Бренд COOSH запустив мобільний застосунок для шопінгу

Підготовка зайняла рік

Український бренд одягу та аксесуарів COOSH розширив онлайн-присутність і запустив мобільний застосунок для шопінгу. Підготовка до запуску тривала цілий рік, і нарешті бренд готовий презентувати новинку.

«Ми завжди прагнули зробити клієнтський шопінг-досвід приємним та зручним в усіх аспектах. Команда COOSH турбується про своїх клієнтів, тому ми зрозуміли, що створення мобільного застосунку буде правильним і виведе шопінг з брендом на наступний рівень», — зазначає Аліна Френдій, засновниця COOSH.

У застосунку буде анонсовано програму лояльності та спеціальні пропозиції для клієнтів. 

Також у ньому вже ексклюзивно презентований новий святковий дроп бренду CHECKMATE, доступ до якого можна отримати, завантаживши застосунок за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

Jerry Heil, Іван Фролов, Ярослава Магучіх та інші топзірки...


Щорічний благодійний вечір у Saint Bar


Шкіряна спідниця залишається головним мастхевом зими: Ріанна...


Читайте також
Популярні матеріали