Вибір тижня: нові колекції українських брендів, які варті нашої уваги цього серпня

Найактуальніші предмети гардероба

Літо поступово добігає кінця, і як би не було сумно це усвідомлювати, залишився тільки місяць, аби сповна насолодитися теплою порою. Тож коли, як не зараз, час відтворити ті легкі образи, про які довго мріяли. А щоб наші останні літні стилізації були довершеними, ми знову звертаємося до нових колекцій українських брендів, серед яких знаходимо й одяг для повсякдення, і купальники для відпочинку, і вечірні вбрання, й аксесуари на будь-який смак.

THEO

В кожному образі нової лінійки бренду, під назвою The Collection, творча команда стерла межі звичних конструкцій та гендеру, запропонувавши складний крій, power-силуети та нотки агендерності й зберігши при цьому невимушену привабливість повсякденного одягу.

Відправною точкою у створенні колекції став двобортний жакет, переосмислений брендом на новий лад — з об’ємними рукавами, прикрашеними унікальними рельєфними візерунками, а також джинсовими складками, доповненими карго-кишенями. У центрі уваги й нова версія фірмової куртки TMBY, що нагадує легкий спортивний блузон із рукавами реглан.

Приглушена колірна палітра The Collection віртуозно поєднана із різноманіттям текстур та яскравими деталями — деконструйованими жакетами з помітними великими кишенями та металевою фурнітурою, ультракороткими сукнями з японського нейлону, а також Ugly джинсами прямого крою з низькою посадкою.

PIRNAY х REVÉRIA

У своїй першій колаборації бренд PIRNAY разом із молодим брендом REVÉRIA створили круїзну капсулу, яка ідеально доповнить повсякденні образи, додасть їм романтичності та мрійливості.  Під час створення нової лінійки команди брендів звернули увагу на бестселери PIRNAY та REVÉRIA під дещо іншим кутом.

«Ми придивились до топу та спідниці з трояндою REVÉRIA, а наша мереживна сукня прийняла новий в’язаний візерунок. Білий сет з топу, спідниці та короткого жакету підкреслять засмагле тіло та наштовхнуть на цікаві стилістичні прийоми. Завершує колекцію наївна в’язана сумочка з квіткою. Ідеалізація дійсності, ліричний ескапізм та романтизація урбаністичних видів міста — таким ми бачимо настрій нашої головної героїні. Вона досліджує світ та бачить у всьому зворушливе. І робить вона це у PIRNAY», — зазначають дизайнери.




Kachorovska

Кожна зміна модного сезону — привід по-новому поглянути на свій гардероб, відшукати ту саму варіацію себе, яка ще не проявилася, і дати їй можливість показатись світу. Осінньо-зимова пора в Kachorovska стартує з пошуку нових інтерпретацій хутряного взуття.

Фактурне взуття запропоноване одразу в трьох моделях: балетках Emily Fur, туфлях на підборах Amanda Fur та клогах Claire Fur. Також представлені й три відтінки: чорний, молочний та насичений багряний. Цього сезону хутро на балетках, туфлях і клогах екстрадовге, тому воно ще більше привертатиме погляди до своїх власниць. 

NÚKOT

Бренд NÚKOT презентував новий дроп кейсів для окулярів, який стане ідеальним доповненням до будь-якого літнього образу. Уся лінійка виготовлена з натуральної італійської шкіри Flotar та представлена в п`яти колірних варіаціях. Дизайн кейсу продуманий до дрібниць — він має два змінних карабіни, що дозволяють поєднувати його з будь-яким відтінком ваших прикрас або металевих елементів окулярів. Цей аксесуар можна носити на шиї, сумці або як окремий карабін на шнурі, що робить його максимально функціональним та зручним у використанні. 

Bagllet

Натхнений ідеєю про естетику у кожній деталі, Bagllet створив колекцію аксесуарів про найважливіше для кожного місце — Дім. Надихаючись красою симетрії, плавністю та чіткістю ліній і геометричних форм, команда розробила перші аксесуари лінійки для дому — косметички та блокноти. Класичні форми, якісна шкіра та фурнітура, вивірений дизайн, базові кольори та естетика у кожній деталі — усе те, що тотожне із Bagllet і що бренд бережно відтворив у нових предметах. 

До запуску косметичок бренд підготував колаборацію з White Sprut, які розробили лімітовану тревел-версію косметики для тіла, а саме: Hand & Body Wash, Perfumed Body Lotion та Pocket Cream. Це ідеальне доповнення до нових аксесуарів. 

O.TAJE

Бренд O.TAJE запропонував цього сезону розірвати шаблонні будні набагато приємнішим способом та презентував дроп з акцентними речами, які додають барв та емоцій. Лінійка Break the routine ― про небанальні вироби, які водночас легко впишуться в будь-який гардероб і дозволять грати з настроями. Основа дропу ― трикотажні сукні й моделі з сатину. Вони максимально відтворюють меседж ― обирати не мінімалізм, а цікаве вбрання з асиметричними деталями або драпіруванням.

