Восени кожен з нас з особливою уважністю ставиться до оновлення гардероба, який повинен бути не лише стильним і трендовим, а насамперед зручним і теплим, щоб ми змогли з комфортом проживати мінливу осінню погоду. Сьогодні ми традиційно зібрали для вас найцікавіші позиції з нових колекцій українських брендів, які стануть незамінними елементами ваших образів цього сезону.
Lever Couture
Кутюрний дім Lever Couture презентував свою дебютну весільну колекцію, зняту Sofia & Mauro. Лінійка передає унікальний спектр емоцій, які переживає наречена під час підготовки до весільного дня.
Переосмислюючи уявлення про традиційний весільний одяг, Lever Couture запропонував новий погляд на bridal wear. Кожна сукня відшивається вручну в студії бренду в Лос-Анджелесі й розроблена таким чином, щоб передати настрій всіх етапів весільного процесу — від зворушливого моменту вибору сукні до проходження до вівтаря, а також щасливого моменту єдності та любові. Моделі ретельно виготовляються та прикрашаються ювелірними виробами від SOLO for Diamonds.
S-cape
У різні часи мислителі зверталися до стоїцизму, аби зрозуміти, як краще проживати життя та гідно долати труднощі. Серед них — Сенека, Епіктет, Марк Аврелій, Декарт, Монтень, Спіноза та багато інших. Хтось називає стоїцизм філософією важких часів. Український бренд S-cape вважає його путівником, досліджуючи основні аспекти в новій осінньо-зимовій колекції.
До лінійки увійшла нова модель демі-парки, зимова парка Tofu, штани, лайнери та жилети в нових відтінках Lime, Haze i Graphite, а також довгоочікувана утеплена спідниця. Всі позиції можна комбінувати в капсули або ж носити самостійно.
JUL x EBAUT
Обмін емоціями, досвідом та набутими знаннями заради спільного зростання — цей підхід близький як команді шоу EBAUT, так і українському бренду одягу JUL. Так створюється історія про суцільне прийняття та велич довіри — настільки, що ви з другом готові обмінюватись, за потреби, власним одягом.
Ця проста й водночас потужна концепція лягла в основу спільної лінійки JUL x EBAUT — одяг, що представлений в колекції, натхнений темою партнерства як в особистому, так і в професійному житті. Команда мала на меті створити речі, якими легко зможе між собою ділитися пара чи друзі. Колекція уособлює особливий рівень близькості: коли дівчина носить худі свого хлопця, а подруги обмінюються улюбленими речами, виникає новий рівень звʼязку, можливість побудувати нові вагомі відчуття. Саме тому героїнями кампейну стали партнерки та близькі подруги Катерина Мотрич та Наті Гресько. Дівчата продемонстрували оверсайз бомбер та шубу зі штучного хутра, практичний сет, універсальні джемпери, штани та сорочки. Колірна палітра поєднала в собі ніжний блакитний, молочний та шоколадний відтінки.
OUN
У новій колекції бренду FW25 переплітаються точність ліній та легкість руху — речі, що перетворюють звичний гардероб на справжній простір для самовираження. Лінійка натхнена досвідом дизайнера у сфері архітектури та інтер’єрного дизайну. Довгі роки спостережень за тим, як форми, лінії та кольори можуть гармонійно поєднуватися, стали основою для створення одягу.
Об’ємні пуховики виконані в синьому та коричневому кольорах, які створюють універсальний, але сучасний вигляд, що підходить для міських умов та активного ритму життя. Поряд із пуховиками — бомбери, які поєднують комфорт і стиль, відрізняються продуманими деталями, такими як еластичні манжети та кишені. Для більш особливих моментів колекція пропонує сукні, шовкові блузи та спідниці — легкі й витончені. У поєднанні з іншими речами з колекції ці елементи створюють ідеальний баланс між класикою і сучасними тенденціями. Костюми та жакети відрізняються чіткими лініями та увагою до деталей. І завершують цей ансамбль вовняні кардигани — теплі й затишні, виконані з натуральних матеріалів.
Notica
В основу колекції бренду лягла ідея ідентичності та свободи. Комфортний крій та базові відтінки відображають ритм сучасної жінки. Вони покликані дарувати відчуття впевненості як на тренуваннях, так і в робочих буднях.
