Вибір тижня: затишні вбрання та стильні аксесуари для осінньої пори в колекціях українських брендів

Складаємо сезонний гардероб

Трендові тренчі, що стануть акцентом будь-якого образу, комфортні бомбери, у яких буде зручно протягом дня, класичні брючні костюми, що завжди залишатимуться актуальними, та аксесуари в найстильніших відтінках осені — цього сезону українські бренди поповнили свій арсенал чималою кількістю цікавих позицій. І наше головне завдання — детальніше їх розглянути. Тож традиційно гортайте нашу добірку нових колекцій від українських виробників. 

COVER

З приходом нового сезону COVER продовжив працювати в неокласичному напрямку і запустив колекцію Mind Over Matter, що досліджує інтелектуальну сексуальність та її вираження в одязі, зберігаючи при цьому свідомий підхід до раціонального споживання.  

COVER акцентував на геометричних формах, структурованих елементах, багатошаровості, натуральних тканинах та монохромних образах, що вже є візитівкою бренду. Оверсайз та маскулінність, як завжди, були доповнені елементами жіночності через акцентні декоративні рішення. Цієї осені COVER додав ще декілька нових айтемів до керіовер-позицій чоловічого гардероба, а також вперше представив безшовну білизну для стайлінгу. 

THEO

Колекція бренду Pulse резонує з духом нової ери, де кордони розмиваються, а мода стає простором для бунтівного самовираження. Ця лінійка — динамічне дослідження ритму, що пронизує життя, захоплюючи темп світу, який ніколи не зупиняється. З витонченою комбінацією структурованих силуетів і плавних форм, Pulse втілює сутність сучасної особистості — впевненої, сміливої, безкомпромісної — кристалізуючи простір, де невинність зустрічає бунт. 

Силуети колекції сміливі, але при цьому зручні для носіння, створені, щоб рухатися разом з носієм, а не обмежувати його. Від об`ємного верхнього одягу, який обгортає, наче захисний щит, до прозорих шарів, які відкривають рівно стільки, щоб заінтригувати, Pulse переосмислює ключові речі, як-от куртку та об’ємний жилет із заниженою талією, м’який лляний піджак у поєднанні з шортами округлої форми й структуровані бавовняні піджаки з шортами середньої довжини. Контраст ще більше підкреслюється жіночною, витонченою лінійкою, яка включає приталені топи та сукні корсетного крою, а також грайливі плавні силуети. Кожен виріб наділений духом життя в теперішньому моменті.

91Lab

У новій колекції FW 2024/25 бренд 91Lab запропонував пізнати світ українського культурного коду, де кожен елемент одягу відкриває нові можливості для досліджень і самовираження. Вона побудована на ідеї поєднання стародавніх символів і сучасних модних тенденцій, зберігаючи при цьому глибинний зв`язок зі спадщиною Трипільської культури.

Основним мотивом колекції стала постать трипільської богині Роду — символу родючості землі, жінки-матері, яка втілювалася трипільцями у вигляді антропоморфних статуеток, відомих як «Трипільські Венери». Ці культові сакральні фігурки прикрашалися декоративними насічками у формі ромбів, перехрещених на чотири частини. Ромб із зернами уособлював зоране й засіяне поле — плід, який дозріває в лоні богині. Колекція FW 2024/25 втілила ці мотиви в срібних прикрасах з орнаментальним оздобленням, натхненим символікою богині Роду. Бренд також використав візерунки з трипільської кераміки для оздоблення пальт, жакетів та штанів, створивши нестандартний принт та гру фактур.

IENKI IENKI

Цього сезону бренд почерпнув натхнення з динамічних змін погоди по всьому світу, адаптуючись під різноманітні кліматичні умови. Нова колекція представила універсальний асортимент верхнього одягу для будь-яких погодних умов, зберігаючи при цьому витонченість форм та кольорів.

