Світова поп-зірка та володарка кількох Grammy Дуа Ліпа стала амбасадоркою CHANEL. Вона представляє нову сумку CHANEL 25, яка поєднує культові деталі Дому з сучасною функціональністю.
Кампанія стартує з короткометражного фільму, знятого режисером Гордоном фон Штайнером, відомим своєю естетикою, натхненною музичними відео. У центрі сюжету — день Дуа Ліпи в Нью-Йорку: від галасливих вулиць Манхеттена до фотостудії, де вона працює над новими проєктами. У відео звучить «She Drives Me Crazy» — легендарний трек Fine Young Cannibals, що ідеально передає атмосферу легкості й бунтарського духу.
«Я обожнюю цю пісню! Вона з 90-х — епохи, яка мене завжди надихає. Це відчувається у всьому: моді, музиці, кіно. Вона ідеально передає свободу самовираження та драйв великого міста», — розповідає Дуа.
CHANEL 25 — це новий погляд на класичні коди бренду. Простьобана шкіра, ланцюжок, що переплітається зі шкірою, кілька функціональних кишень — усе це робить сумку одночасно стильною та практичною. Модель представлена у трьох розмірах і створена для жінок, які живуть у постійному русі.
«Я одержима цією сумкою! Вона ідеально мені підходить, адже я завжди в дорозі. Тут є місце для всього: книги, сонцезахисних окулярів, блокнотів і навіть моїх кристалів», – ділиться Ліпа.
Для Дуа ця кампанія — не лише про моду, а й про свободу руху, самовираження та спонтанність: «Вона про силу, гру й радість. Це ті самі емоції, які я переживаю як артистка».
Фотографії, зняті Девідом Сімсом, а також повна кампанія CHANEL 25 будуть представлені у березні.