До колекції увійшли флісові світшоти з вовни альпаки, лонгсліви для йоги та барре, штани та базові легінси на кожен день. Колекція виготовлена з технологічних матеріалів, як-от переробленого нейлону Econyl, що допомагає зменшити кількість відходів в океанах, підтримуючи стале виробництво. З нових аксесуарів з’явилася містка сумка tote bag та пов’язка на голову.
DUDINA
Жінки низького зросту частіше за інших стикаються з проблемою, коли буквально немає що вдягнути. Це впливає не лише на зовнішній вигляд, а й на внутрішній стан впевненості в собі. Новий український бренд одягу DUDINA вирішив присвятити себе створенню одягу, у якому тендітні дівчата виглядатимуть елегантно та жіночно.
У першому дропі DUDINA сім виробів у класичному стилі та базових кольорах. Зокрема, пальто, сорочки та брючні костюми, кожен елемент яких можна також носити окремо. Особливу увагу бренд приділяє якості, тож внутрішня сторона виробів нічим не поступається зовнішній. Всі речі доступні в лімітованій кількості та виключно для жінок зростом 152-164 см.
O.TAJE x RevitaLash Україна
Дроп Eternally Pink — спільний проєкт RevitaLash Україна та українського бренду одягу O.TAJE, об’єднаних цінностями говорити про важливе, допомагати та створювати не просто речі чи продукт, а сенси.
Кожна річ із дропу — це затишне доповнення сезонного гардероба, щоб додати йому тактильності та тепла. Але головне — це особливий сенс. Спільний дроп до місяця боротьби з раком грудей — нагадування від брендів піклуватися про себе та вчасно проходити діагностику в мамолога. Колекція повністю благодійна: 100% з продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного фонду «Квітна».
До дропу ввійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки біні в рожевому та сірому відтінках. Особливий айтем з Eternally Pink — актуальний кардиган, який доповнюватиме повсякденні образи та нагадуватиме про важливе: дбати про себе.
Dukachi
Цього сезону бренд випустив нові прикраси — сережки «Веснянки». Вони є доповненням до популярної підвіски, яка є сучасною інтерпретацією ляльки-мотанки — важливого символу української культури та обрядових традицій.
Сережки представлені у двох варіантах: підвіски з ланцюжками та пусети, виготовлені з золота 585-ї проби та срібла 925-ї проби. У дизайні використано мотив вінка, який символізує весну та відродження — ключові елементи колекції. Вони також несуть у собі захисний зміст згідно з традиційними уявленнями про обереги.
Verdoni
Природа — це не просто потужна енергія, але й безмежне джерело натхнення. Всі ми ходимо по землі й часто навіть не замислюємося, скільки життя вона дає нам, дивимося на квіти, дерева і не завжди помічаємо, як вони хвилюють, заспокоюють чи змінюють нас. Дизайнерка бренду під час створення колекції надихалася безмежною силою та красою природи.
До лінійки увійшли сумки зі шкіри та замші насичених природних кольорів. Нові лаконічні предмети Verdoni — це вироби із глибоким сенсом, які сповнюють будь-який образ вишуканістю та життєвою енергією.
Etape
Коли, як не восени, поповнювати рівень ендорфінів та дофамінів чорним шоколадом. Від суму за сонцем та літом рятує можливість оточити себе м’якими тактильними фактурами та глибокими теплими кольорами.
Бренд Etape випустив осінній дроп, у якому представив декілька моделей сумок в актуальному цього сезону відтінку шоколаду та замшевій фактурі. До дропу увійшли популярні новинки бренду Venice bag та Milano Grande.
Rikky Hype x Житомирські Шкарпетки
Rikky Hype та легендарні «Житомирські шкарпетки» оголосили про колаборацію, у межах якої бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток.
Абсолютно всі пари були виготовлені на історичному виробництві в Житомирі, заснованому у 2002 році. Їхня розробка припала на час літніх блекаутів і нескінченних обстрілів міста.
Жіночі та чоловічі пари представлені у базових кольорах з розміщенням лого брендів. Вони стануть чудовим доповненням образу, сувеніром чи відновленням теплої традиції подарунків тим, кого любиш.