втрачають своєї актуальності з плином часу та виконують функціональну роль у гардеробі. Айтеми з поєднанням революційного класичного підпису, чуттєвості та мінімалізму на основі високої якості та турботи про навколишнє середовище.

FRÉO

Назва FRÉO — це не просто набір букв, у ній зашифроване глибоке значення. У перекладі зі староанглійської це слово означає «жінка». Бути жінкою — це мистецтво.

Колекції FRÉO випускаються лімітованими тиражами. Бренд має декілька причин для цього. Перш за все, засновники бренду цінують нашу планету і вірять, що менше виробництво може допомогти уникнути катастрофічного безладу на Землі. По-друге, вони бажають, щоб кожна річ FRÉO мала шанс на життя і творила історію зі своїм власником.

FRÉO використовує залишки тканин престижних брендів, імпортованих з Італії. Відновлені тканини кращі для навколишнього середовища, ніж будь-які інші екологічно сертифіковані тканини: нульове споживання ресурсів, нульові викиди, нульова утилізація та мінімальне споживання енергії.

FRÉO

Діапазон цін на товари — 100-550 доларів.

FRÉO натхнений історією життя жінок та їхньою роллю у суспільстві. Головна місія бренду — показати, як жінки можуть бути сильними, сміливими та чуттєвими водночас.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали