Червень у культурі ЛГБТК+ — це місяць, що спочатку був присвячений вшануванню пам’яті лесбійок, геїв, бісексуалів і трансгендерів. Зараз це місяць святкування ЛГБТК+ культури та цінностей, який відзначається у більшості цивілізованих країн світу.
Україна лише стає на шлях визнання та підтримки ЛГБТК+ комьюніті, тому українським компаніям зараз надважливо висловити свою позицію в підтримку ЛГБТК+ спільноти. Саме це і зробили два українських бренди: об`єднавшись, brabrabra та «ХУІЗИТ» створили лімітовану «Колекцію гордості» в кольорах прайду та з метою підтримки всіх КВІР-українців.
«Кожна людина — унікальна та особлива для нас. Любов — це бути різними та незалежними у виборі. Ми живемо в час, коли підтримка один одного набула нового значення, а кожна дія має бути підкріплена не лише словами, а й ділом. Колекція гордості — це вияв підтримки до спільноти, нагадування бути собою», — додають у brabrabra.
«Право бути собою, бути вільним у своєму виборі, відстоювати та захищати те, що ти любиш, — ось що таке прайд. І ми хочемо бути гордими КВІР-українцями, які живуть без страху, без насильства, у вільній і незалежній Україні», — ділиться команда «ХУІЗИТ».
Колекція шортів представлена в 6 кольорах та об`єднана одним потужним меседжем: «Усі ми різні, але ми всі варті бути вільними та щасливими».
Особливість колаборації — це універсальність: шортики можна носити як елемент білизни, домашнього одягу або для прогулянок містом.