Бренд PODYH випустив нову колекцію, присвячену українській народній архітектурі

Крізь час 

Війна змусила кожного зазирнути в себе, запитати, хто ми, як нам діяти, що може стати опорою у ці складні часи, дати сили творити та жити. Для дизайнера бренду Дар’ї Плаксюк цією опорою стала українська народна архітектура. Саме вона втілилася в новій мініколекції KHUTIR від PODYH — бренду на перетині моди та архітектури.

PODYH

KHUTIR — це діалог з минулим, крок до розуміння самобутності та своєрідності українського народу та його архітектурних традицій. 

«Ця архітектура ніби пам’ятник дереву, глині та соломі, свідчення неймовірної технічної думки, що пройшли крізь часи. Коли торкаєшся до цього спадку, відчуваєш весь той величезний культурний пласт та багатогранний талант українського народу. Починаєш усвідомлювати себе учасником безперервної праці багатьох поколінь та відчувати сили і впевненість продовжувати творити», — каже дизайнер бренду Дар’я Плаксюк.

До колекції KHUTIR увійшло три образи, кожен з яких став омажем традиційним українським спорудам. Так, хатка-мазанка перевтілилася в легку білу сукню з тенселу, спідницю з льону та сумку, яка своєю формою та шкіряною бахромою відтворює солом’яну стріху. 

Монументальний образ із довгого жилета та брюк палацо переосмислює українську дерев’яну церкву-вежу. Доповненням до образу стала сумка Dranka bag, що відтворила метод покриття даху дерев’яними плашками — дранку.

Форма вітряка втілилася в невеликій сумці через плече та намисті з обпаленого дерева. А його фасад відобразився у в’язаній сукні з вертикальними лініями, що стали алюзією на традиційну техніку оздоблення фасадів — шалівку.

Обрані кольори та матеріали гармонійно поєднують колекцію з архітектурними витворами, щоб вона стала їхнім продовженням та завершенням. Відтінки теплої соломи, побіленої глини та дерева — від зістареного часом сірого до свіжопиляного тепло-коричневого — відображають природність та натуральність архітектури.

Особливу увагу приділено дереву як одному з основних будівельних матеріалів. Тому в колекції відобразилися не лише техніки майстрів, а й використані дерев’яні елементи — ручки для сумок з бересту та декор з обпаленого ясеня. Це шана теслярам та майстрам з різьбярства.

Завершальними елементами колекції стали притаманні українському побуту тин (плетений паркан) та глиняний глечик. Вони відобразилися у прикрасах Tyn necklace та Hlechyk hair tie. Так, тин виконаний вручну на ткацькому верстаті в традиціях народних майстрів. А глечики — з глини в техніці молочного випалювання. Тому кожен має неповторний відтінок та форму.


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали