Вибір тижня: трендові новинки українських брендів для затишної зими

Шуби, спортивний одяг та аксесуари

У зимовий період у нас виникає все більше бажання додати до свого гардероба особливих святкових речей — від сяйливих суконь з лелітками до витончених максіспідниць та елегантних брючних костюмів. Звісно, без цього не обійтися, і ми продовжуємо розповідати вам про такі новинки в різдвяних колекціях українських брендів

Однак також варто не забувати й про теплі та затишні предмети, які стануть головними елементами наших повсякденних стилізацій. Тож далі підготували найцікавіші пропозиції дизайнерів, на які необхідно звернути свою увагу цієї зими. 

KULAKOVSKY

Зима KULAKOVSKY випромінює тепло і затишок через різноманіття верхнього одягу, представленого трьома блоками: дублянок, пуховиків і шуб з овчини, які поєднують вишуканість і безкомпромісний комфорт. Чи то елегантні довгі пальта, чи то витончені вкорочені, чи то експресивні з оверсайз-кроєм — шуби з нової колекції підійдуть до будь-якої нагоди, а їхня колірна палітра створить правильний настрій. Окрім класичних відтінків, таких як чорний, шоколадно-коричневий чи бежевий, дизайнер використав нетипові для себе та індустрії варіанти кольорів — хмарно-синій, мерехтливий сірий, винно-червоний і смарагдово-зелений.

Водночас бренд переглянув коди спортивного одягу та створив шкіряні речі, які нагадують класичний спортивний одяг з його мінімалістичними силуетами й монохромною колірною гамою: худі з об’ємним капюшоном, куртки-бомбери зі шкіри або переробленого поліестеру та парки ALANA, одні з найбільш продуманих речей в колекції цієї зими. Попри те що найбільше уваги приділялося створенню statement-шуб, куртки з овчини залишилися вершиною майстерності бренду. Цього сезону в цьому блоці була представлена легка укорочена модель, культова класична куртка «авіатор» та пальто з подовженим двобортним силуетом.

BlackSeaTribe

Дроп Untamed 90s — ностальгія за епохою 90-х крізь призму нашого сьогодення. Він про легкість буття, яку ми так хочемо відчувати у кожному моменті.

Untamed 90s втілений в ідеї ідеалів краси й стилю, які були характерні для того періоду: культ моделей-суперзірок, любов до вишуканості та сміливості в образах. Боксерські шорти додають нотки зухвалості, а традиційна плахта отримує сучасний вигляд, коли її носять з легінсами, колготками або поверх штанів або джинсів. Шкіряний боді із застібкою позаду референсує до гострої естетики скажених 90-х. У колекції також є мінітопи з вирізом й максісукні, що ніжно підкреслюють тіло. А для відчуття свободи й комфорту додані зручні пілатес-комбінезони з ефектом персикової шкірки. Колірна палітра Untamed 90s підкреслює теплоту та глибину. BlackSeaTribe обрав земляні відтінки: теракот, колір моху й колір пурпурної морени. Ці кольори врівноважують сексуальність колекції, додаючи їй природного шарму й м’якості. 

CATSSUIT

Іноді тиша — це справжня розкіш. Вона може сказати більше, ніж тисячі слів. Саме в ній народжується справжня сила, внутрішній баланс і натхнення. Зимова колекція Muse присвячена жінці, яка зачаровує своєю присутністю, залишаючись вірною собі.   

У новій лінійці бренду одяг не просто підкреслює стиль жінки, а стає продовженням її сутності — вільної, незалежної, незбагненної. Кожен її рух — легкий, впевнений, мов у героїні кінострічки, яку хочеться дивитися знову і знову. До колекції ввійшли силуетні комбінезони, мінісукні, штани та гольфи з плюшевої тканини, а особливим акцентом стала шуба зі штучного хутра. 

ROAR

IDOL — уособлення сяйва, витонченості та характеру. Дроп створений для жінок, які прагнуть виділятися, самовиражатися та підкреслювати свою індивідуальність. Це історія про впевненість, сміливість і готовність сяяти в будь-який момент.

Кожна річ колекції розроблена так, щоб легко адаптуватися до настрою чи стилю. Спідниці Coquette Skirt і боді Sauvage представили новий погляд на вечірній гардероб зі сміливими прозорими тканинами. Сукня La fidèle втілила ДНК бренду ROÁR, гармонійно поєднавши в собі елегантність і сміливість. Вона ідеально підійде як для урочистих подій, так і для менш формальних заходів. Особливої уваги також заслуговує боді Amour на кісточках, прикрашених стразами. Завершив колекцію комбінезон Femme Fatale, підкресливши її багатогранність.

Match Denim

Стиль і комфорт — головні риси нової колекції бренду, створеної для сучасного ритму життя. Вона включила речі з бургундського деніму, затишні флісові кофти, які зігрівають у холодну погоду, базові футболки, що ідеально поєднуються з будь-яким гардеробом, та універсальні джинси, які стануть основою повсякденних луків.

Особливе місце в колекції зайняли святкові моделі — сорочка та джинси, прикрашені вишуканими стразами. Завдяки лінійці кожна зможе створювати як комфортні буденні образи, так і стильні ансамблі для особливих подій.

USUAL

Коли зима приходить не лише за календарем, а й зі справжнім холодом, важливо мати одяг, який дарує відчуття тепла та комфорту в кожній миті. З думкою про це USUAL створив колекцію для тих, хто цінує базовість і функціональність навіть у найбільш морозні дні. 

У новому дропі були представлені пухові куртки у двох довжинах — ідеальні опції для снігової погоди, які дозволяють експериментувати з багатошаровістю навіть у цей сезон. Також серед асортименту постали бавовняні костюми на флісі різноманітних фасонів, оверсайз-варіанти на полар-флісі, яскраві довгі шарфи та пухнасті шопери. Цікавим доповненням до колекції стала всім знайома настільна гра «Дженга», що додасть ще більше затишку навіть у ці вечори.

SAGE

Зимовий гардероб починається зі светрів, кардиганів і трикотажних сетів, які не лише зігрівають, але й додають шарму. Вільні оверсайз-моделі, затишний кашемір або м’яка шерсть стають основою багатошарових образів, які домінують цієї зими. 

Зважаючи на це, бренд SAGE створив новий трикотажний дроп, наповнений затишними речами для прохолодної погоди. Кардигани повернулися як універсальний елемент: від мінімалістичних варіантів до моделей із ґудзиками та фактурними візерунками.

FABBY

Нова лінійка бренду — це історія про те, як блиск леліток і витонченість сатину можуть стати незамінними не лише для вечірніх образів, а й для того, щоб робити яскравішим будь-який день.

Кожна річ у колекції — це окрема історія, створена для того, щоб бути частиною повсякденного життя. Корсетні сукні з екошкіри й сатину представлені для тих, хто хоче виглядати впевнено навіть у будні, — вони додають шарму до офісного гардероба або стають основою для вечірнього образу. Сатинові сукні з відкритою спиною не потребують особливих подій: вони гармонійно виглядають і під час прогулянки містом, і за келихом вина в улюбленому закладі. А шорти з лелітками стають тим самим wow-акцентом, який задасть правильний настрій будь-якому образу.

MUST HAVE x AUTO.RIA

Український автомобільний маркетплейс AUTO.RIA і бренд одягу MUST HAVE представили першу колаборацію. Вона складається з ексклюзивних світшотів, що присвячені темі українських доріг. Колаборація має благодійну мету: привернути увагу до збору на автомобілі для військових у межах фандрейзингового проєкту «Авто для ЗСУ». Серія складається з лімітованої кількості одиниць, 20 з яких можливо отримати під час розіграшу за донат на авто. 

Лінійка світшотів із культовою фразою з пісні «Україна» Тараса Петриненка стала втіленням вільного духу. Кожен елемент символізує наш національний і особистий шлях, нагадуючи про боротьбу за свободу рухатися та творити. Головним принтом колекції виступило зображення державного українського кордону.

SEMA HATS

У цьому сезоні бренд запропонував вироби, які не тільки підкреслюють індивідуальність, але й створюють вишуканий образ, що залишається актуальним і через роки. Капелюхи й хустини стали символами внутрішньої сили, впевненості та бездоганної елегантності.

В основу колекції було покладено поєднання теплоти й вишуканості. Зважаючи на вимоги зимового періоду, команда зробила акцент на текстурах і натуральних матеріалах, що не лише забезпечують необхідний захист від холоду, але й підкреслюють стиль та витонченість. Палітра колекції охопила глибокі відтінки — від темно-вишневого до класичних чорного та сірого.

Blackwood

За словами бренду, кожна жінка — це таємниця, і саме цю магію втілено в новій колекції клатчів Enigma. Вони створені для жінок, які прагнуть поєднати стиль, елегантність і сучасний дизайн із відчуттям впевненості й неповторності.

Колекція представлена у трьох відтінках: Bordeaux — пристрасний, як келих витриманого вина, Chocolate — теплий і насичений, як плитка шоколаду, Butter — ніжний і м’який, як вершкове масло. Поєднання гладкої та фактурної шкіри створило гармонію контрастів, зробивши клатч надзвичайно приємним на дотик. Фірмові бокові елементи з дерева, що є візитівкою Blackwood, були прикрашені авторськими композиціями з гілок сріблястої або золотистої папороті.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали