Альона Османова гуляє Парижем у новому кампейні українського бренду Norba

Гармонія комфорту й трендів

Український essentialwear-бренд Norba представив колекцію весна-літо — 2024, яка має стати новим етапом для Ольги та Олени Норба. Сестри відходять від традиційної концепції одягу для спорту і відпочинку та презентують нові трендові моделі й інноваційні тканини, що якнайкраще поєднують стиль і функціональність. 



Окрім позачасових бестселерів бренду, таких як велосипедні шорти та бралети, відтепер у лінійці з’являться зручні та модні речі для повсякденного життя — це легкі блакитні та лимонні тренчі, жилети карго та легкі шорти, тонкі в`язані поло, які гарантують надзвичайний комфорт. У поєднанні зі спортивною базою ці нові позиції сприяють формуванню капсульного гардероба. 




Сестри Норба пропагують любов до себе як основу внутрішньої сили. Саме тому рекламна кампанія, що була відзнята у Парижі, плекає невимушену атмосферу міста мрій. Знімання з Альоною Османовою присвячене відчуттю рівноваги у швидкому темпі міського життя. Ця гармонія у відносинах із собою є першоджерелом жіночої продуктивності, щастя та психічного здоров`я. 






Колекцію SS24 Norba вважає найбільш екосвідомою в історії бренду. Завдяки спеціально обраним матеріалам, таким як вторинно перероблений поліестер, органічна бавовна, модал та суміші ліоцелюлозної та вовняної тканин, бренд гарантує, що кожен виріб віддзеркалює ідею екологічної відповідальності. Ці екосвідомі тканини водночас практичні та елегантні. Міцні та зносостійкі, вони чудово зберігають форму та служать не один сезон. 









Реклама

Популярні матеріали

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як та...


Про що говорять чоловіки: 10 секретів, які варто знати кожній...


Читайте також
Популярні матеріали