В лінійці представлений одяг, що створений з інноваційним наповнювачем Silk Pad, який забезпечує комфорт та адаптивність у різних температурах. Він використовується у жилеті Fisherman, парці Ligh, а також у куртці Trail, що підходить для різних сезонів. Ці моделі доступні в бежевому, сірому, чорному та кольорі хакі й можуть чудово носитись самостійно або в парі з іншими елементами, виготовленими з тієї ж тканини та наповнювачем.

Колекція також включає найпопулярніші моделі курток IENKI IENKI: Michlin, Dunlope, Pyramide та Grace з покращеним дизайном та в нових кольорах. Для доповнення образу бренд також запропонував мінісукню, мініспідницю Plahta, утеплений комірець Dickey, хустку та шарф.

SAGE

Осіння лінійка бренду — це маленька подорож, яка втілює в собі красу повсякденних прогулянок і магію тихих моментів наодинці. Спостерігати за незнайомцями та куштувати смаколики, робити те, що відчуваємо, досліджувати, обирати та чути себе. 

До колекції увійшли оверсайз-поло, плісировані мініспідниці, кардигани, джемпери та лонгсліви. Кожна деталь і кожен відтінок — від оливкового до сірого й бургунді — створюють неповторну палітру, яка відображає складність і багатство жіночої природи.

Cher’17

Українська легкоатлетка, світова рекордсменка й олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх знялася в кампейні нової осінньо-зимової колекції масмаркет-бренду CHER’17, що присвячена головним трендам сезону. 

У кампейні спортсменка приміряла різні за стилями образи — від розслаблених повсякденних до грайливих і звабливих. Загалом колекція вийшла багатогранною та збалансованою. До неї увійшли затишні в`язані сукні, кардигани, шкіряні костюми та жакети, текстуровані бомбери, спідниці в стилі preppy, широкі джинси та незмінна класика — little black dress. А в перервах між зніманням Ярослава Магучіх дала флешінтерв’ю, у якому розповіла про свою любов до читання, що допомагає їй відволікатися від реальності, та поділилася, як відновлюється після виснажливих тренувань. 

COOSH

Осінній сезон український бренд COOSH почав із запуску колекції преміумлінійки COOSH Select. Вона отримала назву CONCRETE як символ витривалості, надійності та довговічності. 

Бренд продовжив дотримуватися принципів повільної моди та презентував одяг з акцентними деталями, які, подібно до бетону, витримують випробування часом. До колекції CONCRETE увійшли притаманні бренду оверсайз-пальта зі 100% вовни, жакети-трансформери й костюми, елементи яких легко поєднувати між собою. Окрім цього, COOSH вперше створив максіжакет, який ідеально підійде для осінньої пори. Також використав трендову коричневу замшу і виготовив timeless-комплект із жакета, штанів та спідниці, які влучно комбінуються разом.

iam

Нова лінійка бренду Essential Choice присвячена внутрішнім викликам. Робити свідомі вибори, приймати неочікувані й неочевидні рішення, попри будь-які обставини. Обирати себе.

На зміну нейтральності прийшли яскраві відтінки: насичений бірюзово-синій, малиновий та графітовий сірий. Білий колір натомість закликав бути собою, не звертати увагу на дрібниці, дозволяти собі виходити за рамки. У Essential Choice поєдналися мʼякі силуети, сміливі рішення та натуральні тканини — вовна мериноса, кашемір, замша та струмениста віскоза.

Usual

У рамках нового етапу свого розвитку Usual продемонстрував оновлену філософію: «We are usual, you are special». Ребрендинг відображає прагнення марки акцентувати на унікальності кожного клієнта. Одночасно з цим, команда запустила новий дроп, подарувавши другий подих своїм бестселерам. У колекції зібрано всі базові та найпопулярніші позиції з доопрацьованими деталями та розширеною колірною палітрою. 

Одним із фундаментальних апдейтів стали анімалістичні акценти, зокрема затишний леопардовий. Також бренд розширив лінійку underwear, додавши фасони бавовняної білизни на щодень. Серед інших позицій дропу — верхній одяг: зіп-худі в матеріалі тедді, базові бомбери та вкорочені куртки з комірцем. 

