НЕ ТРЕНЧЕМ ЄДИНИМ: ТРЕНДОВИЙ ВЕРХНІЙ ОДЯГ НА...

КЕЙТ МИДДЛТОН В ЯРКО-КРАСНОМ ПАЛЬТО ALEXANDER...

10 ИДЕЙ ДЛЯ МАНИКЮРА НА ХЭЛЛОУИН ИЗ INSTAGRAM ...

«БЫЛО ВАЖНО НЕ ДОПУСКАТЬ НИКАКИХ НАМЕКОВ НА...

КАК ПРАВИЛЬНО ПИТАТЬСЯ ПРИ COVID-19:...

«Екологічність — це не про ставлення людей до предметів, це, швидше, про стосунки людей і природи», — засновник бренду Ochis Максим Гавриленко

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує п’яту історію Action: Sustainable Fashion — Ochis

Рейтинг статьи / 0
5 5 1

Однією з найбільших проблем швидкої моди є перевиробництво одягу та аксесуарів. Швидкоплинність трендів призводить до зниження якості продуктів та безвідповідального використання ресурсів планети.

Київський бренд Ochis, який був заснований 2018 року Максимом Гавриленком, змінює ситуацію в Україні. Ochis — це перші екологічні окуляри, зроблені з кави. На меті у Максима було створити справді унікальний, екологічний продукт, що зможе повністю замінити швидкі одноразові рішення. Так виникли окуляри, які є на 100% біорозкладними і створюються з натуральних олій та переробленої кавової макухи, зібраної у київських кав’ярнях.

Більше того, процес виробництва також є повністю екологічним. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновнику розробити прототип перших у світі окулярів з кави, при створенні яких не відбувається викиду CO2 в атмосферу. Сьогодні кожна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, щоб стати ідеальною парою Ochis.

Філософія Ochis — натуральність та екологічність.

«Я почав вивчати психологію людини, і це мене наштовхнуло на усвідомлення проблеми світового переспоживання та забруднення пластиком, — розповідає Максим. — Мені хотілося знайти такий матеріал, який вже нікому не потрібний, а при повторному використанні отримав би нову цінність». 

Команда бренду бачить позитивні зміни у світі та робить власний внесок у розвиток новітніх екологічних технологій, використовуючи вторинну сировину рослинного походження, чим розвиває циркулярний дизайн в Україні, що є майбутнім індустрії.

Світові бренди вже багато років намагаються вирішити проблему неетичності ланцюжка виробництва, постачання та утилізації. Саме тому зараз у fashion-індустрії відбувається трансформація лінійних бізнес-моделей у циркулярні, які передбачають виробництво продуктів без використання первинної сировини у найбільш екологічний та етичний способи.

Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та поліпшенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів — краще, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.

«Екологічність — це не про ставлення людей до предметів, це, швидше, про стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі».

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

У відео також використані архіви Ochis

Дневники ELLE lounge: гости третьего дня Ukrainian Fashion Week

Інтерв'ю з Іриною Данилевською

Мода поза часом: оголошено програму Ukrainian Fashion Week No Season Season

Жареный редис с перцем чили: небанальная закуска за 5 минут

10 идей для маникюра на Хэллоуин из Instagram 

Секрет молодости: рецепт любимого смузи Синди Кроуфорд