Напередодні бренд Áno представив колекцію футболок і постерів, створену спільно з Марією Лапко в рамках проєкту [ Як ти? ]. Таким чином бренд запустив соціальну ініціативу з провідною думкою: турбуватись про інших важливо, турбуватись про себе — архіважливо.
[ Як ти? ] — запитання, яке, починаючи з лютого 2022 року, ми ставили найчастіше, відповідь на яке чекали найбільше, зміст якого набув особливого значення. Проте тепер це запитання не до інших, воно звернене до себе. Ми говоритимемо про те, як важливо себе чути, про себе піклуватися, давати собі час перепочити та відновитися у виснажливому марафоні до перемоги.
Якщо ви та ваші рідні в різних місцях, такий подарунок може стати нагадуванням, що ви поряд, попри відстань.
Спецпроєкт [ Як ти? ] про те, як інколи важливо зупинитись, запитати себе «Як ти?» та чесно відповісти, аби не дати цій війні спалити себе зсередини.
Ідея втілена у життя через футболки та постери спільно з українською художницею і тату-майстром Марією Лапко.
20% від продажу футболок бренд Áno передає благодійній організації PORYAD, щоб вони мали змогу і надалі закуповувати амуніцію для Збройних Сил України та продукти для матерів з дітьми, бабусь і дідусів з чотирилапими, тяжко хворих людей та всіх, хто цього потребує.