З початком війни українська аудіовізуальна культура переживає нову хвилю популярності. Особливо — музичний рух, який виник у перші роки після проголошення Незалежності. «Територія А», «Українська хвиля», «Таврійські ігри» і ще ціла плеяда ініціатив виховали сучасну українську музичну сцену. Це частина нашої незалежної сучасності, яка вже встигла стати історією. Самоповторюваність — риса, притаманна історії, і сьогодні першопрохідці незалежної вітчизняної музики заслужено знову на хвилі, на її найвищому гребені.
До Дня Незалежності мас-маркет-бренд жіночого одягу JUL об’єднався з відомими українськими виконавцями 90-х років, щоб створити спеціальний музичний мерч-триб’ют часам, що відрізнялися драйвом, свободою та відкритістю до експериментів, та людям, що створювали ці часи.
Прагнучи розвивати власну культуру в Україні та за її межами, JUL представляє колекцію футболок із зображеннями культових альбомів українських артистів. До першого дропу увійшли «Воплі Відоплясова» з обкладинками «Хвилі Амура» та «Або Або», «Скрябін» з «Танцем пінгвіна», «Вхід у змінному взутті» з «ВУЗВ». Бренд започатковує культуру використання мерчового одягу з вітчизняним культурним контентом. Лінійка буде доповнюватися зображеннями інших виконавців та їхніх творів.
Футболки представляють молоді українські артисти, які перебувають на початку свого творчого шляху. Серед них: Blichaus80, Cape Cod, ЮЮ, Євгеній Король, Andriy Kostyukov, ТУЧА, Ярина Сізик з гурту «Щука-Риба», Talberg, Samantha.
Колекцією «Українська хвиля» JUL хоче подякувати тим, хто дав життя українській незалежній музичній сцені, тим, хто зараз її гідно представляє, і заздалегідь новим зіркам, які ще тільки запалюються.