Фото дня: Наомі Кемпбелл лише в одних черевиках у новій кампанії Timberland

So hot!

Цьогоріч Timberland продовжує святкування 50-річчя своїх культових Yellow Boots. З цієї нагоди бренд представляє свою нову глобальну кампанію під назвою «Iconic», обличчям якої стала культова модель Наомі Кемпбелл. У світі, де тренди приходять і йдуть, а бренди витримують випробування часом, Timberland представляє свято позачасового стилю та тривалої спадщини.

Наомі Кемпбелл знялась оголеною лише в легендарних жовтих черевиках, щоб підкреслити автентичність та оригінальність, які є основою кампанії.


Також бренд залучив ще трьох знаменитостей: співака Тедді Свімза, художника Слоуна і модель Кай-Ісайя Джамал. 



Випущені в 1973 році, щоб впоратися з суворою погодою в Новій Англії, Timberland`s Orignal Yellow Boot стали іконою хіп-хопу та репу в 90-х, перш ніж утвердитися як класика гардеробу. З кожним кроком ці черевики розповідають історію пригод, сміливості та непохитної відданості до якості. Характерний пшеничний колір, неперевершена майстерність виготовлення та тривалий комфорт зміцнили статус найбільш впізнаваних черевиків у світі, що є свідченням автентичності та міцної спадщини.

Офіційним представником бренду Timberland в Україні є компанія INTERTOP. Взуття, одяг і аксесуари. Нову колекцію можна придбати в офіційних магазинах Timberland та магазинах INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали