Дайджест квітня: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Який бренд був найпопулярнішим у першому кварталі 2023 році, хто став новим креативним директором Tom Ford та чому «найтаємніший бутик Парижу» захотів заколабитися з українським брендом Ruslan Baginskiy — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який підготувала старша редакторка ELLE Світлана Кравченко.

Найвідоміший український капелюшник Руслан Багінський створив колаборацію з модним консультантом Драйсом Лассаном, точніше, з його «найтаємнішим бутиком Парижу» Lahssan Paris. Бутик не має вивісок і вітрин, а всередині можна придбати лише одну річ — чорний вініловий тренч, декорований золотими ґудзиками. Відтепер там будуть представлені також два капелюхи Ruslan Baginskiy: кепі з вініловим козирком і атласним верхом та двосторонній капелюх-відро. Обидві моделі прикрашає вишитий вручну спільно створений логотип RxL. Цією співпрацею Лассан хотів підтримати українську модну індустрію, яка наразі також є рухом опору. 

Федерація високої моди перенесла дати проведення тижнів моди в Парижі на осінь 2024 року. Таких заходів було вжито, щоб покази не накладалися на Олімпійські та Паралімпійські ігри, які проведуть у Парижі наступного року — з 26 липня до 11 серпня та з 28 серпня до 8 вересня 2024 року відповідно. Тижні чоловічої моди відбудуться з 16 до 21 січня та з 18 до 23 червня. Тижні жіночої моди — з 26 лютого до 5 березня та з 23 вересня до 1 жовтня. Показ кутюрних колекцій заплановано на 22–25 січня та 24–27 червня. У Франції Ігри оголосили найбільшою подією, яку коли-небудь проводили в країні. Пам’ятки Парижу перетворять на спортивні об’єкти. Наприклад, біля підніжжя Ейфелевої вежі збудують волейбольний стадіон, а змагання з BMX та скейтборду проведуть на площі Згоди. 

Аналітична платформа Lyst опублікувала традиційний рейтинг найпопулярніших речей та брендів за перший квартал 2023 року. Серед брендів до першої десятки увійшли: Prada та Miu Miu (вперше в історії Prada Group посіла одразу дві перші позиції в рейтингу найпопулярніших брендів сучасності від Lyst), Moncler, Valentino, Loewe, Bottega Veneta, Dolce & Gabbana, Versace, Gucci та Saint Laurent. Найпопулярнішим товаром кварталу стала бюджетна сумка через плече від Uniqlo — це найдешевший продукт (>20$), який коли-небудь був представлений у The Lyst Index. Сумка була розкуплена в магазинах бренду після того, як стала вірусною у TikTok й отримала понад 59 мільйонів переглядів. До трійки найбажаніших продуктів також увійшли сонцезахисні окуляри Rick Owens та боді від бренду Кім Кардаш’ян Skims. Серед фаворитів також: червоні чоботи MSCHF, максіспідниця з деніму Diesel, сережки-краплі Bottega Veneta і не тільки.

Американський виробник іграшок Mattel випустив ляльку Барбі з синдромом Дауна, щоб особливі діти могли себе з нею ідентифікувати. «Ми з гордістю представляємо ляльку Барбі з синдромом Дауна, яка дозволить краще передати різноманітність світу навколо нас», — заявила заступниця президента компанії Ліза Макнайт. Лялька розроблена у співпраці з американським Національним товариством синдрому Дауна та медичними фахівцями. Вона має нижчий зріст, подовжений тулуб, обличчя більш округлої форми та злегка розкосі очі мигдалеподібної форми. Раніше в лінії Barbie Fashionistas були представлені лялька з протезом ноги, дівчина зі слуховим апаратом, Барбі з кріслом колісним та шкірним захворюванням вітиліго.

Зендая стала новим амбасадором Louis Vuitton і вже встигла знятися в рекламній кампанії бренду. Актриса, зокрема, представила оновлені моделі Capucines. Знімали фотосет на Лазуровому березі Франції. Авторами фотографій стали Мерт та Маркус. «Я пам’ятаю, як росла серед кампаній Louis Vuitton. Була одна, яку я любила від початку 2000-х років, — із Наомі Кемпбелл, коли вона позувала на скрині. Я й досі бачу її. Я бачу цей образ у своїй голові та пам’ятаю, як бачила його в журналах у дитинстві», — сказала Зендая. Сумка Capucines була вперше випущена у 2013 році. Вона виготовлена з цільної зернистої шкіри Taurillon і відрізняється стриманою елегантністю та універсальністю.

