«Я не люблю казати багато про одяг. Я люблю його вдягнути, щоб він був зручний і гарний — і це про нашу чоловічу колекцію», — ділиться співвласник українського бренду byMe Дмитро Сердюк. Саме він працював над колекцією й наділяв деталі сенсами.
byMe створив чоловічі футболки, сорочки, шорти й штани з українськими мотивами. Деякі речі присвячені капсульній колекції «Говерла». На них є вишитий тег «2061» із висотою гори й теги із силуетом Говерли.
Серед інших деталей зі змістом: орнаменти коників, каштани як символ Києва, тег «Моя мова — моя броня». Також до колекції увійшла футболка з копією обкладинки «Кобзаря» Тараса Шевченка. Речі прикрашені функціональними й декоративними кишенями, вільного крою й поєднувані між собою. Наприклад, сорочки мають прозорі кишені з тегом Говерли й пасують до шортів карго з вишивкою «2061».
Нова чоловіча колекція byMe — про комфорт і деталі, що мають значення.
Новинки можна знайти на сайті byme.ua й поміряти в шоурумі в Києві на вулиці Хрещатик, 46.