Бренд Diesel представив нову колекцію осінь-зима — 2023 під назвою Find the D («Знайди D»). Кампанія Diesel осінь-зима — 2023 втілена в концепції гри-головоломки для дорослих, в якій персонажі та предмети вправно заховані в місцях по всьому світу.
Замість того щоб слідувати за одним мультяшним персонажем у його подорожах і мандрах, ми відкриваємо для себе безліч героїв, що населяють країну Diesel відповідно до задуму креативного директора Глена Мартенса, артдиректора Кріса Сіммондса і фотографа Джонні Дюфора.
Кампанія, що була знята в італійському місті Бреганце, де розташована штаб-квартира Diesel з 1978 року, містить шість кадрів. Кожен кадр присвячений групі моделей, оточених сотнями співробітників Diesel, зокрема й Ренцо Россо, задля створення серії сюрреалістичних, абсурдних, кумедних і повсякденних сцен для маніакального композиційного знімка села.
Нові джинсові моделі містять вироби із серій Biker Darts, Cargo Denim і Coated Outerwear. Група Earth Tone представляє нову текстурну палітру, сфокусовану на коричневому, вересовому і бордовому кольорах. Практичний верхній одяг та оксамитові подіумні речі точно допоможуть вирізнятися з-поміж натовпу. На блискучі куртки, топи та мініспідниці нанесені фотопринти із зображенням збільшених гротескних зубатих усмішок. Спортивні худі, футболки, мото- та повсякденний одяг представлені у вигляді перегонових принтів, нанесення «павутиння», зруйнованого трикотажу та потрісканої шкіри. Аксесуари включають годинники та сонцезахисні окуляри.
Diesel втілює кампанію Find the D у життя за допомогою інтерактивної гри, в яку клієнти, фани та гості можуть зіграти й виграти реальні призи. Дізнатися більше та зареєструватися можна на сайті.
Придбати нову колекцію Diesel в Україні можна на офіційному сайті MD-FASHION та в офлайн-бутиках Diesel: у Києві — у River Mall, Ocean Plaza, Respublica Park, Lavina Mall, Sky Mall; у Дніпрі — у Most City; в Одесі — у City Center.