Як створити успішний ювелірний бренд

Секрети успіху

Ювелірний дім SOVA святкує 23 роки. З цієї нагоди команда бренду вирішила згадати найяскравіші моменти та найбільші проєкти у першому фільмі про компанію. 

В головних ролях — люди, які щодня створюють бренд таким, яким його люблять клієнти. Команда відкрила завісу, як працює зсередини український ювелірний трендсетер. Від ідеї до виробництва, від перших ескізів до неймовірних історій клієнтів.

SOVA

Команда, яка створила бренд SOVA, на ювелірному ринку з 2000 року. З 2013 року почався новий етап розвитку SOVA — було проведено ребрендинг, розроблено новий підхід до виходу прикрас та дизайну виробів. Так бренд SOVA один з перших в Україні почав випускати прикраси колекціями, об`єднуючи вироби спільною історією.

Головна особливість бренду — колаборації з українськими дизайнерами — LAKE Studio, Marsala, Litkovska, FROLOV, артистами — The HARDKISS, а також українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня». 

Ювелірний дім SOVA також відомий своїми благодійними ініціативами до Дня Матері та проєктами, які допомагають підтримувати українську армію, військових медиків, дітей та родини, які постраждали від війни. 

Про все це і навіть більше — у фільмі про бренд SOVA.



Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали