Вибір тижня: від пуховиків до святкового взуття — нові пропозиції українських брендів

Для затишної й теплої зими

Перший сніг не лише приніс нам відчуття свята й такої довгоочікуваної магії, а й нагадав, що саме час готувати свій гардероб до морозів. Від теплих пуховиків, які зігріють у повсякденні, до вишуканих туфель та елегантних костюмів, що стануть ідеальними акцентами у наших образах до новорічних святкувань, — у своїх нових лінійках українські бренди підготували низку позицій, які точно варті уваги. 

german.

Кожна позиція нової зимової колекції бренду є символом турботи, що обіймає теплом та зберігає свободу руху в найхолодніші дні. Лінійка про затишок, функціональність і вільне відчуття себе. 

До мінідропу увійшли оверсайз пуховики зі знімним каптуром та пуфер-кімоно прямого крою із завʼязками. Перші мають легкий та водовідштовхувальний наповнювач Termotex, що здатний захистити від холоду до -20°C. Пуховики представлені в чорному та коричневому кольорах, а кімоно — у чорному, молочному та винному. 

LONDI

Rooted in Nature — це маніфест синергії між людиною та навколишнім середовищем, де тіло стає втіленням природи, а природа — відображенням тіла. Колекція розкриває відчуття єдності з довкіллям. Кожен рух, кожен вигин тіла — це частина природного ритму, подібного до хвиль, вітру чи руху листя.

У дроп Rooted in Nature увійшли моделі, що вже є частиною ДНК LONDI, а також новинки, які розкривають нові грані естетики бренду. Зокрема, базовий та драпований лонгсліви тепер представлені у нових відтінках глибокого бордо і теплого коричневого. Серед новинок — спідниці з драпіруванням та лонгслів з акцентним вирізом. Особливу увагу у дропі приділено деталям спідньої білизни. Вироби з нової колекції виконані за досконалішими лекалами з м`якішої тканини та тонкими делікатними гумками, що не виділяються під одягом. Топи тепер оснащені регуляторами на бретелях і в об`ємі, що дозволяє забезпечити ідеальну підтримку та зручність.

F(A)RFIE

Маніфестація руйнування всього старого заради сміливих кроків назустріч прекрасному та непередбачуваному майбутньому: бренд F(A)RFIE представив колекцію Pre FW25 Reborn. Зухвалий та бунтівний дроп відображає настрої молоді, яка проводить найкращі дні життя десь в балансі між техно-саундами на Кирилівський та звуками повітряної тривоги. Прозорі боді з масками, худі з елементами, що нагадують газирі для патронів та пуховик з футуристичними акцентами, які втілюють малюнки ШІ, — колекція містить в собі все, що лякає та водночас надихає сучасне суспільство. 

Натхнений естетикою берлінських та київських рейвів, F(A)RFIE підтримує алегорію відкидати маски та застарілі традиції, підіймаючи бунт насамперед в собі самих, а потім і навколо, кидаючи Всесвіту виклик.

WKMF

Бренд WKMF представив нову колекцію, з якою взимку не потрібно робити вибір — виглядати стильно чи почуватися тепло. У речах із зимового дропу можна закрити обидва запити. Уже традиційно бренд зробив акцент на slow fashion і речах, які будуть актуальними не один сезон. 

У зимовий дроп увійшли оновлені моделі кардиганів, светрів і костюмів, основою стала вовна мериноса і кашемір. Матеріали, які ідеально підходять на холодну пору. Цього разу WKMF випустив як елегантні варіанти, так і базові моделі на кожен день. Зокрема, костюми з міді- та максіспідницями й кардиганами, класичні светри різних відтінків тощо. Крім цього, колекцію доповнили вовняний костюм, теплі жилети з вельвету, светри з різними вирізами та нова сорочка в клітинку, яка додає особливий акцент кожному образу. Серед кольорів — нейтральні природні відтінки, а також насичені тони синього, винного й зеленого.

USUAL

Піжамна колекція USUAL поєднує комфорт та естетику. Більше, ніж просто речі для сну, — айтеми, що не хочеться знімати ні на мить: від неквапливих ранків із кавою до спокійних, затишних вечорів біля каміна.

До дропу увійшли чотири фасони у різних кольорах — від базового сірого і молочного до виразних відтінків бузкового, шоколадного та синього. Цього разу команда відійшла від оверсайзу, зробивши акцент на приталених силуетах, підкреслюючи природні лінії. Також в лінійці є деталі, що чудово доповнюють атмосферу ранкових ритуалів, — затишний плед, косметички та гумки для волосся.

STIMMA

Flow Collection поєднує комфорт, трендовість і сезонний характер. Колекція, що пропонує переосмислення базових елементів гардероба, додаючи їм виразності через текстури та кольори.

До осінньої капсули увійшли як затишний верхній одяг, так і обтислі кардигани для нашарування, сорочки в осінній палітрі, елегантні спідниці міді, брюки та все для стильного утеплення цієї пори. Речі з колекції Flow універсальні та легко оформлюються в повсякденні образи для роботи й дозвілля, а також дозволяють експериментувати з комбінаціями на вихід. У центрі лінійки — замшеві та шкіряні текстури, які додають образам виразності та доповнюють як стримані, так і сміливі стилістичні рішення.

DIVE

Нова колекція бренду натхнена силою і красою жіночої душі. Кожна деталь у ній — це відображення внутрішнього світу сучасної жінки, її прагнення до гармонії та самовираження.

