Що вдягнути на зимові свята: стильний одяг та аксесуари в різдвяних колекціях українських брендів. Частина 3

Елементи, що створять незабутню атмосферу

Різдвяно-новорічна пора наближається, і вже за кілька днів ми знову зможемо відчути справжню магію зимових свят. Якщо ви ще досі не обрали свій ідеальний образ для таких особливих моментів, варто поквапитися. На щастя, українські бренди підготували для нас низку колекцій, серед яких кожна зможе знайти щось на свій смак. Сьогодні переглядайте вже третю частину добірки з найактуальнішими пропозиціями. 

Etnodim

Концепт нової колекції бренду торкається дитячих відчуттів, які виникали у кожного з нас, коли ми роздивлялися зимові ілюстрації та гортали різдвяні листівки, ще не вміючи читати. У дитинстві ми були виткані з чистої творчості, адже так ми пізнавали цей світ. Ми жили казкою, у який уява вимальовувала дивовижні речі. Там не було ні обмежень, ні заборон. Ми могли самі обирати собі ролі, бути тими, ким забажаємо.

Ця колекція відсилає до містичного часу української ночі, коли уява вимальовує в пітьмі казкові силуети. У виробах домінує чорний колір льону, як аналогія безкрайнього нічного неба. На ньому виблискує Полярна зоря, під ногами квітне сон-трава, а зимовий метелик високо здіймається над землею, залишаючи лише спогад про дивовижний орнамент своїх крил.

До лінійки увійшли дев`ять виробів: сукня, три сорочки та три жилети, спідниця-баска та пасок в чотирьох варіантах кольору.

BOBKOVA

Спеціально до Різдвяних свят бренд створив невелику капсулу, до якої увійшли знакові речі BOBKOVA у форматі carryover. Tutu dress трансформувався у сукню-спідницю, яку можна носити у двох варіантах. Вона чудово поєднується зі смокінгом, боді або об`ємним светром. Сукня-кімоно була представлена у шовку особливого відтінку, створеного спеціально до року Дерев`яної Змії. Асиметричні чорні сукні, які давно стали бестселерами BOBKOVA, брендова команда презентувала у кампейні з використанням ялинкових прикрас: підвісок у формі цукерок, ковзанів та оленя. Родзинкою знімання став великий новорічний червоний бант у вигляді клатча. Окрім цього, до капсули увійшли довга сукня та топ із трикотажу з вплетеним сріблястим люрексом.

SAYYA

Бренд SAYYA зустрів святковий сезон новим NEW YEAR drop, натхненим магією Люмена. Lumen походить від латинського «lumen» (світло). Ця назва поєднує в собі ідею сяйва та його відображення, що оживає в музиці та на тканині.

Новий дроп від бренду — це справжній візуальний експеримент, де кожен образ пронизаний динамікою світла. Основою колекції обрані чорні матеріали, які не лише зберігають форму, але й підкреслюють ефект блискучих ліній і переливів. До неї увійшли сукні-балони, сітчасті моделі, широкі брюки, а також футболки й худі з вишитим символом Нового року. 

NOVITSKA

Бренд NOVITSKA випустив нову святкову колекцію Party-ready, присвячену гламуру 80-х, з сучасним поглядом на максималізм епохи.

Нова вечірня колекція NOVITSKA має традиційно фірмовий акцент на крій, містить сукні та елегантні костюми з жіночними силуетами та витонченими штрихами.

MY x MY

Цього зимового сезону MY x MY розкрив абсолютно нову магію святкових миттєвостей завдяки колекції Kaleidoscope, створеній у колаборації з брендом YAKUSH. 

Лінійка складається з двох основних частин: піжамні костюми та кімоно з авторським принтом, натхненим гутним склом, увібрали в себе магію кольорів і текстур, що нагадують витвори майстрів YAKUSH. Принти імітують вигляд виробів, що заворожують своїм віддзеркаленням світла, створюючи ілюзію безмежної глибини й складної форми. Окрім одягу, до колекції увійшли витончені ялинкові іграшки у вигляді українських різдвяних пташок — Снігура та Синички, що символізують тепло родинного вогнища. Ці невеликі, але важливі елементи — ще одне нагадування про багатство наших традицій. 

Blast Out Studio

Blast Out Studio випустив новорічну колекцію, з якою можна обрати власний настрій свята. Цей дроп — поєднання вишуканого вінтажного шику, богемної легкості та сучасного комфорту. 

Одна з акцентних деталей — хутро. Муфта створює настрій богемної вечірки й водночас робить вишуканим навіть спортивний образ. Кафтан з хутром — окрема акцентна річ, яку можна поєднувати з будь-яким одягом з гардероба. Також до колекції увійшов вельветовий жакет з атласними деталями, коротка шуба з чорного хутра й костюм із верхом на запах.

Wonder x Ніна Левчук

Нова колекція продовжує традицію новорічних дропів бренду, започатковану у 2020 році. Центральним елементом лінії стала вишивка у формі сузір’їв. Символічні зірки Вега та Ліра є потужним оберегом для жінок, які прагнуть творчого та духовного зростання. Кожен костюм із колекції — це більше ніж просто одяг: це історія про тих, хто не боїться створювати майбутнє.

Весь прибуток від продажу колекції буде переданий благодійним фондам «Impact Force», «Місто Добра» та «Землячки» за участі та підтримки Марти Левченко, Ксенії Драганюк, Анни Міщенко і Надії Шаповал, які стали героїнями проєкту. 

COOSH

Святковий дроп бренду CHECKMATE поєднав у собі контрасти й сміливі рішення. До нього увійшли напівпрозоре боді ALIS, сукня з акцентними вирізами VIVIENNE, сукні з драпуванням та мінісукня RUBY з лакованої екошкіри. Також бренд перевипустив свій бестселер — жакет-боді в новому червоному кольорі.

Для більш розслаблених святкових образів COOSH створив трикотажні костюми з топом і спідницею А-силуету та комфортні костюми зі стразами. 

YS Couture by YANIS STEPANENKO

YS Couture by Yanis Stepanenko представив лімітований різдвяний дроп Royal Metamorphosis як відображення унікальної метаморфози нашого часу.

Колекція Royal Metamorphosis — це емоційна подорож між епохами, де аристократична елегантність і велич зустрічаються із зухвалим духом сучасності. Її концепція полягає в тому, що кожна жінка, яка живе динамічним життям і прагне залишити свій слід у світі, може виразити себе за допомогою стилю.

Вечірні сукні-корсети, структуровані блейзери, брюки палацо, кейпи, романтичні напівпрозорі блузи, грайливі спідниці та святкова капсула брошок створили цілісну колекцію як для повсякдення, так і для святкових моментів. 

SOLO for Diamonds х STATNAIA

Бренд вирощених діамантів SOLO for Diamonds разом з брендом корсетів STATNAIA презентували спільний кампейн, який розкриває нове бачення свідомої розкоші та сучасної жіночності — smart beauty.

Спеціально для цього SOLO for Diamonds створив прикраси з вирощених діамантів у формі елегантних довгастих сережок та підвісок — як з діамантовою обсипкою, так і без неї. Вироби виконані в білому та жовтому золоті, тому кожна жінка може обрати для себе прикрасу, яка найбільше їй відгукнеться. Створюючи сукні для колаборації, бренд STATNAIA втілив образ жінки, яка чітко знає, чого прагне, і є творцем свого майбутнього. Колекція NEED стала справжнім інструментом для здійснення найсміливіших мрій, гармонійно поєднуючи спокусливу елегантність мережива, паєток і бісеру з сяйвом вирощених діамантів.

Romantika Project

Знайомі бунтівні мотиви Romantika Project набули святкового лоску. В новому дропі постали вже відомі авдиторії «колючі» чокери, браслети, кафи й каблучки, вкриті сяйвом каміння, адже ніщо нам не завадить сяяти під час улюблених свят. «Ми любимо грати на контрастах і поєднувати різні естетики. Цього разу ми експериментуємо одразу у трьох площинах: панк vs гламур vs мінімалізм», — поділилася засновниця бренду Вікторія Глушенко.

До нового дропу бренд презентував тематичне знімання, героїня якого дика квітка — стрімка та вільна, якій не притаманні ординарні солодкі образи «правильної дівчинки», але яка точно знається на шику й уміє отримувати насолоду від життя.


Реклама

Популярні матеріали

Як Крістіан Діор перевернув beauty-індустрію


Крістобаль Баленсіага: як геніальний кутюр’є здійснив революцію...


«Я переживала внутрішній конфлікт»: Наталка Денисенко про...


Читайте також
Популярні матеріали