Спортивний бренд Adidas запустив рекламну кампанію «Support is Everything», присвячену колекції спортивних бра, в рамках якої опублікував колаж із 24 невідретушованих фотографій оголених жіночих грудей. У зйомці взяли участь жінки різного кольору шкіри та будови тіла, а фото супроводжувалося підписом «Ось чому ми не зробили просто черговий спортивний бра».

«Ми вважаємо, що жіночі груди всіх форм і розмірів заслуговують на підтримку та комфорт. Ось чому наша нова лінія спортивних бюстгальтерів включає в себе 43 моделі, з яких кожна зможе знайти ту, що підходить їй», — говорять в Adidas.

Рекламна кампанія викликала неоднозначний відгук у соціальних мережах, поділивши суспільство на два табори: ті, хто підтримують бодіпозитивний підхід, і ті, хто вважають кампанію занадто сексуалізованою та об’єктивізуючою. Однак в компанії заявили, що фото видаляти не стануть, адже це може допомогти молодому поколінню жінок почуватися більш впевнено у своєму тілі.

Окрім цього, в Інстаграм Adidas були опубліковані знімки, що демонструють наслідки носіння неправильно підібраного бюстгальтера.
Нагадаємо, що в січні 2022 Adidas і Prada представили єдиний у своєму роді NFT-проєкт.
Текст: Аліса Єрмоленко