12 нових колекцій від українських брендів, вартих вашої уваги

Светри, ковбойки, сумки та сітчасті боді

Здавалося б, після модного марафону, який ми традиційно переживаємо в період різдвяно-новорічних свят, компанії та бренди мали б взяти паузу щонайменше на січень, зупинитися, видихнути і податися у тривалі пошуки натхнення. Проте на практиці «модне затишшя» тривало хіба тиждень, і досить швидко бренди з новими силами поринули в запуски нових колекцій, колаборацій, а деякі й у підготовку до тижнів моди. Озираючись назад, бачимо, що місяць був багатим на модні новинки, підсумки підіб’ємо в нашому традиційному дайджесті, а поки що ділимося стильними знахідками в українських брендів. Розповідаємо про нові колекції одягу та аксесуарів, якими варто поповнити гардероб у найближчі тижні. Від теплих светрів O.TAJE і пухнастих кардиганів PAPAYA до брючних костюмів One by One і суконь з бантами TOTAL WHITE.

Kachorovska

Колір буде одним із ключових елементів колекції Kachorovska впродовж усього весняно-літнього сезону. Саме тому до першого дропу ввійшли класичні для бренду моделі взуття Erica, Cherilyn, Emma, Katrine у приємних пастельних відтінках. Балетки Emma виконані в натуральному хутрі, а чоботи Katrin й Erica та ковбойки Cherilyn, що зроблені з натуральної замші, представлені одразу в трьох відтінках: сухих трав, рожевої води й шоколадного крему. За задумом дизайн-бюро бренду, складні пастельні відтінки легше поєднувати з базовими речами гардероба, тому кожна пара стане у пригоді під час створення весняних образів. Важливе доповнення колекції — мʼякі сумки Erna Soft, виконані в шкірі та замші у чорному, жовтому та відтінку хакі, що ідеально пасують до взуття із цього дропу.

Norba

Norba презентує перший у новому році дроп Soft Sport — капсульну колекцію одягу для спорту та відпочинку. Мінімалістична та вишукана, капсула присвячена естетиці quiet luxury, інтерпретованій для прихильниць активного способу життя, які цінують поєднання моди й функціональності. У добірку ввійшли комфортні та позачасові бестселери, які ідеально підійдуть для «м’якого» тренування — йоги, пілатесу, балету, бігу, танців та медитації. Це еластичні легінси, боді з довгим рукавом, кроп-топи, велосипедки, спортивні бюстьє та комбінезони з підтримкою. Усі речі Norba шиються з високоякісних, довговічних і екологічно чистих матеріалів (переважно перероблених): тенселу, модалу, віскози, органічної бавовни тощо.

O.TAJE

У своїй новій колекції Pre-Spring’24 бренд робить ставку на лаконічні речі та спокійні силуети і закликає грати з багатошаровістю та трикотажними total-look. Переважна частина дропу — базові лонгсліви, джемпери поло, светри з високим коміром. Для універсальних готових образів тут представлено сети: джемпери з м’якими трикотажними брюками — прямими або кюлотами. У колекції традиційно чільне місце відведено сукням. Зокрема, це максі з невисоким коміром у рубчик, з акцентними лініями, що видовжують та підкреслюють силует. Окрім того, бренд розширив текстильну лінійку, повторивши один з бестселерів — мініспідницю у складку в трендовому коричневому кольорі. Розкриваючи тему спокою та гармонії, O.TAJE обрав відповідні відтінки — теплий глибокий шоколад, чорний, червоний та помаранчевий.

ROÁR

Бренд ROÁR випустив колекцію вечірніх образів Vacanza, яка стала уособленням свята. Мерехтливі штани, напівпрозорі сукні та вишукані купальники-боді з блискучими деталями занурюють у відчуття найкращої вечірки. Колекція охопила низку вишуканих елементів: від невагомих спідниць із мерехтливими поясами до розкішних стразових лацканів на купальниках — усі моделі об’єднані у капсулі Vacanza. Слоган нової колекції party wear — everywhere означає, що тільки вам вирішувати, що, де й коли святкувати.

DUGA

До нової колекції увійшли піджаки та жилети чоловічого крою в різних кольорах, оздоблені вибійкою ручної роботи та представлені в єдиному екземплярі. На кожному піджаку є знімний комір з бавовни або з апсайклінг-джинсу. У новому дропі DUGA продовжує дотримуватися своїх головних принципів та цінностей: реюз, натуральні матеріали та етніка в сучасному виконанні. «Маленькими кроками ми йдемо до того, щоб розвивати сталий бізнес в Україні, зменшувати споживання нових речей, перевиробництво та забруднення навколишнього середовища. Ми знаходимо вінтажні піджаки з натуральних тканин (в основному зі 100% virgin wool) в ідеальному стані і даємо їм друге життя», — розповідає дизайнерка та засновниця бренду Анастасія Бурма.

PAPAYA

PAPAYA представляє Fluffy Drop vol.2, що став продовженням уже культової для бренду лінійки пухнастих суконь та в’язаних комплектів. Оверсайз-кардигани, що відкривають одне плече, рожеві мікрошорти, штани, халати екстрамаксі, а також пухнасті комплекти білизни доповнять базовий гардероб та стануть акцентними деталями ваших щоденних комфортних образів.

NUKOT

NUKOT (у минулому UYAVA) — український бренд, що спеціалізується на аксесуарах з натуральної шкіри та пропонує концепцію Reimagined Classics, представив першу після ребрендингу колекцію. Надихаючись естетикою дев’яностих та нульових, NUKOT створює позачасові силуети у власному прочитанні — саме так з’явилася сумка Reimagined Baguette як переосмислення культової моделі тих часів. Окрім нового багета до колекції також увійшли вже знакові для бренду моделі у нових кольорах та матеріалах, як-от з карамельної та ніжно-блакитної замші й текстурованої шкіри.

TOTAL WHITE

Надихаючись прагненням святкувати життя, TOTAL WHITE презентував колекцію Gala 2024. Саме невагомі тканини — віскоза, органза та атлас — у поєднанні з блискучим декором створюють атмосферу свята. Бренд залишається вірним своєму фірмовому стилю і продовжує відтворювати чисті лінії й витончені силуети. Більшість моделей вручну оформлені фактурними елементами, що є результатом кропіткої роботи. Декор у вигляді банта, який переходить від колекції до колекції, підтримує свій статус культового мотиву бренду. Серед сучасної класики в колекції Gala 2024 — сукня в довжині максі з бантами на плечах, створена на основі carry-over бестселера бренду. 

One by One

Новою колекцією Self love бренд нагадує нам: немає нічого важливішого за любов до себе. One by One пропонує закликати весну в стильних образах із шерстяними пальтами, брючними костюмами й базовими джемперами. Увагу привертають контрастні принти з монограмами назви колекції в трикотажі й шифонових мінісукнях. Силуетна посадка підкреслює переваги фігури, тому дарує впевненість на всі 100%.

BRU

Молодий та амбітний бренд одягу BRU представив свій перший дроп, який втілює цінності свободи, цілеспрямованості та впевненості. У лінійці ви знайдете гранжеві штани карго, асиметричні сорочки, лонгсліви у двох варіаціях: чорний, подовжений на одне плече та укорочений у принті зебри. Серед найяскравіших речей колекції — жакет з вирізами на спині. «BRU — це про відвертість та нестандартність. Тут немає місця ніжності, мереживу та дівчачим суконькам. Я створила BRU, аби ще раз наголосити, що жінка може бути різною. Моя жінка — брутальна, вольова та смілива», — розповідає власниця бренду Олександра Гречко.

LINIYA

Бренд спідньої білизни LINIYA презентував нову колекцію спокусливих та чуттєвих боді Urban Allure. До дропу ввійшло пʼять моделей боді, виконаних у чорному кольорі. Три боді з колекції виготовлені з високоякісного трикотажного біфлексу, що забезпечує ідеальний обтислий крій по фігурі та максимальний комфорт у кожному русі, а ще два — з прозорої італійської сітки, котра дарує легкість, невагомість та додає образу сексуальності. Серед моделей: боді з акцентом на відкрите плече, глибоким V-подібним вирізом, трикутним вирізом на плечі та повністю прозорі.

 

Usual

До нового зимового дропу Usual, як завжди, увійшли зручні теплі речі. Палітру бренд обрав пастельну, щоб додати легкості та безтурботності зимовим образам. «Речі з нашого дропу — це ідеальний аутфіт на зимові канікули в засніжених Карпатах, щоб було тепло, комфортно та гарно», — зазначає Діана Токарчук, засновниця Usual. Окрім базових спортивних костюмів, худі, регланів та флісових світшотів у асортимент уперше додали невагомий пуховик, який не парить і не сковує рухів. Аксесуари на холодну пору від Usual — пухнасті шапки з ангори та мʼякі шопери-подушки.


Реклама

Популярні матеріали

Як упоратися зі страхом самотності, який з'явився під час війни...


Геноцид 1944 року та анексія Кримського ханства у XVIII столітті:...


Перше інтерв'ю автора Telegram-каналу «Николаевский Ванёк»


Читайте також
Популярні матеріали