BEOMDSGN

Натхнений неспішним вайбом осінньої пори, BEOMDSGN презентував колекцію Fall’s Chill, City Hustle. Сповільнитись та насолодитись моментом серед міського гомону, транслюючи стан через образ — такий настрій прагнув передати бренд.

У цьому дропі BEOMDSGN частково повернувся до естетики 90-х, пропонуючи поціновувачам принтів нові футболки та лонгсліви. Pacesetter — напис на нових baby t-shirts, що ніби закликають задавати свій ритм цього сезону. Слідуючи за принципами багатошаровості, бренд поповнив свою лінійку вивареними оверсайз-сорочками в клітинку, що як доповнюють фемінні образи, так і додають більшої маскулінності залежно від настрою. Окремої уваги вартує верхній одяг — об’ємні бомбери з контрастним коміром, що представлені у бежевому та коричневому кольорах, а також шоколадна оверсайз-куртка з екошкіри. 

CHUYKO

Монобренд трикотажу CHUYKO випустив дроп FW 2024/25, натхнений естетикою вінтажного кутюру. Колекція зосереджена на мінімалізмі, елегантності та розслабленому крої. Це сміливе переплетення енергетики минулого з духом сучасності, де кожна річ — поєднання форми, текстури та автентичного дизайнерського бачення.

Зосереджуючи увагу на складному крої, дизайнерам бренду вдалося виготовити образи натхнені вінтажними силуетами та сучасною інтерпретацією класичних фасонів. Усі вироби створені, аби забезпечити відчуття комфорту та впевненості своїм власникам, незалежно від обставин.

IWOMAN

Бренд представив осінню колекцію одягу, створену в колаборації з персональною стилісткою Ганною Ляшенко. 

Капсула здебільшого зосереджена на верхньому одязі. Для речей обрали глибокий коричневий, спокійний сірий, вишуканий бордовий і молочний відтінки. Серед фактур та матеріалів, з якими працювали — екошкіра, екозамша, вовна і тонкий трикотаж. Родзинкою колекції став довгий широкий шарф з приємної та мʼякої на дотик тканини, яка зігріє у міжсезоння. Особливістю лінійки став капсульний підхід: можливість поєднувати будь-які низи з верхами та плечовими виробами.

Lili Mager

Осінь — це не лише зміна сезону, а й час масштабного оновлення, активації після літнього релаксу та включення в нові проєкти. Саме з таким настроєм Lili Mager вступає в цей вересень. Нова колекція бренду створена для сміливих і рішучих жінок, готових до нової глави у своєму житті. 

Кожен елемент колекції FW 2024/25 гармонійно поєднується одне з одним, утворюючи ідеальну базу для створення багатошарових та стильних образів. Нова лінійка пропонує повсякденні, зручні та функціональні речі, які водночас вирізняються оригінальним кроєм та особливими деталями. Светри, костюми та інші базові елементи гардероба отримали цікаві акценти завдяки деконструктивним лініям та неочікуваним дизайнерським рішенням. Окрім того, в колекції представили елегантні сукні та максіпальта, які доповнять осінні образи для особливих подій. 

NÚKOT 

Центральною позицією нової колекції бренду стала Cargo Bag, при створенні якої команда знову надихнулась естетикою дев`яностих та нульових, переосмислюючи знакові для того часу силуети. У прочитанні NÚKOT сумка-багет збільшилася у своїх розмірах та доповнилася накладними кишенями, котрі вмістять все, що потрібно для життя у мегаполісі.

Доступна у двох різних текстурах, нова Cargo Bag представлена у звичній для бренду приглушеній колірній палітрі — чорній та бордовій шкірі наппалак, а також у ніжній замші та кольорах тофі, шоколадному і графітовому.  У новому осінньому дропі бренд також представив модель ANNY BAG у нових фактурах і кольорах, серед яких головний відтінок цього сезону — BORDO. 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали