Модні новинки від українських брендів

Колекції одягу, варті вашої уваги

Якщо ви саме зараз формуєте чи оновлюєте свій гардероб на сезон весна-літо — 2024, наша добірка точно стане вам у пригоді. Адже традиційно шеф-редакторка сайту ELLE.UA переглянула найновіші колекції українських брендів і відібрала найкраще: пальта, костюми, жакети, сукні, сумки та взуття, які стануть основою для ваших образів — як повсякденних, так і вечірніх. 

Nyni [ н и н і ]

Український slow-fashion бренд бренд Nyni [ н и н і ], в минулому VISH, презентував першу після ребрендингу весняно-літню колекцію PODYH. Місія бренду залишилася незмінною — зберігати та закохувати у ремесло ручного вʼязання, підтримуючи та надаючи роботу жінкам з різних регіонів України. Створюючи кожну колекцію бренд додає вироби ручного вʼязання. Нова лінійка не стала винятком: кожен елемент ручної роботи відображає повагу до традицій української культури, які засновниці Nyni інтегрували в сучасний одяг. «Ми переосмислили наші вже існуючі моделі та додали нові, обравши натуральні тканини, що забезпечують комфорт та є ідеальними для весняно-літнього сезону. До колекції увійшли вже улюблені вироби: кардиган Gunia та костюм Feelings, спідниця Плахта у нових кольорах, а також нові айтеми: джинси, бермуди та спідниця-міні з авторськими гудзиками ручної роботи», — розповідають Вероніка та Марія, засновниці бренду.




german.

Де знаходиться правда? Часто це залежить від кута, під яким ми дивимось. Команда german. постійно в пошуках власної — про це кожна з колекцій бренду, а особливо новий дроп another angle. До нього увійшли бомбери в 4 кольорах: три барви базові, четверта — особлива, винного відтінку (на думку команди, це найгарніший колір цього сезону). Така ж формула барв у оновлених лайнерів з акцентним рукавом — тільки вино змінилось на колір дикого лайма. Тренч, якого ми довго уникали (бо хотіли створити особливий), вийшов довгим та немов взятий іржею — як будинки, що прикрашають загублені вулички Львова. Такий же ефект в одного з двох вʼязаних напівпрозорих лонгів з бавовни. Інший — сірий, як асфальт після весняного дощу. На контрасті — легка вільна сукня з ліцеолу, що дивовижно переливається під променями сонця. Вир експериментів доповнює завжди потрібна міцна основа у вигляді бази. Найулюбленіше залишили на фінал — сумка, яка має 5 кутів і різний вигляд залежно від того, звідки на неї дивитися.  


OKINURI

Наприкінці 2023 року Зоя Лабузова запустила незалежний бренд одягу Okinuri, сфокусований на створенні спогадів. Адже ми, люди, формуємо свою власну історію та шукаємо можливості зберегти її у часі. Okinuri створює речі для тих, хто в пошуку себе та прагне розкрити свій емоційний стан. Це історії, які можна розповісти через одяг. У першій колекції представлені як спокійні капсульні сети: лляні штани, вʼязані довгі жилети та блейзер — так і більш акцентні айтеми (вʼязана напівпрозора сукня і спідниця, які можна міксувати між собою). У технологічному світі Okinuri лишається вірним традиціям і цінує прості речі. Бренд використовує виключно ті матеріали, що відповідають їхнім стандартам стосовно лагідності до тіла та довговічності. Кожен айтем колекції містить елементи хенд-мейд. Наприклад, кожна вишита квітка на navy blather має унікальний дотик майстра, і ви не знайдете навіть двох однакових пелюсток. Зоя вже готується представити свою наступну колекцію, обіцяючи нові ексклюзивні ручні вишивки та різновиди квітів на блейзерах.




