Вибір тижня: підбиваємо підсумки 2024 року з новими колекціями українських брендів

Останні лінійки грудня

2024 рік добігає кінця. За цей час ми розібрали чималу кількість колекцій від українських дизайнерів — вишуканих і практичних чи, навпаки, унікальних та експериментальних. Упродовж усього року бренди допомагали нам складати наш ідеальний гардероб на всі випадки життя. І тепер, за кілька днів до 2025-го, ми зібрали останню добірку колекцій, представлених цього грудня. Можливо, саме ці речі складуть  основу вашого модного арсеналу в новому році або ж стануть подарунком собі чи дорогій вам людині на зимові свята. 

BAZHANE

Бренд BAZHANE презентував свій перший shoes drop. До нього увійшли дві пари ботильйонів із гладкої шкіри й замші та три пари високих ковбойок.

Для першого дропу команда обрала актуальні, але лаконічні відтінки, які чудово доповнюють загальну естетику та бачення бренду: класичний чорний, насичений шоколадний, вінтажні коричневий, чорний та сіро-бежевий. 

Високі ботильйони зі збіркою додають легкої недбалості та розслабленості, що вже стало візитною карткою стилізацій бренду. Низькі ботильйони з широким верхом створюють цікавий акцент. Натомість казаки чудово доповнюють гардероб на багато сезонів, адже на таких фактурах складно помітити подряпини та затертості, що подовжує життя улюбленої пари.

Vika Adamska 

Змія — одна з найзагадковіших істот китайського зодіаку, що асоціюється з мудрістю. У багатьох міфах вона бере участь у творенні всесвіту або ж утримує на землі баланс добра і зла. А от зсіла кільцями змія ототожнюється з колообігом явищ. 

Колись в українській традиції змій вважали охоронцями хатнього затишку, тож дизайнерка Віка Адамська запропонувала свою версію, щоб ця тотемна істота захищала вас і ваш дім, додала сили та трохи загадковості модному образу в Новому, 2025 році. 

У святковому дропі зображення змії, мотиваційні написи, орнаментальні принти та навіть аромати гармонійно поєдналися зі знаковими речами від бренду Vika Adamska. До колекції увійшли затишний плед у зеленому та коричневому відтінках, шарфи, впізнавані кардигани з принтами, а також ошатні шовкові сукні, які створюють атмосферу свята. 

STIMMA

STYKHIIA  — ода сучасній жінці, її силі, енергії та природній гармонії. Дроп для власного ритму життя, що уособлює історію жінки, яка впевнено крокує світом, впливаючи на все довкола. 

Акцентом колекції стали подовжені пуховики, які огортають теплом і забезпечують комфорт, а також трикотажні сети з м`яких тканин, що дарують затишок. Колекція витримана у відтінках, які віддзеркалюють природні стихії — від глибокого синього океану до теплих пісків пустелі. Кожен образ у колекції відображає гармонію між природними елементами та сучасною естетикою. 

MORANDI

У центрі мудборду колекції MОRANDI знаходиться жінка — сучасна, талановита, амбітна і прекрасна у своїй неповторності. Вона закохана в себе та навколишній світ, тож турбота про довкілля — частина її лайфстайлу. Саме тому, створюючи речі, що підкреслюють її красу, бренд обирав натуральні матеріали й виключно екологічне виробництво. 

Під час створення лінійки MORANDI поглянув на класику крізь призму української елегантності та актуальних трендів і втілив її у найякісніших італійських тканинах: шовку, льоні, бавовні, віскозі тощо. Довершила колекцію розкішна палітра природних відтінків та ретельно підібрана фурнітура.

Rikky Hype

Колекція бренду досліджує наші нові враження від Нового року; від часу, проведеного разом з родиною на Різдво; від власного образу. Почуття, які викликає дух свята та традицій, що з ним пов’язані.

До holiday-колекції увійшли велюрові мінісукні в дорогоцінних відтінках, класичні блейзери та брюки, мініспідниці зі штучного хутра, топи з паєтками, напівпрозорі лонги та сяйливі джинси. Окрім цього, бренд також представив різдвяну білизну, шкарпетки з вишивкою, а також піжами для неї та для нього. 

CLIPSE х KOLOMATSKA

У своїй новій колекції бренди представили аксесуар, що об’єднує естетику ювелірної та бʼюті індустрій: дзеркальце кольору лимонного золота на ланцюжку. Виріб створений так, щоб його можна було носити на шиї, завжди поруч із собою.

Ідея колаборації — нагадати жінкам про їхню красу та впевненість. Дзеркало — символ любові до себе, який водночас стає стильною прикрасою. Адже воно підкреслює, як важливо зробити паузу, подивитись на своє відображення і знайти мить для себе. Частина прибутку від продажів дзеркалець буде передана у благодійний фонд «Таблеточки», який допомагає онкохворим дітям та їхнім сім`ям.

HVOYA

Новий проєкт бренду HVOYA презентував срібні моносережки, що стали переосмисленням українського алфавіту через призму дитячої безпосередності та творчості.

Кожна літера в YOUR WOR(Л)D — це гра з простими формами, ніби складена з паличок, знайдених допитливою дитиною під час прогулянки у парку. Ця наївна геометрія була перетворена на срібні прикраси, зберігши всю чистоту та щирість.

Усі літери народилися зі звичайних сірників. Дизайнерка викладала з них геометричні форми, створюючи шаблони для майбутніх прикрас. Паралельно з роботою над колекцією її маленький син вчив свої перші українські літери —  неймовірний збіг часу та сенсів.

Патронатна служба «Янголи» х бренд Dukachi 

Бренд Dukachi разом з Патронатною службою «Янголи» створили унікальну благодійну колекцію, до якої увійшли прикраси-підвіски у формі янгола, що символізують захист, надію та підтримку. 

Прикраса лялька-мотанка Янгол — оберіг для тих, хто її носить, а також інструмент реальної допомоги. 30% від продажу кожної прикраси будуть передані до фонду Патронатної служби «Янголи» для підтримки та реабілітації важкопоранених військовослужбовців Третьої окремої штурмової бригади ЗСУ. Мета колаборації — зібрати близько 500 000 гривень. 

RITO x Vivat

Напередодні Різдва бренд RITO та видавництво Vivat обʼєднались та презентували святкову колаборацію, яка продовжує магію книги «Різдвяна класика». Тепер ви зможете читати 60 проникливих оповідань від українських письменників, загорнувшись у теплі хустки від RITO та доєднавшись до благодійної ініціативи. 

Колаборація має на меті подарувати свято тим, хто його потребує найбільше, — дітям. Бренди оголосили збір на 100 000 грн для патронатної служби батальйону «Вовки Да Вінчі», які придбають подарунки маленьким Вовченятам. За донати від 200 гривень ви зможете взяти участь у розіграші 4 святкових наборів з хустками RITO та книгою «Різдвяна класика». 

WILLO

Лімітована колекція «Coquette», натхненна бажанням до створення святкового, водночас стриманого й елегантного образу, складається з кількох позицій нової моделі взуття, представленої у різних кольорах та нетипових фактурах. Шкіряні ботильйони з заокругленим мисом і декоративним швом створені за унікальною колодкою, що була спеціально розроблена для бренду. 

Головними кольорами святкової лінійки стали сріблястий, золотистий, які по-особливому виграють на світлі через текстуровану шкіру виробу, немов запрошуючи до танцю. Також представлені ботильйони зі зміїним принтом для тих, хто цінує універсальність, адже ця позиція може виглядати як святково, так і буденно, залежно від стилізації.


AutentiQ

Бренд презентує першу повноцінну колекцію прикрас у матовій, глянцевій позолоті та в сріблі 925-ї проби. До цього AutentiQ випускав лише 3 продукти — браслет, кільце та підвіс. 

«Починати створювати тоді, коли давно вже все придумано та реалізовано, завжди боязко і вразливо. Але в тому і суть мистецтва — просто відчувати. FEEL IT — як слоган бренду, що потрібно обирати те, що є всередині, та слідувати за внутрішнім, яке завжди веде в правильному напрямку. Творчість є свобода, як ключовий підтекст, закладений у суть колекції та самого бренду», — зазначає команда AutentiQ.





Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали