byMe та Національний музей Тараса Шевченка випустили спільну колекцію «Хто ми є»

 Натхнена українським мистецтвом  

«Хто ми є» — проєкт, створений у колаборації бренду жіночого одягу byMe та Національного музею Тараса Шевченка, а бренд-стратегію для колекції розробила креативниця Dariya.

На речах можна побачити картини Тараса Шевченка, для яких бренд byMe отримав дозвіл від музею. Але головна картина колекції — автопортрет Тараса Шевченка — взята без дозволу. Це полотно автор колись подарував Варварі Рєпніній, а та відвезла його в москву — відтоді картина там. Бренд свідомо відмовився просити дозвіл у країни-терориста. І прагне нагадати, що українська культура жива, доки знана й цінна для нас.

У колекції зібрані футболки, лонгсліви, сорочки, блузи, сукні, хустинки, босоніжки. З особливого в колекції — плахта з орнаментами вишитої сорочки Тараса Шевченка й сітчасті рукавички. Кожна річ ділиться важливими сенсами. Так, на сукні ви знайдете звукову хвилю із записом цитати Тараса Шевченка, а на чоловічій футболці — копію обкладинки «Кобзаря».

Колекція «Хто ми є» створена, щоби відповісти собі на це запитання щиро.

Познайомитися з колекцією можна на сайті byme.ua й у шоурумі в Києві — на вул. Хрещатик, 46.

Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали