Читати — це модно. Доводить Даша Астаф’єва в новому кампейні UnderBooks х Rikky Hype

Тиша в бібліотеці!

Мобільний застосунок з українськими онлайн- та аудіокнижками UnderBooks, заснований Дашею Астаф’євою, та бренд одягу Rikky Hype створили спільний проєкт  задля популяризації читання і вивчення історії та культури України.

Портрети Даші відзнято в Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого, що розташована у серці столиці. Локація символізує зміни, що відбулися у сфері читання, і водночас дає змогу поринути в атмосферу позачасової літератури у будь-яких форматах: аудіокнижок, онлайн-читання чи друкованих видань.

Лейтмотивом знімання стала тема моди на книжки. Образи Даші — новинки з весняної колекції Rikky Hype: сатиновий комплект зі спідниці та сорочки; сукня; брюки та сорочка.

«Нас надихає підвищення рівня читання в країні, і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. Місія цього проєкту — здорова пропаганда українських творів і демонстрація того, що читання — дійсно новий тренд», — діляться команди. 


Реклама

Популярні матеріали

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як та...


Про що говорять чоловіки: 10 секретів, які варто знати кожній...


Читайте також
Популярні матеріали