НЕ ТІЛЬКИ ЛИЖІ: ЧИМ ЩЕ ЗАЙМАТИСЯ В АВСТРІЇ

НОВЫЙ TIK-TOK ЧЕЛЛЕНДЖ ВЗРЫВАЕТ СЕТЬ

ОДЕСЬКА БЕССАРАБІЯ 2021: ЩО СМАЧНОГО...

«НЕ ТРЕБА КУПУВАТИ ПОЧУТТЯ ДІТЕЙ БЕЗЛІМІТНИМИ...

5 ФРАНЦУЗЬКИХ СЕРІАЛІВ, ЯКІ МАЄ ПОБАЧИТИ КОЖЕН...

Життя великого міста: Алла Костромічова у рекламній кампанії Bevza

Нова капсульна колекція, яку неможливо купити за гроші

Український дизайнер Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard.

Капсульна колекція Bevza Mastercard Edition натхненна життям у сучасному місті — з його особливим ритмом, атмосферою і настроєм.

Капсула складається з 11 елементів одягу і аксесуарів, які відображають погляд Bevza на стиль сучасного міського жителя. Життя в місті різноманітне: тут знайдеться місце роботі і прогулянкам у парку, спорту та особливим зустрічам з друзям, тому кожна річ з колекції — це історія не тільки про стиль і якість, але, перш за все, про функціональність і комфорт. Крім того, в сучасному світі людина все частіше замислюється про усвідомлене споживання, тому при створенні колекції використовувалися вдруге перероблені і еко-матеріали.

«У першу чергу, я створила історію, прописала певний маніфест сучасного міського жителя, і лише потім перейшла безпосередньо до створення колекції. Для мене було важливо, щоб усі речі були дійсно потрібні людині у великому місті. Щоб людина відчувала себе впевнено і комфортно, незважаючи на те, чи працює вона в офісі, чи гуляє в парку. Але крім усвідомленості і комфорту, я також думала і про приємні емоції: коли живеш у швидкому ритмі, хочеться оточувати себе естетично правильними речами, щоб кожен новий день починався з правильних емоцій. Неповторність колекції надають яскраві фірмові акценти: кольори бренду спочатку наповнені енергією сонця, а коло як символ найкращим чином доповнює ідею», — підкреслює Світлана Бевза, засновник бренду Bevza і дизайнер капсульної колекції Bevza Mastercard Edition. 

У колекцію ввійшла культова сумка-пояс, бестселер Bevza, переосмислений для спільної колаборації з Mastercard. Сумка зможе вмістити найнеобхідніші для активного дня в місті речі — телефон, ключі, платіжну картку. І що важливо — вона звільняє руки для улюбленої кави у фірмовій термокружці з переробленого бамбука, яка також представлена ​​в колекції. Універсальний шарф-плед із жакардового плетіння допоможе сховатися від прохолодного осіннього вітру, і відмінно підійде для стильного і зручного пікніка в парку. А дощовик з переробленого нейлону, який завдяки компактності поміститься навіть у найменшій сумці, допоможе не боятися мінливої ​​погоди. У капсулу також увійшли унікальні прикраси з номером картки і навіть аромат для будинку.    

Колекція була створена спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше і буде доступна ексклюзивно для її учасників. Тому речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard.

Обличчям кампанії стала топ модель Алла Костромічова.

Не тільки лижі: чим ще займатися в Австрії

«Благодаря сыну я научилась говорить, что чувствую», — Алла Костромичева о материнстве и своей реакции на беременность

«Три светри» натхненні пейзажами України від Bevza

10 привычек девушек, которые никогда не толстеют

Тренды весенней обуви: 10 моделей, которые хотят все

У родині радіоведучих Юрія Рихлика і Ольги Гриневич народилася донька