Красива боротьба з ейджизмом: бренд RITO і фонд «Життєлюб» представили спільну колекцію одягу

З благодійною метою

Український бренд RITO презентував благодійну колаборацію з фондом «Життєлюб», головна мета якої — звернути увагу суспільства на дискримінацію людей за віком.

Колаборація показує, як важливо оцінювати людину не за цифрами у паспорті, а як особистість. Ви не повинні коритися чиїмсь обмеженням, які говорять, що ви занадто юні чи занадто дорослі. Ви маєте бути собою.

«Життєлюб» і RITO пропонують обрати свою річ, яка стане цікавим доповненням до вашого гардероба і нестиме у собі важливу місію — підтримку боротьби з ейджистськими упередженнями. Адже 50% з прибутку від продажів колаборації бренд передасть фонду «Життєлюб», який спрямує його на проєкт «Хата Поруч».

Колекцію вирізняють якість пряжі, техніка жакардового в’язання, лекала та поєднання різного крою рукавів в одній моделі. Фішка колаборації — дуальність (одну річ можна носити на дві сторони).

Колекція вже представлена в магазинах RITO.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали