Серпень завжди живе на межі двох сезонів. Це ще літо з його теплими днями, коли ми носимо солом’яні капелюхи, плетені сумки й купальники, що легко переходять із пляжу в міський простір, а також легкі мінісукні та яскраві прикраси. Але водночас у серпні вже відчувається подих осені: з’являються білі сорочки, вільні джинси, легкі жакети, які поступово входять у гардероб. Додається й весільний сезон, що традиційно припадає на кінець літа, а разом із ним — актуальність весільних колекцій та прикрас. Усе це створює особливу атмосферу серпня — перехідну, різнобарвну і водночас гармонійну. Саме такою вийшла і наша нова добірка українських брендів: різноманітна, як сам місяць, що балансує між останніми акордами літа та першими нотами осені.
Etnodim
«Весільна» — капсульна колекція, яка виникла з бажання команди бренду доповнити вибір вишитих суконь для особливих подій: весіль та вінчань.
«Ми розробили витончені й водночас утилітарні моделі, які не висітимуть у шафі роками, так і не дочекавшись другого виходу у світ. Речі з колекції — про повільну моду та майбутні спогади, які оживатимуть раз у раз», — коментують в Etnodim.
Усі чотири сукні мінімалістичні, прикрашені вишивкою в тон світлої тканини. Проте наділені виразними акцентами (і кожна — різними): напівпрозорими елементами, деталями ручної роботи, пишними воланами та тендітними стрічками. Сукні підкреслюють природні обриси фігури та не забирають всю увагу на себе.
Саме у цій колекції бренд вперше пропонує чотири варіанти довжини суконь в межах одного розміру — щоб посадка була комфортною незалежно від зросту та особливостей фігури. Акцентом цієї капсули є вельон з натурального шовку. У весільній традиції західних регіонів України саме так називають фату, головний убір нареченої. Спадаючи додолу мʼякими хвилями, довжина вельону огортає більшу частину тіла, легко торкаючись литок і стоп.
KOLOMATSKA х OCEANXSILK
Бренд авторських прикрас KOLOMATSKA об’єднався з брендом преміального шовкового одягу OCEANXSILK, аби разом презентувати особливу капсульну колаборацію. У центрі дуету — каблучка з мушлею відтінку лимонного золота та шовкова хустинка кольору гіркого шоколаду з графічним зображенням мушлі.
Обидва предмети — візуальне продовження одне одного, створені як єдина композиція. Мушля — не просто декоративний елемент. Вона символізує внутрішній компас, що веде крізь шум світу до власної глибини.
Цей бандл відкриває 12 варіантів стилізації. Разом ці два предмети створюють діалог: їх можна носити як в парі, так і окремо. Хустку можна зав’язати на шию, вплести у волосся, обгорнути навколо талії. Каблучка — тихий акцент, який природно привертає погляд.
Andre Tan
«Малевич — наш», — каже Андре Тан і випускає нову колекцію в дусі українського мистецького авангарду. Прямі лінії та чіткі ритми форм у ній символізують порядок і опору, чорний і білий — метафору боротьби та свободи, а колір — емоцію, яку неможливо приховати. Лаконічні, сміливі й глибокі образи — сукні, спідниці, футболки з графічними принтами, панами та tote bag — створені для тих, хто прагне самовираження навіть у реальності, де навколо — нестабільність і виклики, але є потреба залишатися собою.
За допомогою «КОДу» дизайнер нагадує: Малевич — наш, народжений на українській землі, і його мистецька мова належить нам. «КОД» повертає цей культурний пласт у сучасний простір, роблячи його близьким і зрозумілим кожному українцеві.
Обличчям колекції стала Марина Кошкіна — українська акторка та заслужена артистка України, чия сценічна сила і тонке емоційне відчуття ідеально резонують з концепцією. Вона також виконала одну з ключових ролей у фільмі «Малевич», який вперше презентували в Римі на Міжнародній конференції з відновлення України URC2025, що додає її образу в проєкті особливого символізму.
«Для мене важливо відчувати зв’язок поколінь — від митців, які творили на цій землі сто років тому, до сучасних українців, що переживають найскладніші часи, але зберігають гідність і силу. Одяг — це не просто речі, а сигнали, які ми надсилаємо. «КОД», як мені здається, транслює сигнали свободи, яскравої культурної ідентичності та нашої правди, яку неможливо стерти», — говорить Андре Тан.
BÁZHANE × ALINA BOI
Український бренд BÁZHANE презентує новий капсульний дроп, створений у співпраці з Alina Boi — fashion-інфлюенсеркою, культурною критикинею та стратегом, чия робота охоплює моду, візуальну аналітику і бренд-консалтинг.
Капсула включає знакові коди бренду, які поєднані з особистим баченням Аліни. Кожен айтем створений на основі корсетної конструкції, що формує жіночні силуети зі структурними формами. У дропі представлено 6 позицій, серед яких чорний жакет із незвичними вставками на плечах і три види корсетів у базових кольорах: чорний, бежевий у білу клітинку та блакитний у білу клітинку.
