Бренд Kachorovska обрав переможця премії для молодих дизайнерів

Грант у розмірі 100 000 грн

Цього року український бренд взуття Kachorovska створив премію для молодих брендів — учасників Ukrainian Fashion Week. Команда відвідала покази дизайнерів, щоб оцінити їхні колекції, підготовку до події, а також перспективу розвитку в українській модній індустрії.

Після трьох днів UFW, тривалих і детальних обговорень всередині команди Kachorovska оголосив, що першим переможцем премії у розмірі 100 000 грн став бренд TONiA.

«Молоді fashion-бренди — найбільш вразливі до викликів війни. Ми маємо підтримувати нове покоління дизайнерів, щоб завчасно подбати про розвиток української індустрії моди на роки вперед. Ми оцінили цільність колекції TONiA, її сучасне бачення та впізнавану естетику. Тому вітаємо і сподіваємось, що цей грант стане одним з інструментів розвитку бренду», — сказала CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.

«Для нас важливо, щоб нове покоління талантів повʼязувало своє майбутнє з Україною», — поділилася CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

Грант від Kachorovska бренд зможе витратити на збільшення виробничих можливостей, придбання професійного програмного забезпечення, участь у міжнародних шоурумах, освітні програми для дизайнерів та членів команди, матеріали, digital-маркетинг чи знімання готової колекції.


Реклама

Популярні матеріали

Манікюр, який візуально омолоджує руки


3 способи прискорити метаболізм


Чому при схудненні важливий індивідуальний підхід в раціоні...


Читайте також
Популярні матеріали