Фольклорна колаборація: спільний молодіжний дроп JUL x Ukrainian Folks

Інтеграція українського фольклору в сучасний контекст

Український мас-маркет бренд жіночого одягу JUL об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для створення спільного молодіжного дропу. 

Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст. Для цього JUL та Ukrainian Folks використали три українські народні пісні та один романс: «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду», лемківську «Чом ти не прийшов» та «Чорнії брови, карії очі»  — романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка, який через широку розповсюдженість часто хибно вважають народною композицією.

FILM JUL x UKRAINIAN FOLKS

До колекції увійшло десять футболок в різних кольорових варіаціях та написах, але не оригінальних, а перекладених на англійську мову музичними сервісами. Так, «Галя несе воду» стала Galya carries water, «Ой, у вишневому саду» — Oh, in the cherry orchard, «Чом ти не прийшов»  — Why you haven’t come, «Чорнії брови, карії очі»  — Black brows, brown eyes. Ці композиції були обрані не лише через свою популярність, а й завдяки видатним рімейкам: «Несе Галя воду» та «Чом ти не прийшов» у виконанні «Тріо Маренич», «Ой, у вишневому саду» Ніни Матвієнко та «Чорнії брови, карії очі» Анатолія Солов’яненка. До колаборації також увійшли дві махрові сумки  — рожева з білою вишивкою Galya carries water та жовта з аналогічним написом блакитного кольору.

Автором графічного дизайну футболок став Антон Синиця. 

Колекція доступна до придбання з 28 червня на сайті бренду jul.ua.

Фотограф: Настя Ковальова

Стиліст: Таня Немченко

 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали