Коли очевидні протилежності знаходять спільну мову, із взаємного натхнення народжується щось справді унікальне. Саме тому в центрі нової рекламної кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» від Answear сезону SS’25 — так різні люди, з різними смаками й модними проявами, а також історії, які народжуються часом у неочікуваній на перший погляд синергії.
Новий сезон Answear сміливо об`єднує абсолютно протилежні за характером бренди преміум-класу (Patrizia Pepe, adidas, Pinko, AllSaints), доводячи, що очевидні відмінності творять дивовижні поєднання — так само, як і стосунки між людьми, що сповнені взаємовпливу на різних етапах.
«Мода — це не лише одяг, а й емоції, стосунки та спогади, які ми з вами творимо щодня. Наш стиль залежить не лише від того, що ми маємо у своєму гардеробі, а й також від людей, з якими ми ділимо наше життя. Ця кампанія розповідає про те, як ці різні впливи можуть зійтись в єдине унікальне ціле», — говорить команда Answear.
Answear створює простір для синтезу класичних брендів з тими, що виходять за рамки стандартів, заохочує міксувати елегантність з повсякденною невимушеністю, розсуваючи межі компромісів, пов`язаних з віком чи професією. Мода — це гра, яка в цій кампанії набуває абсолютно нової та дивовижної форми.
Кампанія переносить нас у колоритну Південну Африку, де насичені барви та природне світло створюють кінематографічну атмосферу. Саме тут народжується новий діалог стилів: чи може між adidas і Patrizia Pepe спалахнути любов? Чи здатні Pinko і AllSaints стати найкращими друзями? Питання, які ставила перед собою творча група, змушують поглянути на моду ширше.
«Ця кампанія — більше ніж просто про одяг. Мода — це спосіб самовираження, поєднання естетики та створення нових історій. Вона є носієм спогадів, емоцій та зв`язків, які формують наш власний всесвіт. Те, що ми носимо, розповідає про те, ким ми є, і про стосунки, які нас формують. Наше портфоліо преміальних брендів чудово ілюструє розмаїття стилів та ДНК окремих брендів, а також показує, як чудово вони можуть поєднуватися», — зазначає Марта Савіцка, директорка з маркетингу бренду Answear.
Стратегію та розробку кампанії підготувала агенція Saatchi & Saatchi, яка створила концепцію, засновану на провокативних питаннях про потенціал до поєднання, здавалося б, контрастних стилів та брендів. Режисером роликів виступив Денні Сангра, відомий своєю роботою з такими престижними брендами, як Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga та Ermenegildo Zegna, за операторську роботу відповідав Шон Конаті, а виробництвом роликів займався продакшн-хаус Warsaw Production.
«Нова кампанія Answear базується на двох ключових інсайтах. Згідно з нашою концепцією, з часом пари починають виглядати схоже, тож за допомогою їхнього одягу ми можемо прочитати історію стосунків. Другий аспект полягає в тому, що бренди в певному сенсі визначають нашу ідентичність: вони багато говорять про наш характер, світогляд та вподобання. І на перетині всього цього з’являється Answear, який поєднує всі елементи й пропонує одяг, що дозволяє розповідати історії», — пояснює Квентін Каренцо з креативного відділу Saatchi&Saatchi.
У новій рекламній кампанії SS’25 Answear досліджує взаємодію особистостей, стилів та характерів, демонструючи, що найцікавіші образи народжуються там, де ми дозволяємо собі сміливі експерименти та відкритість до нового.