Центральною ідеєю колекції став образ жінки як берегині внутрішнього вогню, що символізує творення, любов і життєву силу. Саме це уособлення лягло в основу кампейну. У ньому героїня оточена яскравим полум`ям, а поруч із нею на повідці величезний пес, який є символом приборкання внутрішніх тваринних інстинктів. 

Kachorovska

Цього святкового сезону дизайн-команда Kachorovska вирішила обʼєднати колекцію взуття, сумок та одягу не естетикою, кольорами чи матеріалами, а саме настроєм. Кожен обʼєкт про грайливість та індивідуальний стиль, адже попри різницю фактур та відтінків, кожна річ ідеально вписується у вже наявний гардероб і стає головним акцентом образу. 

«Менше вагань» — девіз колекції, який декларує дозвіл радувати себе цієї зими. Обрати оксамитові босоніжки з текстурою рептилії й декоративною качиною лапкою на перетинках, сатинові чоботи з авторським принтом, сумку вручну обшиту пірʼям марабу чи мережевий комплект з сукні та легінсів — рішення лише за вами. 

Ідея в тому, що кожна одиниця колекції — артоб`єкт, що буде дарувати настрій, який бренд вкладав у цю річ. Це найкращий подарунок собі й можливість долучитися до корпоративних та новорічних вечірок без паєток та стразів. 

Moon Lingerie

Основою останньої колекції бренду стали шовкові пеньюари та комплекти з шортиками й халатами-кімоно у молочному, глибокому шоколадному та вишуканому бургунді відтінках. Легкі, струменисті тканини та грайливий крій надаватимуть моментам ніжності та перетворюватимуть домашні вечори на справжній ритуал задоволення.

Окрім цього, колекцію доповнили трендові мереживні комплекти, які чудово поєднуються з кашеміровими та вовняними светрами, а на свята стають ідеальним акцентом під святкові сукні або шовкові блузи.

TSVITE TEREN

Цвіте Терен — і проростає нова Vita. Основний фокус колекції направлений на предмети побуту, створення яких було натхнене мистецтвом гостинності: тарілка та свічник, свічки з бджолиного воску, лляний ранер для особливих подій з обʼємною ручною вишивкою. Обʼємний орнамент «живого» тернового гілля розцвів на мінімалістичних геометричних формах, виконаних в чорному матовому кольорі його плодів.

Доповнена колекція низкою прикрас: срібні медальйон та брошка у формі гілки терену, а також порцелянові підвіси-ягоди.

Майстри TSVITE TEREN продовжили працювати з порцеляною як основним матеріалом — тендітним і вибагливим до індивідуального підходу. Всі айтеми колекції виготовлялися вручну, тому кожен виріб є унікальним, він несе в собі досвід, пристрасть та важливий символізм. 

Ile

Нова колекція Ile натхненна естетикою модерну та мінімалізму, що підкреслює чистоту форм і гармонію деталей. Геометричні мотиви надають прикрасам архітектурної виразності, створюючи сміливі, але водночас лаконічні акценти.

Символом колекції стало серце з сучасним прочитанням — лінійна графічна форма завдяки інноваційному підходу в дизайні втілює свіжий погляд на класику. Прикраси цієї колекції розроблені так, щоб легко інтегруватися в різноманітні стилі, доповнюючи як повсякденні, так і урочисті образи.

У лінійці представлені чокери, браслети, сережки-півсфери, кольє та браслети з кришталевих перлин, а також чоловічі прикраси.

RITO

Бренд RITO підтримав соціально-інформаційну кампанію «Дай добра мені, людині», ініційовану телеканалом «1+1 Україна», мета якої сприяти формуванню інклюзивного, безбарʼєрного суспільства, збільшувати толерантність та наголошувати на важливості підтримки людей з інвалідністю та ментальними порушеннями.

В межах кампанії бренд створив лімітовану колекцію теплих шарфів, увесь прибуток з яких буде передано на благодійність, зокрема на потреби ГО «Бачити серцем». Також частину коштів команда планує передати на допомогу художниці, що працювала над принтом шарфа, — Насті Кравчук. Зображення сердець, які створила дівчина, були представлені у вигляді вишивки у цьогорічному павільйоні України на Венеційській бієнале. Візерунки на шарфі натхнені особистими переживаннями, любов’ю художниці до світу і до коханого, який перебуває в іншій країні.

Андре Тан

Символом та ідейним натхненням нової колекції дизайнера став птах фенікс, що уособлює відродження та безсмертя.

Фенікс, як відомо, відроджується з попелу новою версією себе, молодим та сильним. З давніх-давен він представляє образ надії для багатьох поколінь, міцно вкорінений у міфології та фольклорі різних країн.

Головна особливість Fenix — використання великої кількості бахроми. Особливим елементом колекції стала сукня-смокінг, де замість стандартних рукавів — «крила» з торочок. Бахрома на рукавах суконь, топів та жакетів — це приємна деталь, яка створює ефект руху, свободи та легкості, додає речам вишуканої динаміки. Крім великої кількості суконь також присутні максіспідниці, скроєні навкіс під кутом.


Реклама

Популярні матеріали

Як родина Косачів популяризувала народне вбрання в міському...


Повний нумерологічний таро-прогноз на грудень 2024 року


Великий гід різдвяно-новорічними подарунками


Читайте також
Популярні матеріали