Дайджест травня: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Світлана Бевза на хіднику Met Gala 2023, колаборація українських художниць із брендом Uniqlo та Бейонсе в капелюсі українського бренду на концерті в Лондоні — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який підготувала старша редакторка ELLE Світлана Кравченко.

Серед почесних гостей головної модної події року була і та, чия поява на червоному хіднику викликає нашу особливу гордість та захоплення. На балу Інституту костюма Met Gala перед фотографами позувала засновниця українського бренду Bevza Світлана Бевза. Для Met Gala 2023 дизайнерка обрала образ у чорно-білих тонах — улюблених кольорах Карла Лагерфельда, пам’яті якого був присвячений вечір. Світлана постала в чорній сукні Seashell власного бренду та білій накидці з шовкового пір’я, вирізаного вручну. За словами Світлани, білосніжна накидка символізує надію на мир і свободу. Образ доповнили клатч у формі яйця та маленька підвіска з яйцем, що «символізують життя та новий початок».

На заході також з’явилася українська модель Паша Гаруля — теж в образі від Bevza.

Це офіційно: голлівудська акторка, режисерка та посол доброї волі ООН Анджеліна Джолі запускає власний бренд одягу та прикрас. Чутки підтвердила сама зірка у своєму Instagram. «Сьогодні я починаю щось нове — колектив, де кожен може творити. Atelier Jolie — це місце для творчих людей, де вони зможуть співпрацювати з досвідченою та різноманітною родиною кравців і модельєрів з усього світу», — зазначила Джолі. Очікується, що бренд приділятиме особливу увагу стійкій моді та використовуватиме для створення одягу якісний вінтажний матеріал і вже наявну тканину.

Французький бренд Saint Laurent вирішив розширити асортимент товарів і представив свою першу колекцію ювелірних прикрас. Креативний директор Ентоні Ваккарелло позиціонує вироби як функціональні та позачасові, такими, що відображають вишукану паризьку досконалість Дому. До колекції увійшли браслети, сережки, брошки та підвіски з різних видів золота, прикрашені діамантами та іншими коштовними каменями. Деякі з них доповнені легендарним логотипом Cassandre із вертикальними ініціалами YSL.

4 українські художниці, які сьогодні живуть у Німеччині, створили колаборацію з японським брендом Uniqlo. Зіна Ісупова, Вікі Берг, Сомарі Пташка та Анастасія Пасічник розробили унікальні принти та колажі для футболок та шоперів марки. Співпраця стала частиною проєкту UTme, в рамках якого різні художники створюють візерунки та зображення, які потім можна надрукувати на речах прямо в берлінському магазині бренду за адресою Tauentzienstraße 7B/c. Ініціатором колаборації став європейський офіс Uniqlo. У пошуках українських талантів його представники звернулися до організації Ukrainian Cultural Community (UCC). 

Американський актор, лауреат численних нагород, зокрема номінацій на «Оскар», BAFTA, «Золотий глобус» Тімоті Шаламе став амбасадором Chanel. Це його перша співпраця з брендом, у рамках якої актор знявся в рекламі чоловічого аромату Bleu de Chanel. Автором кампанії виступив режисер Мартін Скорсезе. 

Дизайнер Деніел Лі показав свою першу пляжну рекламну кампанію Burberry, в якій знову залишився вірним естетиці та класичному стилю Дому. Усі речі — купальники, панами, плавки, шорти, пляжна сумка, рушник і навіть рятувальний жилет — прикрашені знаковим для бренду картатим принтом на бежевому тлі.

Бренди Jacquemus та Nike показали лукбук нової спільної моделі кросівок — J Force 1. Для пари бренди переосмислили класичний силует Nike Air Force 1 Low. Білий шкіряний верх з сітчастим язичком «сплели» з підошвою за допомогою нейлонових шнурків. Кросівки прикрасили маленьким металевим «свушем» срібного кольору збоку, подвійним брендингом на п’яті та фірмовою для Nike Air Force 1 металевою плашкою на шнурівці з літерами JF1. Кросівки надійдуть у продаж «найближчими місяцями» у білому та чорному кольорах.

Американський бренд жіночої білизни Victoriaʼs Secret повертає щорічний показ Victoriaʼs Secret Fashion Show, який скасували у 2019 році через звинувачення в сексизмі та просуванні застарілих стандартів краси. Щоправда, повернеться він у новому форматі — це буде повнометражний фільм, в якому покажуть митців та дизайнерів з усього світу. Зокрема, у фільмі можна буде побачити колекції від 20 модельєрів із чотирьох міст: Боготи, Лагосу, Лондону та Токіо. Вони, за словами креативного директора бренду Рауля Мартінеза, будуть підкреслювати «індивідуальність жіночих історій». Одна частина фільму буде присвячена розробці колекції, тоді як інша — самим дизайнам, серед яких не лише білизна, а й сукні та навіть верхній одяг. Відомо також, що у фільмі, як і у звичному шоу, візьмуть участь відомі супермоделі та артисти.

Руслан Багінський став одним з 12 фіналістів міжнародної премії ANDAM 2023 Fashion Award. Руслан увійшов до списку фіналістів в категорії «Аксесуари» та став першим українським дизайнером, представленим у фіналі конкурсу. 29 червня кожен з фіналістів презентує власний проєкт на розгляд журі, а 30 червня оберуть переможця. Окрім грошової премії переможець отримає можливість працювати з ментором — «професіоналом індустрії, який впродовж року супроводжуватиме дизайнера і допомагатиме з розвитком бренду». Цьогоріч ментором переможця в категорії «Аксесуари» виступить Гійом де Сейнес із французького дому Hermès.

Травень для Руслана Багінського, схоже, видався багатим на добрі новини. Так, днями Бейонсе вкотре з’явилася на публіці в головному уборі від Ruslan Baginskiy. У межах свого світового турне Renaissance World Tour американська співачка разом зі своїм балетом постала перед публікою у дзеркальних капелюхах-канотьє авторства українського дизайнера.

Цього разу зірка віддала перевагу яскраво-червоній моделі, тоді як на концерті в Стокгольмі зробила ставку на сріблястий капелюх.

Пишаємося нашими брендами, які щодня просувають українське далеко за межами України!


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали