Літо ще тільки наближається, але вже відчувається в деталях: легких тканинах, лаконічних прикрасах і продуманих речах для дому. В нових колекціях українських брендів — естетика сезону, що пробуджує бажання оновлюватись.
Цей тиждень — про речі, з яких починається настрій літа. Те, що хочеться носити, бачити щодня й брати з собою в сонячні дні.
Fashionista x Ksenia Schnaider
Бренди представляють спільну капсульну колекцію FREEDOM — маніфест свободи, індивідуальності й безкомпромісної любові до власного стилю. У центрі колаборації — денім. У дропі є все, що можна було б назвати універсальними базовими речами. Прямі джинси і кльош, мініспідниця, джинсова куртка, сорочка і сукня — кожна з цих речей має свій характер: трохи більше простору, дещо більше ліній. Аксесуари — шопер і хустка — доповнюють базу і дозволяють кожному створити свій унікальний щоденний образ.
Кожен елемент колекції поєднує впізнавану майстерність крою KSENIA SCHNAIDER і відчуття реальності, притаманне Fashionista. М’які вільні лінії, природна посадка, акцент на комфорті й русі.
Mócko [моко]
Серед міського шуму, асфальту та постійного руху настає пауза. Не зовнішня, а внутрішня. Саме її транслює Élanza — літня колекція бренду Mócko [моко], у якій усе побудовано навколо тонкого, майже невловимого імпульсу: зупинитися, бути ближче до себе й відчути момент. Бренд продовжує дослідження простоти як форми інтелектуальної елегантності. Élanza — це слово, що поєднує французьке élan (натхнення, витончений порив) і м’яке закінчення -za. У ньому закладено сенс — рух без поспіху, slow living, енергія, спрямована всередину. Льон, шовк, віскоза — як повітря й прохолода на шкірі. Тканини колекції підлаштовуються під тіло, а не нав’язують йому форму. Силуети речей переважно м’які, огортаючі, але зібрані: костюми зі спокійною посадкою, сукні, що струмують по тілу, трикотаж, який дихає. Усі речі легко переходять із ранкового світла у вечірню тінь, зберігаючи одну інтонацію — спокій.
WOMEST
WOMEST — це український бренд, у центрі уваги якого не тренди, а глибина. У новій капсульній колекції The Swan бренд презентує історію про жіночу сталість, що не потребує зовнішніх підтверджень, про стійкість і внутрішню опору, яка залишається непохитною, як би не змінювався світ.
«Ми надихалися образом Грейс Келлі — не як модною іконою, а як втіленням спокійної сили. У ній поєднувалась жіночність і стримана гідність, присутність, яка не потребує пояснень. Саме такий стан ми передали в кожному силуеті», — коментує засновниця бренду Ірина.
Головний акцент The Swan — баланс між структурними жилетами й летючими спідницями, між чорним і білим як символами незламності й ніжності. Кожна річ — не для образу, а для контакту з собою: продуманий крій, камерні форми. Колекція розроблена з увагою до жіночої анатомії: підкреслена лінія плеча, коригуюча м’якість у швах. До лінійки увійшли: максісукня з відкритою спиною, подовжений жилет із коміром-стійкою, струменеві корсетні топи, капрі, максіспідниця з асиметричною лінією талії, кімоно з розрізами, шовковисті брюки прямого крою тощо.
CHEGO
Бренд представив 4 основні символи, які складають колекцію Summer in the Village: качечку, полуницю, троянду та метелика. Качечка — це символ легкості та радості. Вона нагадує про ті дні, коли ми запускали іграшкових каченят по воді, плескалися у ставку і безтурботно сміялися. Полуниця та троянда нагадують про дачу та літо в селі, а також бабусин сад і аромат літніх вечорів. А ось метелик у цій колекції ніби намальований дитячою рукою — трохи недосконалий, але живий. Він нагадує, як у дитинстві ми бігали за цими тендітними створіннями, завмирали від захоплення, коли вони сідали на руку, і мріяли, дивлячись, як вони злітають у небо.
VISHNI x Adriana
Український бренд одягу VISHNI, відомий своїм чуттєвим поглядом на жіночність та переосмисленням повсякденного гардероба, представляє нову лімітовану колекцію, що була створена у колаборації з Адріаною Туркевич. Це одяг для дому, натхнений інтимністю особистого простору та турботою про себе. Водночас це речі, які легко інтегруються не лише в домашні ритуали, але й у стильні виходи. Легкі шифонові халати, прозорі мереживні накидки, топи, шорти, спідниці та штани з екошовку — кожен виріб підкреслює індивідуальність і дарує фізичний та емоційний комфорт. Це історія про внутрішню гармонію, зв’язок із тілом та жіночність без зайвих фільтрів. Головний відтінок колекції — Mocha Mousse — теплий і глибокий, передає настрій спокою, делікатності та впевненості.
BED&ROSES
BED&ROSES — нова локальна марка, що пропонує не просто одяг для дому, а повноцінну естетику життя у власному просторі. Тут дім — не тло, а головна сцена, а кожен день — особлива подія.
Піжами, халати, аксесуари, а також базові елементи гардероба, у яких хочеться не тільки залишитись вдома, а й вийти за кавою чи на зустріч. Це не про «аби зручно». Це про те, щоб кожен день починався із впевненості та задоволення від власного відображення в дзеркалі. Окрім цього, бренд також створює інтер’єрні об`єкти: у першому дропі марка презентує чашки та арома-холдери — деталі, що допомагають поступово трансформувати простір на відображення себе.
«Стиль починається з того, як ти почуваєшся вдома», — кажуть у BED&ROSES.
JUNA
Бренд розширює асортимент функціональних аксесуарів та представляє новинку — MAKE UP BAG з текстурованої шкіри, що втілює філософію впорядкованого життя у динамічному ритмі.
Прямокутна форма косметички дозволяє зручно розмістити всі необхідні засоби — від декоративної косметики до щоденних гігієнічних речей. Універсальний лаконічний дизайн легко адаптується до будь-якого контексту: офісної сумки, дорожньої валізи чи домашнього простору. Надійна металева блискавка та зручна ручка для перенесення — продумані деталі, які додають комфорту в користуванні та підкреслюють якість виробу.
Окрему увагу бренд приділяє персоналізації. Ініціали власниці, нанесені методом гравіювання, перетворюють косметичку на індивідуальний предмет з характером — продовження стилю, що не потребує зайвих слів.