Гармонія контрастів у кампанії Answear сезону весна-літо — 2025

Найкраща демонстрація того, як несхожі стилі можуть поєднуватися в гармонійних і абсолютно унікальних образах

Коли очевидні протилежності знаходять спільну мову, із взаємного натхнення народжується щось справді унікальне. Саме тому в центрі нової рекламної кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» від Answear сезону SS’25  — так різні люди, з різними смаками й модними проявами, а також історії, які народжуються часом у неочікуваній на перший погляд синергії.

Новий сезон Answear сміливо об`єднує абсолютно протилежні за характером бренди преміум-класу (Patrizia Pepe, adidas, Pinko, AllSaints), доводячи, що очевидні відмінності творять дивовижні поєднання — так само, як і стосунки між людьми, що сповнені взаємовпливу на різних етапах.

«Мода — це не лише одяг, а й емоції, стосунки та спогади, які ми з вами творимо щодня. Наш стиль залежить не лише від того, що ми маємо у своєму гардеробі, а й також від людей, з якими ми ділимо наше життя. Ця кампанія розповідає про те, як ці різні впливи можуть зійтись в єдине унікальне ціле», — говорить команда Answear.

Answear створює простір для синтезу класичних брендів з тими, що виходять за рамки стандартів, заохочує міксувати елегантність з повсякденною невимушеністю, розсуваючи межі компромісів, пов`язаних з віком чи професією. Мода — це гра, яка в цій кампанії набуває абсолютно нової та дивовижної форми.

Кампанія переносить нас у колоритну Південну Африку, де насичені барви та природне світло створюють кінематографічну атмосферу. Саме тут народжується новий діалог стилів: чи може між adidas і Patrizia Pepe спалахнути любов? Чи здатні Pinko і AllSaints стати найкращими друзями? Питання, які ставила перед собою творча група, змушують поглянути на моду ширше.

«Ця кампанія — більше ніж просто про одяг. Мода — це спосіб самовираження, поєднання естетики та створення нових історій. Вона є носієм спогадів, емоцій та зв`язків, які формують наш власний всесвіт. Те, що ми носимо, розповідає про те, ким ми є, і про стосунки, які нас формують. Наше портфоліо преміальних брендів чудово ілюструє розмаїття стилів та ДНК окремих брендів, а також показує, як чудово вони можуть поєднуватися», — зазначає Марта Савіцка, директорка з маркетингу бренду Answear.

Стратегію та розробку кампанії підготувала агенція Saatchi & Saatchi, яка створила концепцію, засновану на провокативних питаннях про потенціал до поєднання, здавалося б, контрастних стилів та брендів. Режисером роликів виступив Денні Сангра, відомий своєю роботою з такими престижними брендами, як Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga та Ermenegildo Zegna, за операторську роботу відповідав Шон Конаті, а виробництвом роликів займався продакшн-хаус Warsaw Production.

«Нова кампанія Answear базується на двох ключових інсайтах. Згідно з нашою концепцією, з часом пари починають виглядати схоже, тож за допомогою їхнього одягу ми можемо прочитати історію стосунків. Другий аспект полягає в тому, що бренди в певному сенсі визначають нашу ідентичність: вони багато говорять про наш характер, світогляд та вподобання. І на перетині всього цього з’являється Answear, який поєднує всі елементи й пропонує одяг, що дозволяє розповідати історії», — пояснює Квентін Каренцо з креативного відділу Saatchi&Saatchi.

У новій рекламній кампанії SS’25 Answear досліджує взаємодію особистостей, стилів та характерів, демонструючи, що найцікавіші образи народжуються там, де ми дозволяємо собі сміливі експерименти та відкритість до нового.


Реклама

Популярні матеріали

Зміна уявлення про домашній одяг у новій колекції Leinle


9 причин обрати для пологів ISIDA clinic: особистий досвід...


Влада Ліберова в об’єктиві Костянтина Ліберова на обкладинці...


Читайте також
Популярні матеріали