JULIA POMOSHKO

Для назви колекції бренд вигадав нове слово «INSPIRANCE» [inspiration + renaissance], яке відображає головну ідею: надихаючись теперішнім або минулим, переосмислюючи його, ми можемо створювати нове і неповторне. Палітра колекції передає красу квітучої весни: ніжні кремові тони, м`які, пудрові відтінки та делікатні акценти. Гра фактур та натуральні італійські матеріали — кашемір, вовна, кід-мохер, котон, шовк та віскоза — створюють відчуття комфорту. Вартий уваги і чистий шовк, який з’явився в новому сезоні. Верхній одяг, як флагман бренду, — завжди ключовий елемент всіх колекцій. У весняному сезоні представлені кашемірові та вовняні пальта-бестселери, довгі маскулінні мінімалістичні пальта, напівприталені пальта-жакети без лацканів, жакети з акцентним плечем, два види невагомих бомберів: вкорочений та подовжений. Розширено лінійку трикотажу: (кардиган-поло з віскози та невагомі светри з кід-мохеру та шовку) та створені нові моделі костюмних брюк та міні спідниць до пальт і бомберів, шовкову майку для спекотних днів, а також позачасову класичну сорочку.




FRÉO

Весняний сезон 2024 року український бренд FRÉO відкриває заглибленням у свою історію. Новою роботою бренд хоче показати, що робить більше, ніж просто одяг. «З часом відбувається трансформація життєвих пріоритетів та координат, поглядів і смаків, бажань і мрій, але є дещо незмінне — відчуття власної особливості, унікальності, самобутності. Стану, в якому ти обираєш себе, дякуєш собі за себе та своє світло», — розмірковує про посил бренду Діана Лещенко. Весняна колекція FRÉO вийшла насичена благородними відтінками, незвичайними текстурами та влучним балансом між функціональністю та витонченістю. В речах поєднуються обʼємні форми й чіткі лінії, що вимальовуються у головний меседж — бути особливою, а тобто — бути собою. Вагому частину колекції займає весняний верхній одяг. Тренчі у позачасовому оверсайз-силуеті та прямого крою, зі штучної шкіри у двох відтінках, пальта оверсайз-силуетів, бомбер з цупкого водовідштовхувального льону та піджак маскулінного крою. Під верхній одяг бренд пропонує светри з бавовняної пряжі, мінімалістичні сукні, класичні сорочки та комплекти з футболок зі спідницями та штанами.




THE LACE

Нова колекція Spring-Summer`24 відображає лаконічну естетику бренду, водночас вона випромінює енергію та динаміку сучасності. Весняного сезону THE LACE переосмислює свої найкращі моделі, презентуючи лінійку костюмів в оновлених кольорових інтерпретаціях, котра містить базові пастельні відтінки у поєднанні з акцентними. В асортименті представлені лаконічні жакети чоловічого крою, брюки палаццо, класичні жилети та мідіспідниці-олівці, котрі чудово доповнюють класичні сорочки: монохромні та в смужку. Бренд також оновив постійну трикотажну лінійку, представивши нові фактури, принти, та кольори, щоб задовольнити потреби жінок у комфортному та стильному одязі на кожен день: базові топи з варіаціями вирізів, футболки різноманітних фасонів (від силуетних до оверсайз) — та доповнив трикотажний асортимент новими лонгслівами з елегантним драпіруванням. 




JUL

Березнева прохолода наштовхнула засновницю і креативну дизайнерку бренду Юлію Логвін на пошуки ідеального верхнього вбрання — навесні бренд пропонує зігріватись у пончо з капюшоном, м’яких парках  та у бомбері з костюмованої тканини. Дбаючи про затишок за будь-яких обставин, бренд також додав до колекції позиції з теплого кашеміру, що огортають, немов теплі обійми. Притаманна весні легкість надихнула на експерименти із фактурами: тренд на прозорість втілений у спідниці з крепу,  тонкій майці та витонченій сукні, а мʼякість букле лягла в основу костюмів. Чимало речей з колекції мають витончені вирізи, які підкреслюють красу тіла — так JUL утверджує любов до себе у кожному прояві. Розслабленість та комфорт майстерно інтерпретували в спортивній лінійці, виконаній у мʼякій кольоровій гамі. Бренд також представив широку селекцію базових футболок в оновлених кольорах та майку-бестселер із милозвучним написом «Краля», підкреслючи легкість прийдешнього весняного тепла.



STRELNYKOVA

Колекція La Femme Fatale стала втіленням вишуканості та паризької витонченості. Романтична аура Парижу надихнула дизайнерку Ксенію Стрельникову підкреслити вроду та внутрішню силу сучасної жінки завдяки елегантному поєднанню розкішних тканин, вишивки та бездоганних ліній крою. Перлиною колекції є корсет з оксамиту, оздоблений тендітним мереживом, камінням та ручною вишивкою, що м`яко огортає силует. Елементи вишивки прикрасили також декольте чорної вечірньої сукні, створеної для незабутніх миттєвостей.




MARCHI 

До нової колекції увійшли базові бомбери «авіатори», що мають утеплену стьобану підкладку та розраховані на мінливі погодні умови. Бомбери Pilot виконані з тканини та фурнітури, яку бренд MARCHI використовує у виробництві своїх бестселерів — надвитривалих пуферів із натуральним наповненням. Крім стильного вигляду, бомбери також вирізняються утилітарністю й практичністю, адже захистять вас від вітру та дощу. Цього сезону дизайнери бренду розширили колекцію і представили подовжену модель Pilot. У новій капсулі  також з’явилися лімітовані моделі джинсової спідниці та бермудів. Джинс виконаний із льону, що дозволяє носити речі навіть у спекотні дні. Універсальність — незмінна візитівка MARCHI. Тому в новій капсулі є і жилет-пуфер розкішного винного кольору, який стане в пригоді в демісезонний період.




Fashionista

Працюючи над Spring Story, бренд акцентував на жіночності, елегантності та легкості, лагідно імплементуючи їх у звичний кежуал. Ця ідеологія транслюється у фасонах, тканинах та кольорах, а також повертає думками до актуальної класики. Яскраво репрезентує це комплект, що складається з корсета з ґудзиками з костюмної тканини та прямих штанів. Цей костюм є справжнім стейтмент-елементом, а верх і низ можуть складати безліч образів під різний настрій. Ніжності колекції додають силуетні сукні та довгі спідниці, які можна комбінувати з лонгслівами та оверсайз піджаками залежно від погоди. Натхнені весняною свіжістю, дизайнери додали новий відтінок деніму — ice blue (світло-блакитний), що ідеально підійде на теплі сезони. Серед інших позицій з деніму Fashionista створив комплект із жилетом та джинсами кльош, в якому хочеться провести всю прекрасну пору. Також елементи комплекту можна носити окремо, що додає простору для ідей та урізноманітнює вибір образів.




Vivons

Ніжні та витончені троянди «розквітли» в новій весняній колекції українського бренду Vivons. Об’ємні квіткові акценти, схожі на справжні флористичні бутони, прикрасили найрізноманітніші елементи гардероба — від повітряних блуз та сміливих мініспідниць до класичних жакетів, які завдяки квітковій ноті сповнились романтичним настроєм та загадковістю. «Все починається з крихітної насінинки, яка через певний час перетворюється на неймовірно красиву квітку. Так і любов починається лише з погляду. А потім, якщо ми дбайливо ставимося до своїх почуттів, вони перетворюються на буревії, які своєю силою можуть руйнувати всі негаразди на своєму шляху! Тому в нашій колекції присутній переважно червоний колір, що знайшов своє втілення в жакетах, спідницях та квітах», — коментує засновниця бренду Альона Онофрійчук. Окрім цього, деякі вироби оздоблені витонченим аутентичним орнаментом, що вже став візитівкою бренду Vivons. У нинішній колекції це плахта та футболка, представлені в чорному та молочному кольорах.




Шипелик

«Усі ми є творцями власних світів. В нашому є місце для казки, любові та доброти. І цим весняним епізодом ми хочемо нагадати, що й у твоєму світі теж є місце для див», — говорить засновниця бренду Ольга Шипелик про нову весняну колекцію. Вона наповнена думками про весну і нове життя. До капсули традиційно увійшло багато верхнього одягу: плащі, куртки, накидки. Наприклад, вовняна куртка з капюшоном, що декорована знімними квітами на кнопках, стьобана вручну куртка з орнаментом «паростки», плащ-кейп з водовідштовхувальної бавовни на підкладці — моделі, що покликані єднати нас з різними природними стихіями. Поєднувати верхній одяг Shypelyk пропонують з трендовими прозорими речами: плетеною сукнею, сукнею-комбінацією, комбідресом або ж лакованою спідницею чи сарафаном, які вирізалися вручну. Додали до колекції й гучне повернення сезону — капрі з тонкого трикотажу.




Gepur

Задля створення нової колекції MALVA бренд об’єднався з талановитою мисткинею Танею Бонею. «Це дуже цінна колекція для мене та всієї команди, оскільки вона є символом любові до рідного краю і його дивовижної краси, що занурює в ностальгію. Мальва для нас, як оберіг, який завжди з нами, де б ми не перебували. Ми, подібно до мальви, віддані своєму корінню. Тягнемось до світла, процвітаємо завдяки нашій внутрішній стійкості та вірі в майбутнє. Бо сила квітки, як і сила людини – завжди зростає на світлі», — зазначає засновниця бренду Катя Садовська. Серед ключових позицій одягу у колекції виділяються шовкові сукні з акварельним принтом мальви, молочні боді та пудрові блузи з органзи. Вони втілюють не лише естетичну красу квітки, але й невимушену легкість жінки. Мальва, яка розквітає на одязі, передає метафоричні сенси внутрішнього розквіту. Тендітно нагадує про важливість краси та кожної маленької радості в житті, незважаючи ні на що.




BlackSeaTribe

Бренд запускає нову зодіакальну лінійку. Колекція складатиметься з 12 дизайнів костюмів для дому та відпочинку, кожен з яких відповідатиме естетиці та енергії одного з астрологічних знаків. За задумом команди, новий дизайн з’являтиметься раз на місяць — відповідно до руху зірок та зміни зодіакальних сузір`їв на небосхилі. Першим у черзі випав знак Овна, що символізує рішучість, впевненість, силу характеру та яскраву особистість. Наймолодший у зодіаці, він також нагадує про юність та нові початки. Піжамний костюм від BlackSeaTribe, присвячений Овну, виконаний у ніжно-рожевому сатині з фірмовим авторським принтом бренду. До комплекту додається пояс, за допомогою якого можна створити більш приталений силует. Нова лінійка стане чудовим подарунком як собі, так і дорогій людині. Кожен може обрати для себе свій знак чи спробувати себе в образі іншого, досліджуючи грані власної особистості.



CHER`17 Х INTERTOP

Легкість, витонченість та жіночність — саме на цих якостях два українські fashion-бренди роблять акцент у новій спільній колекції SS’24. До нового дропу, натхненого пробудженням весни, увійшли чоботи-ковбойки, лофери, кросівки, черевики, легкі балетки, сандалі, відкриті босоніжки та шльопанці. Трендова фурнітура, регульовані ремінці чи застібки, металеві «носики» правильно розставляють акценти та підкреслюють весняний вайб колекції. Якісні матеріали та виважений дизайн створюють структурований вигляд та ідеальні форми сумок, які стануть стильною й лаконічною базою для свіжих весняних образів. А яскраві кольори виділяють аксесуари колаборації з-поміж інших та доповнюють будь-який лук. Взуття чи аксесуари можна з легкістю поєднувати з одягом лімітованої колекції INTERTOP x CHER`17 та експериментувати з образами: спідницями, легкими сукнями, костюмами, штанами, кофтами.




diadia

Навесні життя набуває нового ритму — прокидається бажання бути активними, постійно рухатись та наповнювати дні плідними справами. Саме тому закарпатський бренд diadia презентує весняну чоловічу колекцію, що є другою сторінкою в історії diadia men — окремої чоловічої лінійки марки. У колекцію увійшли джинси, прямі та більш вузькі, сорочки та футболки, що складають невіддільну основу кежуал-стилю та тішать своєю якістю. Серед верхнього одягу diadia пропонує бомбери вільного крою та кардигани — обидва варіанти чудово впишуться у багатошарові образи та підійдуть для прохолодної погоди. Не забув diadia і про аксесуари — цього разу у колекцію увійшли класичні ремені. Колірна гама колекції складається з класичних нейтральних відтінків та розбавлена акцентними тонами смугастих сорочок. Бренд акцентував на якісних матеріалах, що роблять кожен елемент довговічним і надзвичайно приємним на дотик.





Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали