15 найпопулярніших українських брендів, які найчастіше купують

За рейтингом Forbes Ukraine

Навіть попри гучне повернення Zara, H&M та інших міжнародних гігантів, українці продовжують обирати речі Made in Ukraine, що вчергове підтвердив рейтинг вітчизняного Forbes. Днями видання опублікувало список з 15 популярними українськими брендами, які отримали найбільший виторг за 2023 рік, а також за перше півріччя 2024-го. 

Як зазначає Forbes Ukraine, рейтинг включив не всі бренди: деякі з великих компаній не надали фінансових показників, тож і не були зараховані до списку. Зокрема, до нього не потрапили й виробництва, що шиють одяг на замовлення для українських і закордонних брендів, холдинги, бренди взуття, спідньої білизни, військового, туристичного і весільного одягу. 

Так, на першому місці опинився бренд Goldi, продажі якого за минулий рік склали близько 874 млн грн. До трійки лідерів також увійшли Solmar з показником 333 млн грн і Stimma з 300 млн грн. 

Натомість список брендів, які значно підвищили свій виторг у цьому році, очолив One by One. Продажі виробника зросли майже у 2,4 раза в порівнянні з піврічними показниками у 2023-му.  

Повний список найпопулярніших українських брендів за версією Forbes Ukraine додаємо нижче.

Goldi

2023 рік: 874,3 млн грн 

Перше півріччя 2024-го: 488 млн грн

Solmar

2023 рік: 333 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 190 млн грн

Stimma

2023 рік: 300 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 180 млн грн

One By One

2023 рік: 229 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 195 млн грн

Rikky Hype

2023 рік: 220 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 134 млн грн

COOSH

2023 рік: 150 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 100 млн грн

Etnodim

2023 рік: 115 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 85 млн грн

Promin

2023 рік: 125 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 68 млн грн

MustHаve

2023 рік: 110 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 69 млн грн

Gepur

2023 рік: 100 млн грн

Перше півріччя 2024-го: 62 млн грн

Cabanchi

2023 рік: 77,4 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 30,7 млн грн

Romashka

2023 рік: 75 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 45 млн грн

W8less

2023 рік: 65 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 40 млн грн

THE LACE

2023 рік: 60 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 33 млн грн

JUL  

2023 рік: 46 млн грн    

Перше півріччя 2024-го: 30 млн грн


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали