Український дизайнер Frolov презентував нову колекцію лінійки STUD, присвячену вивченню себе та своєї сексуальності. Всі айтеми STUD є ідентичними для чоловіків та жінок, як і їхня розмірна сітка.
Основні моделі, які представлені в дропі: сорочки, штани, піджаки, джинси та шорти. Майже всі речі виконані в стилі сорочки та виготовлені з сорочкової тканини, і всі вони легко комбінуються між собою. Серед кольорів колекції можна знайти червоний, чорний, блакитний, молочний та білий. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний та білий джинс комбінуються з сорочковою тканиною.
Допрем`єрний показ відеокампейну відбувся на кінофестивалі «Молодість». Він був відзнятий у подорожі креативного директора бренду Івана Фролова Америкою. Під час стріткастингу Іван познайомився з різними моделями з шести штатів США. У розмові та інтерв`ю з ними дизайнер провів власне дослідження сексуальності та гендерної самоідентифікації, що стало основою відеокампейну STUD.
Похожие материалы: