Найбажаніші речі цієї весни в нових колекціях від українських брендів

Повний гід модним верхнім одягом, взуттям та аксесуарами

Якого кольору тренчі в моді навесні 2024 року? Які принти на сукнях актуальні в новому сезоні? Яким лоферам й оксфордам слід надати перевагу? Де шукати футболки-«маніфести»? Де купувати прикраси, в які закодовані особливі сенси? Традиційно шеф-редакторка ELLE.UA Світлана Кравченко проаналізувала нові колекції від українських брендів і відібрала для вас найкраще. Далі — готова інструкція з поповнення вашого сезонного гардероба й суцільна порція натхнення.

LOW POSH 

В колекції «Signature. Edit №2» представлені речі як для жінок, так і для чоловіків: класичні брюки ідеального крою, щільні светри та кардигани з бленду вовни й кашеміру. До жіночої лінійки увійшли знакові для бренду светри та довгі кардигани з м`якої вовни ягня та бленду з кашеміром, брюки з вовни, мініспідниці та брюки з веганської шкіри. Колірна гама колекції продиктована самою ідеєю: одяг не має відволікати від суті, але впливає на відчуття. Саме тому всі відтінки мʼякого бежевого, стриманого сірого та теплого коричневого будуть універсальними та завжди доречними.




COOSH

До лімітованого дропу верхнього одягу в преміум-лінійці Select увійшли вкорочені пальта, жакет та бомбер, які ідеально підійдуть для демісезону та гратимуть вирішальну роль у весняних та осінніх образах. Дизайнерка та засновниця бренду Аліна Френдій акцентує на якості тканин, обравши преміальну екозамшу та вовну. Фасони одягу — переважно оверсайз, що дозволяє експериментувати із силуетами та формами. Головним героєм лімітованої лінійки верхнього одягу став подовжений тренч з екозамші. Двобортний із лацканами та об’ємними рукавами, він передає настрій скандинавських модниць. Лімітований дроп Select представлений у молочному, шоколадному відтінках та кемел, а палітра легко комбінується з іншими кольорами, що створює безмежний простір для експериментів.


Kachorovska

До весняної колекції анатомічного взуття увійшли одразу чотири нові моделі: лофери Greta з контрастною окантовкою, туфлі Natalie з декоративним ланцюжком на одну ногу, оксфорди Bette, що ідеально гнуться і дають свободу стопі, та чоботи Abigail із наймʼякшої еластичної шкіри. Всі вони створені на унікальній колодці, розробленій командою бренду. Ця колодка буде максимально комфортною для активного щоденного носіння, танців та тривалих прогулянок. Вперше в історії бренду у взутті зʼявляється стійкий підбор у три сантиметри, а оксфорди Bette (перша створена модель у цій колекції) розроблялась і доопрацьовувалась понад 18 місяців. Героїнею кампейну, натхненого танцювальним взуттям, стала справжня мисткиня руху Вікторія Ерчук.




diadia

Нова колекція diadia виконана в шоколадних тонах, адже мотто цього сезону — brown is a new black. Особливої уваги вартує бавовняний тренч з обʼємними рукавами — абсолютно безпрограшний варіант весняного верхнього одягу. Також до колекції увійшли сатинові спідниці з леопардовим принтом довжини міні та максі, які гарно інтегруються в будь-який гардероб, додаючи епатажу капсульній селекції. Проте не леопардом єдиним, адже цього сезону diadia також створив однотонні спідниці та скорти різної довжини та кольорів, аби дати кожній можливість експериментувати з відтінками та фасонами. Частка уваги бренду завжди сфокусована на картатих сорочках, які теж увійшли у весняну колекцію. Виконані у крої оверсайз, вони зручно стилізуються з будь-яким образом. Окрім цього, дизайнери diadia розширили лінійку аксесуарів бренду, додаючи резинки для волосся, сумки для телефону та ремені з натуральної шкіри.




DAFF

До колекції SPRING/SUMMER DELIVERY I 2024 увійшли короткі спідниці, тренчі з бавовняного полотна, довге шовкове пальто, сукні, сорочки з бавовни та льону, костюми з візерунком, а також вироби з деніму. Особливим наголосом лінійки стала ексклюзивно вилита ювелірна латунь, вироби з якої ідеально доповнять ваш весняний образ. Підвіски у вигляді пляшечки та мʼятого кола, сережки, а також вже відома булавка вдало підкреслять стиль та додадуть особливого акценту. Доповненням до аксесуарів у новій колекції стали тонкі ремені з натуральної шкіри, котрі можна носити разом із сукнями, жакетами та використовувати в інших варіантах стилізації.




O.TAJE

Готуючись до нового сезону, бренд переосмислив свої меседжі та цінності. Це відкрило O.TAJE новий подих, і вже цієї весни бренд обіцяє багато оновлень та сюрпризів. Нова глава ознаменувалася першим дропом SS’24 The Secret Garden, натхненим свіжим подихом весни, ароматом перших квітів та відчуттям відродження. Дотримуючись тематики дропу, бренд зробив акцент на вільні силуети та ніжні пастельні відтінки. Ідеальний для перехідного сезону трикотаж знайшов своє втілення в нових формах: це мінісукні А-силуету, лаконічні топи з рукавами та без, футболки-поло, вільний жилет для багатошарових образів, нові моделі кардиганів та вже бестселер бренду, кардиган TILDA, в білосніжному кольорі. Особлива трикотажна історія від O.TAJE цього сезону — експерименти з плетінням. У дропі представлений молочний джемпер з відкритою спиною та шнурівкою, а також сукні, оздоблені делікатними пов’язками, що підкреслюватимуть лінії ключиць. Щоб передати весняну легкість та відчуття невагомості, бренд продовжив працювати з текстилем. The Secret Garden — це костюми зі штанами, що струмують, мідіспідницями та сорочками, які разом складають розслаблений, комфортний та водночас вишуканий сет.




keepstyle

Свою нову колекцію WOMAN бренд присвятив жінці та її різноманітності у всіх проявах. «Ця колекція про чисте задоволення своєю індивідуальністю. Не треба змушувати себе ставати «найкращою версією». Ви взагалі впевнені, що вам та версія потрібна чи, можливо, це черговий лозунг із чиїхось сторіс? Врешті решт, згадайте про мистецтво — воно не буває однаковим, загальноприйнятним, ідея насамперед полягає в тому, щоб побачити красу в різних формах і проявах», — коментує ідею колекції Лєра Куткова, фаундерка та креативна директорка keepstyle. До колекції увійшли: пісочне пальто на запах, що формою нагадує кімоно, акцентні бомбери різних довжин, шкіряна косуха у панк-стилі, багатошарова спідниця з необробленим краєм та картата сорочка. Вибір найсміливіших — характерна червона сукня, напівпрозора тканина якої відсилає до сексуальності, а спортивний верх, навпаки, врівноважує чуттєвість образу.




MY x MY

Колекція Novel натхнена спогадами про часи, коли ми відпочивали за містом і читали твори Джейн Остін та сестер Бронте. До весняної лінійки увійшли сукні з легких тканин, з квітковими візерунками та рюшами, що обрамляють фігуру та додають образу романтичності. Нова модель Juliette доповнена акцентним подовженим клинцем, що грайливо трансформує силует сукні. А сукня Emma, ще одна новинка, вражає своїм оригінальним принтом, адже натхненням для його розробки стали кремові троянди з улюблених десертів. Окрім новинок, до колекції увійшов справжній бестселер бренду — сукня Adelin у новому персиковому кольорі. Романтичність колекції контрастно підсвічують сорочки з гіперболізованими комірами Olivia й Jinny, а також брюки палаццо Kate, що відсилають нас до corporate core. MY x MY повернули до колекції бомбери Emilia, удосконаливши їх крій та підкресливши яскравими кольорами.




MASHSH

Після невеликої паузи бренд MASHSH повертається з довгоочікуваним дропом, переосмисленою концепцією та абсолютно новими айдентикою й сайтом. "З дому на вулицю" — так звучить ключовий меседж бренду, що визначає підхід до створення одягу. Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. До нього увійшли всіма улюблені піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси. «Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати — м`які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання "керсетки", а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву "Зірки матері" й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтесь до себе любої, і це відчуття йде зсередини», — коментує Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.


KOLOMATSKA

Нова весняна колекція BOWS натхнена вінтажними прикрасами і відображає стильне поєднання епох. В основі колекції — трендові бантики з вінтажними нотами, які додають романтичності й легкості образу. Кожен елемент традиційно обробляється вручну, що гарантує якість прикрас KOLOMATSKA. До нової лінійки увійшли каблучки, сережки і брошки, виготовлені з переробленого срібла й латуні, покритої золотом.




Bibliotheque Nationale

Новий мінідроп Bibliothèque Nationale — це ніжна серенада весні, ледве теплому сонцю та новій надії. Приглушені пастельні кольори мімікрують під ранній березень, коли все тільки починає прокидатись і готуватись до безтурботного свята весняного буяння. В цьому дропі бренд повертає свій бестселер — квіткову сукню з пушком — в новому, блакитному кольорі та додає топ з таким же принтом. Bibliotheque Nationale використовує deadstock-тканину, тому сукня і топ будуть доступні у лімітованій кількості. Частиною лінійки також став спортивний костюм з мʼякого мікрофлісу в новому, пильно-рожевому кольорі. «Ми додали до нього опцію спідниці з шортиками, щоб створити ідеальний athleisure-лук для весни», — розповідає команда бренду. Вʼязана сукня з ніжно-рожевого кроше зі спущеними плечима та подовженими рукавами-кльош натхнена розслабленими образами Джейн Біркін — давньої музи бренду. Вишенькою колекції стала маленька бежева сумка з веган-ширлінгу з тисненням бантика — мʼяка та ідеальна для першого березневого побачення.




CATSSUIT

Головними акцентами нової весняно-літньої колекції Flower Whisper є м’які ніжні відтінки, легкі текстури та гра на їхньому контрасті — класичні кольори та елементи, доповнені прозорими мереживними матеріалами, що разом створюють атмосферу вишуканості та грайливості, характерну для бренду. Комбінезони, які є візитівкою бренду, традиційно представлені в різних варіаціях: від класичних мінімалістичних моделей у стилі 80-х до грайливих укорочених версій з акцентними деталями. У новому сезоні CATTSUIT розширюють звичну палітру кольорів: базові чорний та молочно-білий розбавляються новим шоколадним, а також світлими весняними відтінками — пудрово-рожевим та ніжно-блакитним.




ROÁR

Бренд випустив тематичний дроп, що оспівує female empowerment — футболки з написом All Rights Reserved («Усі права захищені»). Головна ідея — нагадати, що права жінок гідні уваги кожного дня, а не лише з нагоди Міжнародного жіночого дня — і боротьба за них все ще триває. Шрифт на білій футболці стилізовано під напис червоною помадою, яка в різні часи ставала «зброєю» та провокацією, символом патріотизму, нескореності та незламності духу, нагадуванням про жіночність та силу одночасно. Головні героїні кампейну — три жінки-військові, захисниці України Анастасія Кліщенко, Ольга Бігоцька та Катерина Грищенко. 20% з продажу футболок ROÁR перерахують у громадську організацію «Землячки», яка опікується та забезпечує усім необхідним жінок на фронті.


Vivons

Щороку 10 березня в Україні відзначають день державного гімну. Саме тоді 159 років тому вперше прозвучав твір композитора Михайла Вербицького на слова поета Павла Чубинського «Ще не вмерла України…». З цієї нагоди бренд Vivons створив лімітовану колекцію футболок, прикрашену сакральними українськими символами і присвятив її державному гімну. Ці футболки є не лише предметом одягу, а й символом патріотизму та підтримки для тих, хто вшановує історію боротьби своєї країни за незалежність. Футболка виконана у двох кольорах — чорному та молочному — й прикрашена символічною вишивкою червоного кольору. «Ми створили річ, яка поєднує минулу славу та сучасну звитягу, об’єднує моду, культуру, соціальну відповідальність та любов до своєї рідної землі», — каже дизайнерка бренду Альона Онофрійчук. 10% від продажу футболок бренд скерує у фонд Валерії Гуземи для підтримки наших захисників.

 

Cabanchi

Джерелом натхнення нової весняної колекції Cabanchi стали люди, які люблять, носять, купують та радять своїм друзям одяг бренду — не «клієнти», а саме Cabanchi_People. Для знімання реклами було вирішено провести всеукраїнський кастинг, де усіх клієнтів та друзів бренду було запрошено стати моделями нового сезону. Все було максимально демократично та просто — жодних обмежень щодо віку та статі, лише селфі без макіяжу та фільтрів, фото у зріст і посилання на відкритий акаунт у соціальних мережах. Знімання весняного кампейну Cabanchi_People, на яке зібрались учасники з Києва, Харкова, Львова й Вінниці, відбулося в столиці, де вони змогли спробувати себе в новому амплуа. Ці емоції, історії кожного героя, їхня відвертість та безпосередність закарбовані в кадрах і пам’яті назавжди.



KLOTT

Нова колекція «Юнь» черпає натхнення з естетики української молоді, яка народилася в незалежній Україні. Цей період, позначений розквітом самовираження та унікального стилю, поєднував у собі впливи західних культур та багатий український спадок. Колекція досліджує динамічну ідентичність української молоді, балансуючи між прагненням до свободи та самовираження з одного боку та зухвалістю — з іншого. Силуети одягу, як чоловічого, так і жіночого, підкреслюють цю подвійність, пропонуючи широкий спектр образів — від елегантних піджаків до бунтарських джинсів. Згадуючи перші роки незалежної України, одним з небагатьох джерел отримання інформації були плакати. Естетика постерів та оголошень на стінах міст, знайома нам з дитинства, стала особливим елементом цієї колекції.Одним із ключових символів лінійки є сузір`я Великої Ведмедиці. Для багатьох українців воно асоціюється з раннім дитинством, коли батьки, друзі чи бабуся з дідусем вперше показували його на нічному небі. Цей символ єднання та спогадів об`єднує молоде покоління українців, нагадуючи їм про магію нічного неба, яка була частиною їхнього дитинства, де б воно не проходило.



Sa Pasé

Подорож до власної сутності, пошук істинного Я, відчуття та розуміння себе як частини великого цілого стали основою нової колекції прикрас Sa Pasé — Aether. Ця колекція є результатом дворічної роботи, спрямованої на відкриття та осмислення глибинних процесів внутрішньої трансформації. Головною героїнею Aether є жінка — муза, таємнича у своїй красі, наповнена магією та сяйвом. В ній водночас ніжність та сила. «Мета нашої нової колекції — нагадати кожній жінці про її неповторну красу та внутрішнє світло, яке здатне трансформувати світ навколо. Aether — це не просто прикраси, це маніфест жіночої сили, магії та краси, які ми несемо в собі», — говорять засновниці бренду.




Aniele Stroz

Колекція молодого українського бренду весна—літо 2024 натхненна захопливою енергією Сонцестояння. Лінійка втілює гармонійне поєднання теплих, спокійних відтінків, бурхливого духу спортивного та rave-інспірованого одягу, а також вишуканої естетики робочого одягу. Речі Aniele Stroz розроблені таким чином, щоб інтегруватися в абсолютно різні гардероби й способи життя — топи, спідниці, худі та жакети ідеально підходять для спортивних занять, яскравих вечірок або професійних заходів наступного дня.



Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


10 цитат Віма Вендерса — режисера фільму «Ідеальні дні»...


Вечірній Київ: де гуляли та як розважалися мешканці столиці понад...


Читайте також
Популярні матеріали