ЩО ГОВОРИТЬ ПРО ВАШ СТИЛЬ КОЛІР ВОЛОССЯ?

«СЛОВА МЕГАН ОЧЕНЬ ОГОРЧАТ КОРОЛЕВУ», — НОВЫЕ...

6 ОПАСНЫХ ИЗМЕНЕНИЙ, КОТОРЫЕ ПРОИСХОДЯТ В...

5 СПОСОБОВ ПРИВНЕСТИ ОСТРОТУ В ОТНОШЕНИЯ

ФОТОФАКТ: НАТАЛЬЯ МОГИЛЕВСКАЯ СТАЛА...

Український бренд Finch і студія Ffface випустили капсулу віртуального одягу

Fashion Tech!

Рейтинг статьи / 0
0 5 0

Український бренд одягу Finch і студія по розробці продуктів в доповненої реальності Ffface випустили капсулу наполовину «віртуальної одягу». Digital одяг створено у відповідь на зростаючий тренд на цифрову моду і світовий перехід у Fashion Tech.

У сучасному світі споживання заради створення контенту зростає, але замість того, щоб купувати більше різних речей заради створення декількох модних фотографій і відео, творці капсули пропонують перевести таке споживання в digital, тим самим звільняючи місце в гардеробі і підтримуючи ідею сталого споживання. Адже одна одиниця одягу може мати кілька AR-ефектів.

Ключова цінність AR-одягу в тому, що він може бути кастомізований в тому середовищі, де відбувається найбільше контактів з нашими луками — у соцмережах. І якщо з нашим реальним одягом кожен день стикаються десятки людей, то в цифровому середовищі ця цифра складає сотні або тисячі контактів щодня. Елементи доповненої реальності в такому одязі для користувачів, які переглядають сторіз з ним, так само реальні, як справжні. А реакції, які отримуємо через соцмережі мають таку ж вагу, як і компліменти при зустрічі, при цьому унікальність і незвичність контенту збільшує залученість і охоплення.

На відміну від попередніх спроб реалізувати подібний концепт і, зокрема Vetements, для активації AR не потрібна установка додаткових додатків, а сама анімація нарешті вийшла за рамки площини і статики. Замість статичного 2D-користувач бачить незвичайні 3D-анімації, які виходять за межі предмета одягу і рухаються в реальному часі.

Основні факти, які потрібно знати про AR-одяг Ffface x Finch:

  • Щоб активувати AR-шар досить просто відкрити Instagram-ефект і навести на принт. Активуючи анімацію таким чином ви відразу можете постити контент і отримувати лайки.
  • Дизайн-концепт був натхненний основними елементами, з яких складається наш Всесвіт — органіка і неорганіка, втіленням яких стали рослини з тентаклямі і скло.
  • Завдяки реалізації функціоналу на базі Instagram-фільтра ефект не тільки доступний всім, але і може постійно оновлюватися без змін у фізичній версії одягу. Вже через місяць Ffface додадуть другий AR-шар до кожного предмету одягу. Таким чином власники маючи одну фізичну річ отримають два і більше цифрових лука.
  • Фізичне втілення продукту було виконано за всіма стандартами якості від Finch, крім звичного зручного крою одяг відрізняє нашивка з принтом, яка не піддається випиранню та вигорянню і спрацьовує як маркер для фільтра при будь-якому освітленні.
  • Речі мають ціни демократичної лінійки Finch.

Повний цикл створення першого дропа Ffface x Finch від концепту до виробництва речей зайняв п`ять місяців, з яких активна технічна частина і тестування — три місяці.

Придбати речі можна в інтернет-магазині за посиланням. Приміряти і подивитися, як працює AR можна в шоурумі бренду в Києві на Великій Житомирській, 20.

Сама женственность: летняя коллекция от украинского бренда Nuvola

«Благодаря Instagram меня стали приглашать на большинство fashion-шоу NYFW, на некоторые даже в первый ряд», — Алина Фролова

Тренд вне времени: трикотажные изделия от украинского бренда Shevchenko 

Что дальше: гороскоп на июль для всех знаков зодиака

5 продуктов, которые вызывают отечность

Так ли страшен глютен: мифы и правда