8 культових супермоделей 90-х у рекламному кампейні Donna Karan New York

Присвяченому перезапуску бренду

Donna Karan New York випустив весняний кампейн In Women We Trust, присвячений перезапуску бренду, який був раніше відомий як DKNY. Героїнями нової рекламної кампанії стали вісім легендарних супермоделей: Сінді Кроуфорд, Шалом Гарлоу, Лінда Євангеліста, Ембер Валлета, Карлі Клосс, Імаан Хаммам, Керолін Мерфі й Лія Кебеде.

Речі бренду Донни Каран були чи не найголовнішими у списку бажань модниць у 90-х. І хоч сама дизайнерка нині не бере участі в перезапуску, характерні риси її робіт ми бачимо в кожному елементі нової лінійки та навіть у назві кампейну, що відсилає до оригінальної рекламної кампанії 1992 року. Сама колекція презентує позачасовий одяг, який необхідний у гардеробі всіх жінок: від елегантних чорних суконь з драпіруванням і комбінезонів з лелітками до боді та класичних шкіряних тренчів. Окрім цього, весняна лінійка пропонує на вибір парфуми, взуття та аксесуари: окуляри, сумки й ремені. 

Фотографинею знімання виступила Енні Лейбовіц, стилісткою стала Джесіка Діл, а креативним директором — Трей Лард, який більш ніж десятиліття працював із Donna Karan International.

 

 

«In Women We Trust — це не просто модна кампанія. Це історія культових моделей, які втілюють минуле, сьогодення та майбутнє Донни Каран; святкування спадщини бренду та данина вірі, силі та могутності жінок», — зазначили на сайті бренду.


Реклама

Популярні матеріали

Як упоратися зі страхом самотності, який з'явився під час війни...


Геноцид 1944 року та анексія Кримського ханства у XVIII столітті:...


Перше інтерв'ю автора Telegram-каналу «Николаевский Ванёк»


Читайте також
Популярні матеріали