Alina Boi (Аліна Бойко) — одна з тих, чия візія моди виходить за межі сезонності. Народилася в Україні, формувалася в Лондоні й Парижі, навчалася в Istituto Marangoni та продовжила магістратуру у сфері Fashion Buying & Retail Management, де отримала стипендію за найкращу дипломну роботу.
Бібліотека
Бібліотека презентує колекцію-трибʼют «Її звали Нікітá», присвячену засновниці, дизайнерці та музі бренду Ніці Малихіній.
« “Її звали Нікітá” — так колекцію попросила назвати мама Ніки, Олена, серце нашої команди. Колись саме ця стрічка надихнула її на імʼя для Ніки. А тепер стала назвою для цього трибʼюту», — ділиться команда Бібліотеки.
В цій колекції втілені останні референси і правки Ніки, вся її любов до дівчат, які носять і люблять Бібліотеку. Центральною частиною колекції стали сукні асиметричного силуету, де одна лямка ніжно обіймає плече спереду та переходить у бретельку ззаду, оголюючи спину. Окрім обіймаючого bodycon, цей силует також представлений в атласній текстурі з багатоярусною мініспідницею. Улюблений принт у горошок розмістився на комплекті з топу та мідіспідниці, обрамлений чорним мереживом, а також — на мінісукні з мʼяким квадратним вирізом. Бестселер бренду — драпіровані мікрошорти — в колекції представлені в сеті з халтер-топом з глибоким вирізом та відкритою спиною. До цього дропу також увійшли бавовняні комплекти з мереживною обробкою, купальники та картатий принт — все, що може повністю занурити у всесвіт Бібліотеки.
Ile
Кожна прикраса нової колекції, натхненної природною гармонією, — це спокійний дотик стихій, втілений у витонченій формі. Барочні перлини найвищої якості, ретельно відібрані за їхньою унікальною формою та неповторним блиском, поєднуються з теплом золота, що огортає їх, наче сонячне світло.
Місячний камінь, з його ніжним мерехтінням, і кристалічний кварц, що дарує прозорість і чистоту, доповнюють кожну прикрасу відчуттям балансу й гармонії. Форми, створені відповідно до анатомічних особливостей, — м’яко лягають на шкіру, ніби продовження руху. Відчутні, але не нав’язливі. Чокери з барочних перлин, кольє з вишуканими золотими акцентами, витончені кулони та сережки — це сучасні витвори мистецтва, які розкривають природну елегантність і підкреслюють індивідуальність.
BEOM
Новий дроп MELT INTO NOW для тих, хто звик не підлаштовуватись під обставини, а створювати настрій самим. Одяг для моментів, які хочеться не планувати, а проживати. Для несподіваних прогулянок, поїздок без маршруту, ранкової кави на ходу, а ще — для звичайних днів, які раптово стають особливими.
У центрі колекції — ексклюзивна співпраця з українською художницею Наталією Брічук. Її ілюстрації стали основою принтів на вільних сорочках і штанах — легких на дотик, простих у поєднанні, створених для спекотних літніх днів. Графічні елементи нагадують поштові листівки з уявного літа, в якому немає обмежень — такого, яким воно здавалося в дитинстві. Тут є фігури в русі, плавці, що пірнають у хвилі, зорі, що падають просто в долоні — усе про спонтанність, мрії й рух уперед. Серед асортименту лінійки — легкі кольорові сукні міні та максі довжини з мереживними деталями, а також футболки з яскравими принтами та меседжами, які вже стали частиною стилістичної мови бренду у парі з асиметричними спідницями.
VIGO
Бренд презентує другу частину своєї літньої колекції, створеної для міського ритму. Тканини — льон і бавовна — обрані з урахуванням реальних потреб літа: комфорт, свобода руху, відчуття легкості навіть у щільному графіку.
«У цій колекції, як і завжди, ми використовуємо конструктивні твісти — фірмові дизайнерські прийоми бренду, що вирізняють речі VIGO серед базового одягу. Це не деталі заради візуального ефекту, а функціональні рішення, що підсилюють характер силуету та додають глибини», — ділиться команда бренду.
TSVITE TEREN
Ідея літнього дропу KALEIDOSCOPE — у пустотливості кольорів, грі з ностальгією та акцентному подоланні похмурої серйозності дорослої рутини.
Головним виробом став обʼємний кольоровий браслет зі скляних намистин BUBBLES. Тут бренд вперше працює зі склом ручної роботи і, підкорившись новій естетиці, пропонує десяток варіацій прикраси.
«Цими виробами ми хочемо додати позитиву, гумору та радості у життя людей. Ми обрали дитячий підхід до дизайну, де грайливо експериментували з матеріалами, кольорами та формами», — діляться у команді TSVITE TEREN.
Також у дропі є монохромні кольє з натурального каміння у кольорі жувальної гумки, неонової содової та ароматних барбарисок. Ще одним фаворитом команди став текстиль — йому присвятили джинсовий брелок з мʼякою пташкою та підвіси з морськими мушлями на лляних стрічках.