Бренд THE LACE презентував нову колекцію, присвячену історії ткацтва льону

Матеріал, який пройшов крізь віки

Український бренд THE LACE презентував нову колекцію, присвячену історії ткацтва льону, який від IX століття використовувався в Київській Русі для одягу слов’ян. З льону наші предки робили повсякденний легкий одяг, його стелили нареченим, у лляне полотно приймали новонароджених, лляними пов’язками перев’язували рани воїнів для якнайшвидшого одужання.

Про льон нам розповідають давні літописи, відомо, що великий князь Ярослав виніс у свій церковний статут особливий пункт про покарання за крадіжку льону й лляного одягу. Наша історія та ідентичність, наш генетичний код нерозривно пов’язані з цим матеріалом, який пройшов крізь віки. І сьогодні він виглядає актуальним і модним.

Для київського бренду THE LACE, в якого навіть у назві закладена філософія плетіння та ткацтва, самобутність та краса, що поза часом, мають неабияке значення. Нова лляна колекція адаптується під потреби жінки залишатись актуальною та чуттєвою у світі, що постійно змінюється, як і вона сама. Переплетіння прадавніх скандинавських, візантійських та слов’янських традицій отримало відображення у кольоровій гаммі, силуетах та елементах крою: декоративні стрічки, каптани на запах, вільні сорочки та сукні.

У Київській Русі вважали, що лляний одяг допомагає відновити сили, а світла сорочка, надіта перед важливою подією, слугувала оберегом. Льон, мабуть, має найсильнішу енергетику серед матеріалів, даруючи спокій та почуття зосередженості. Психологи стверджують, що тактильні якості лляних волокон оберігають нас від депресій. Тому льон актуальний саме зараз, у часи постійних стресів.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Читайте також
Популярні матеріали