Donna Karan New York випустив весняний кампейн In Women We Trust, присвячений перезапуску бренду, який був раніше відомий як DKNY. Героїнями нової рекламної кампанії стали вісім легендарних супермоделей: Сінді Кроуфорд, Шалом Гарлоу, Лінда Євангеліста, Ембер Валлета, Карлі Клосс, Імаан Хаммам, Керолін Мерфі й Лія Кебеде.
Речі бренду Донни Каран були чи не найголовнішими у списку бажань модниць у 90-х. І хоч сама дизайнерка нині не бере участі в перезапуску, характерні риси її робіт ми бачимо в кожному елементі нової лінійки та навіть у назві кампейну, що відсилає до оригінальної рекламної кампанії 1992 року. Сама колекція презентує позачасовий одяг, який необхідний у гардеробі всіх жінок: від елегантних чорних суконь з драпіруванням і комбінезонів з лелітками до боді та класичних шкіряних тренчів. Окрім цього, весняна лінійка пропонує на вибір парфуми, взуття та аксесуари: окуляри, сумки й ремені.
Фотографинею знімання виступила Енні Лейбовіц, стилісткою стала Джесіка Діл, а креативним директором — Трей Лард, який більш ніж десятиліття працював із Donna Karan International.
«In Women We Trust — це не просто модна кампанія. Це історія культових моделей, які втілюють минуле, сьогодення та майбутнє Донни Каран; святкування спадщини бренду та данина вірі, силі та могутності жінок», — зазначили на сайті бренду.