Бренд презентував одразу шість нових моделей суконь: трикотажні міні з коміром halter; схожі моделі, доповнені декоративним широким поясом, що створює ефект асиметрії; мереживні міді з комірцем поло; сатинові в білизняному стилі; силуетні трикотажні з вертикальним чорно-білим малюнком; а також варіанти з довгим рукавом, оголеною лінією плечей та витонченим драпіруванням у зоні декольте. До дропу також увійшли нові сатинові максіспідниці й трикотажні топи.

Peach Peach

«Нічне небо стає ясним, і зорі починають сяяти божественним світлом, коли сонце сідає за обрій», — Едвін Во. Ці слова якнайкраще описують Nightfall сліпдрес, який представив бренд білизни Peach Peach. 

Завдяки зручному крою нова сукня підійде як для відпочинку вдома, так і для вишуканої вечері з парою підборів та виразною прикрасою. Сам виріб виготовлений з віскози та французького мережива. Його передня частина має спокусливий бра, оздоблений мереживом, з комфортною посадкою для меншого розміру грудей. Приталений силует підкреслює талію та декольте — ідеальний баланс між сексуальною привабливістю і стриманістю. Ніжні бретелі та зручні широкі планки відкривають спину та надають невагомості й елегантності.

Damirli

Класика майбутнього. Стиль, вільний від дрес-коду. Круїзний кежуал та неформальний щоденний блек-тай. Український бренд чоловічого одягу Damirli презентував новий міжсезонний дроп класики майбутнього, обличчям якого став відомий актор та телеведучий Андрій Бєдняков.

У лінійці бренд змішав різні стилі й запропонував речі, які виглядають особливо, але й не перенасичено. У вільному, але вишуканому стилі; не бунтарське, але й не класичне вбрання. Зокрема, до колекції увійшли базові брючні костюми, лляні комплекти, поло, кімоно, сети з шортами та джинсами. 

S-cape

Бренд S-cape презентував новий аксесуар, який став особливо трендовим цього літа, — бандану. Виріб натхнений постаттю першої української тревел-блогерки, відеографки та письменниці Софії Яблонської. 

Це перша бандана в історії бренду. Для роботи над нею запросили талановиту ілюстраторку та графічну дизайнерку Марічку Рубан. Вона зуміла відтворити на аксесуарі дрібні деталі, де кожен символ — маленький ребус, який оповідає щось про долю Яблонської: її життя в Китаї, любов до знімання чи мандри екзотичними островами. 

VISHNI

Цього сезону дизайнерська команда VISHNI на чолі з креативною директоркою бренду Крістіною Ліпінською зробила ставку на сукні та оновлені силуети купальників, залишаючись вірними своєму сексуальному, проте іронічному почерку. У центрі уваги — вирізи, шнурівка та асиметрія: VISHNI перевинаходить знакові для бренду силуети, додаючи яскраву палітру кольорів — від лимонного до більш приглушених ніжно-рожевого та блакитного. 

Така палітра була продиктована натхненням Французькою Рив`єрою. Колекція La Marée уособлює невимушений шик узбережжя та колірну гаму, що притаманна першим хвилинам заходу сонця. До лінійки увійшли мінісукні на зав’язках, що акцентують на ключицях та стегнах, міді з принтом, моделі з драпіруванням та роздільні купальники з текстурного матеріалу у поєднанні з прозорими асиметричними накидками.

STIMMA

Лейтмотивом нової міжсезонної колекції бренду стала жінка — сильна та витончена, яка йде в ногу з часом, здатна адаптуватися до будь-яких умов. Лінійка наповнена плавними лініями та повітряними текстурами: невагомими сорочками, напівпрозорими лонгслівами та приталеними жакетами. Разом вони утворюють образи, які легко адаптуються до будь-якої ситуації — від casual до office-буднів. 

Універсальності дропу додає його колірна гама: чорний, молочний, блакитний та сірий гармонійно поєднуються один з одним, слідуючи простоті й мінімалістичності.

YS Couture by Yanis Stepanenko

Нова круїзна колекція бренду — це ода жіночності, автентичності, внутрішній силі та аристократичності. Капсула відображає всіх жінок нового часу — сильних, яскравих і водночас витончених, які бажають жити та ловити особливі моменти.

Колірна гама колекції варіюється від фісташкової до помадної пастелі. Лінійка є алегорією, що апелює до структурованих форм на контрасті з легкими флюїдними лініями й текстурами. Головним натхненням для створення речей стали вінтажні гобелени, перероблені тканні твіди, льон, тенсел і шовк з квітковим принтом в натуральних пастельних відтінках.

Ètape

Одеський бренд Ètape створив нову модель сумки під назвою Venice bag, яка поєднала у собі настрій спекотного літа та думки про осінь, що вже не за горами. 

Рішення присвятити виріб Венеції мало певне підґрунтя, адже багато в чому саме завдяки італійському впливу Одеса стала такою, якою вона є. Навіть темперамент та спосіб життя одеситів де-не-де перегукуються з традиціями італійців. 

Сумка представлена ​​у шести кольорах та двох фактурах, що дозволяє обрати відповідний варіант для будь-якого образу та події.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Поза трендами: самобутні прикраси в техніці Мокуме ґане від...


Читайте також
Популярні матеріали