Wishlist червня: огляд модних новинок від українських брендів

Вибір ELLE

Новий тиждень — традиційно нова порція натхнення від українських брендів, які піклуються про наше красиве і стильне літо. Трендові фасони суконь, всі можливі варіації костюмів, замислуваті топи та аксесуари на будь-який смак — у нашій модній добірці ми зібрали новинки Made in Ukraine, якими вже поповнили свій червневий wishlist.

 KULAKOVSKY

Утилітарні signature-речі KULAKOVSKY набувають розслабленості та витонченості завдяки роботі з нетиповими для бренду тканинами. Обʼємні пальта, які в шкіряному варіанті тримають чітку форму, цього разу майже невагомі, виготовлені з прозорої органзи. Маскулінні елементи карго: накладні кишені, куліски та нарочитий обʼєм помʼякшуються шовковою фактурою батисту, який лоскоче шкіру від подиху вітру, як улюблена пляжна накидка мами. Проте більшість речей створені зі звичних для літа тканин — в колекції можна знайти лляні сукні та костюм; сарафани з міксу ліоцелу та шовку, а також селекцію айтемів з бавовни: грайливі сети із вже знайомої signature сорочки-трансформера та мікрошортів; блузи на запах, які поєднуються з елегантними спідницями міді з фігурним поясом; а також бомбер зі знімним замшевим коміром. Розширюючи лінійку аксесуарів, для цієї колекції майстри KULAKOVSKY підготували декілька варіацій сумок: мішечки ніжно блакитного та оливкового кольорів та поясні мікросумки зі шкіри, а також оверсайз-шопери із вставками із сітки.




THE LACE

Лінійка Resort — це ода незабутнім літнім моментам, які так хочеться запам`ятати. Відтак THE LACE запрошує нас у літо колекцією мінімалістичних, часом романтичних, комфортних виробів, які формують зручний гардероб для відпустки чи активних робочих буднів. Головним матеріалом стала елегантна структурна віскоза з матовим фінішем, яка додає позиціям вишуканості, у поєднанні з акцентами у вигляді кантів та тонких зав’язок, що підкреслюють витончену простоту. До колекції також увійшли вироби з текстурного та ажурного трикотажу, розслаблені сорочки в комбінації з шортами, а також сукні з легкої костюмної тканини. 




ETERNAL

Колекція «In progress» втілює ідею безперервного процесу формування особистості під впливом зовнішніх чинників і внутрішніх рефлексій на шляху до майбутнього. У лінійці переважають бронзові відтінки як візуальна алюзія планети Марс, що символізує віддаленість і недосяжність водночас з потенціалом для нових відкриттів та нескінченних можливостей. Результат роботи команди бренду завжди про чисті лінії, структуровані речі, асиметрію та м’яку деконструкцію, що вже стали візитівкою ETERNAL. Так, до нової колекції увійшли варіації на тему суконь кейп-силуету із м’якої віскози, поєднані з костюмами двійками та спідницями у нейтральній колірній палітрі, деконструйованими сорочками та блузами з крепу.




PIRNAY 

Прогулянка біля моря з солоним від повітря волоссям, романтичне побачення під літнім дощем, коктейлі з подружками та розмови до ранку — нова колекція «SENSUAL ISSUE`24» саме про такі невловні відчуття, емоції та враження. Корсетні топи, широкі спідниці-максі, рюші та текстурні матеріали надихають на романтичне повсякдення і легкість, в яку так хочеться поринути влітку. Окрім впізнаваних бестселерів в оновлених кольорах та матеріалах, бренд також пропонує комплект зі спідниці та топу з принтом, розробленим ексклюзивно для колекції, та блискучий сет, вкритий сріблястими паєтками, який підійде для найбільш грайливого настрою.



YIYI 

Колекція SPALAKH стала результатом п`ятимісячної спільної праці: це дебют як для бренду YIYI, так і для стилістки Ольги Галушки, яка втілила в лінійці своє унікальне бачення моди та жіночності. SPALAKH — це не просто одяг. Це свято жіночності, легкості та гри кольорів. Кожна річ з колекції — це окрема історія, яка приносить у життя нові барви та емоції. Від грайливих спідниць з пір`ям до яскравих сорочок з подвійним коміром. Тут є все, щоб зробити ваш звичайний день особливим. Слоган колекції — «Яскраво. Легко. Свято.».



WILLO

WILLO — новий український бренд, який пропонує прості, стильні та водночас акцентні аксесуари. Головна особливість сумок та взуття — універсальність та актуальність поза часом. Разом з тим у кожну колекцію інтегрують моделі з трендовими деталями. Це можливість створити базовий гардероб, не ігноруючи актуальні тенденції. До дебютної колекції WILLO увійшли сумки в трьох кольорах — бургунді, чорному та бежевому, а також сумка хобо в шоколадному та карамельному відтінках. За тренд у цьому дропі відповідає мінісумка, яка з легкістю вмістить телефон і стане додатковим акцентом образу. У лінійці взуття представлені трендові зараз балетки, слінгбеки та босоніжки, а також моделі з сітки.




JUNEJULY

Dolce far niente («солодко нічого не робити») — так говорять італійці. Колекція SS24 українського бренду жіночого одягу JUNEJULY — це незабутня спекотна мить на березі моря чи океану. Вироби колекції поєднують мінімалізм, витонченість та легкість,  створюючи гармонійні позачасові образи для проживання найприємніших спекотних митей: лляні сарафани, жилет, штани, невагомі максісукні, сатинові топи, лляні сорочки з ґудзиками із натуральної мушлі та топ в`язаний вручну у формі мушель. «Ми прагнемо втілити у наших дизайнах романтику прогулянок вузькими італійськими вуличками, тепло сонця на узбережжі Одеси, аромат бугенвілій у Греції… JUNEJULY — це тактильне відчуття наших пригод і натхнення», — розповідають співзасновниці бренду Юля та Рита.




FORSEA STUDIO

Колекція «Petit Voyage» створена для особливої літньої подорожі. Кожен новий день, нагода, побачення, проєкт, прогулянка з дитиною, Париж, Київське море — все це Petit Voyage. «Колекція для нас стала новим переосмисленням котону та традиційної для нас віскози із сатиновим переплетінням. Ми експериментуємо з формами та можливостями тканини, але завжди прагнемо до влучного крою, який підкреслює симфонію жіночого тіла», — каже засновниця бренду Еліна Бабічева-Мойсеєнко. Колекція є логічним розкриттям балансу геометрії та ніжності, чорного та вершкового кольорів, краси та комфорту. Кожна одиниця, від топу до сукні, буде ідеальним вибором як для відпочинку, так і для повсякденного життя. Всі вироби виконані з натуральних тканин із вкрапленнями ручної клопітливої роботи.




Шипелик

Цього разу бренд приділив багато уваги виробам з натурального шовку. Так, в колекції зʼявилися шовкова напівпрозора накидка хмаринка з об’ємним рукавом регланом. Шовкові майки та футболки, легкі прозорі штани, мініспідниці з шортами та зірка колекції — сукня із летючого прозорого шовку білого кольору. Цікава історія вийшла з рожевою сукнею, яку так і назвали «Особлива». Тканина на неї прийшла з невеликим браком — маленькими чорними ворсинками, які під час виробництва трикотажу потрапили всередину плетіння. Шипелик закрили їх квіточками кроше ручної роботи й вирішили надати їм нового сенсу. Вся сума від продажу цих чотирьох суконь буде передана парам, які чекають на екозапліднення.




Estro

Цього разу бренд зосередив увагу на сучасних фасонах босоніжок, шльопанців та сандаль. Взуття здатне легко доповнити наявний гардероб, ставши основою літніх образів. Доповнюючи позиції з гладкої шкіри, команда бренду тендітно довершує характер виробу — невеличкі деталі на ремінцях та застібках створюють унікальний настрій. Літо — про сміливість! Тому нас закликають не боятися різнохарактерних фактур: не лише загравати з кольором, обираючи ніжні відтінки, але й звертати увагу на принти — звабливий леопард, витончена смужка та захопливе сяйво срібла, що знайшли втілення як у моделях взуття, так і аксесуарів.




 


Реклама

Популярні матеріали

Книжкові новинки червня, на які варто звернути увагу


Гід найгарнішими весільними сукнями 2024 року


«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Іван Булавін ділиться...


Читайте також
Популярні матеріали