19 квітня в Нью-Йорку відбувся показ спільної колекції Mugler x H&M. Серед гостей шоу були: донька Мадонни Лурдес Леон, Charli XCX, Рауда Мухамед, Памела Андерсон, Хлоя Севіньї та інші. Креативний директор Mugler Кейсі Кедвалладер назвав капсульну колекцію «переломним моментом для Дому Mugler». За його словами, це шанс наголосити на історії модного дому та речах, які зробили його знаменитим. Нова спільна колекція H&M x Mugler, яка надійде у продаж з 11 травня, дозволить всім охочим придбати фірмове вбрання покійного дизайнера Тьєррі Мюглера за доступною ціною. Вартість унікальних речей варіюватиметься від 49 до 749 доларів.

З наближенням літа Jacquemus активізує свої маркетингові зусилля і представляє низку нестандартних кампаній. Після 3D-відео з сумками Bambino розміром з автобус, що їздять вулицями Парижу, а також короткого ролика з жінкою, яка намагається збалансувати якомога більше предметів із колекції OBJETS, тепер ми надихаємося атмосферним кампейном Jacquemus SCULPTURES. Дівчина під купою сумок — точнісінько ми щопонеділка, коли намагаємося дати раду всім листам на пошті.

Нові вітрини київського ЦУМу прикрасили унікальні квіти від стритарт-мисткинь сестер Фельдман. Квіти — не випадковий вибір, зазначають у ЦУМі. Ці досконалі творіння природи, що мають здатність до відродження, завжди були символічними в українській культурі. Центральними елементами у 7 вітринах є ілюстрації квітів, найменша з яких сягає 30 сантиметрів, а найбільша — 2,2 метра в діаметрі. Один з елементів декору вперше розмістили ззовні, що дає змогу в прямому сенсі торкнутися мистецтва в п’ятій вітрині. У межах нового сезону команда універмагу також створила лімітовану сувенірну колекцію «СЕСТРИ ФЕЛЬДМАН Х ЦУМ КИЇВ», усі кошти з продажу якої перерахують на оборону та розмінування України через фандрейзингову платформу UNITED24.

14 квітня у бренду нішевої парфумерії TRIP:TYCH з’явився власний фізичний простір. Аня Гончарова, засновниця бренду, дуже щаслива, що свій перший корнер TRIP:TYCH запускає саме на першому поверсі готелю Bursa, оскільки вважає це місце ідеальним для зупинки під час довгої прогулянки Києвом. Попап буде працювати пів року, і бренд сподівається, що за цей час кожен, хто бажає, зможе завітати сюди, щоби приміряти прикраси та визначитися з улюбленим парфумом. 

28 квітня стало відомо, що новим креативним директором Tom Ford став Пітер Гокінгз. «Пітер почав працювати зі мною 25 років тому як помічник із дизайну чоловічого одягу в Gucci та швидко піднявся до посади старшого дизайнера чоловічої лінії, а потім перейшов до мене в бренд Tom Ford. Від моменту створення чоловічого напрямку Tom Ford Пітер відіграв важливу роль в успіху бренду. Він неймовірно талановитий керівник із величезним досвідом роботи в галузі, і його призначення дає мені впевненість у тому, що мої принципи створення модних продуктів із найвищим рівнем дизайну та якості знайдуть своє продовження», — висловив сподівання Том Форд.

Бренд чоловічого одягу DAMIRLI української дизайнерки Ельвіри Гасанової представив кампейн, героями якого стали військові ЗСУ, котрі втратили кінцівки внаслідок бойових дій і проходять протезування та реабілітацію в центрі Superhumans. Мета кампейну — продемонструвати, що після важких поранень життя людини може і має продовжуватись у тому ж ритмі, що й раніше. Сучасні високотехнологічні протези, індивідуальний підбір яких фінансують у Superhumans, не обмежують людину в повсякденному житті та повністю відповідають сучасним потребам. Разом із релізом нового лукбука бренд Damirli запускає краудфандингову кампанію для збору коштів на підтримку Superhumans. До фонду також переведуть відсоток від продажів колекції.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Вікторії Бекхем — 50! Еволюція стилю зірки


Читайте також
Популярні матеріали