Бренд COOSH запустив мобільний застосунок для шопінгу

Підготовка зайняла рік

Український бренд одягу та аксесуарів COOSH розширив онлайн-присутність і запустив мобільний застосунок для шопінгу. Підготовка до запуску тривала цілий рік, і нарешті бренд готовий презентувати новинку.

«Ми завжди прагнули зробити клієнтський шопінг-досвід приємним та зручним в усіх аспектах. Команда COOSH турбується про своїх клієнтів, тому ми зрозуміли, що створення мобільного застосунку буде правильним і виведе шопінг з брендом на наступний рівень», — зазначає Аліна Френдій, засновниця COOSH.

У застосунку буде анонсовано програму лояльності та спеціальні пропозиції для клієнтів. 

Також у ньому вже ексклюзивно презентований новий святковий дроп бренду CHECKMATE, доступ до якого можна отримати, завантаживши застосунок за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

Баффі Саммерс знову винищуватиме вампірів: Hulu працює над...


Поринути в кураж: нова колекція Marc Jacobs SS25


20 червоних речей, які вам захочеться вдягнути на День святого...


Читайте також
Популярні матеріали