Бренд CHER’17 презентував преміум-лінійку CHER Special

Свіжий погляд на мінімалізм

Нещодавно український масмаркет-бренд CHER’17 оголосив нову еру у своїй історії. Змінилось не лише лого, а й загалом підхід до роботи: посилились стандарти якості, оновився сайт, розширилась розмірна сітка й збільшилась команда. Ще одним етапом еволюції CHER’17 стала презентація преміум-лінійки CHER Special, яка вирізняється підвищеною увагою до деталей та високою якістю матеріалів. 

Дебютна капсула CHER Special абсолютно універсальна у своїй функціональності, адже її можна адаптувати до будь-яких подій: вечірок, зустрічей, побачень тощо. Колекція досить мінімалістична і за суттю, і за кількістю представлених моделей. До неї увійшли сукні, топи, жакети, шорти, спідниці та літній тренч-накидка. Тут немає відверто трендових образів — більшість речей мають класичні лаконічні силуети, а доповнюють їх виразні деталі: напівпрозорі елементи, драпірування, акцентні плечі, підкреслена лінія талії, асиметрія. 

Особливістю колекції, зокрема, є тканини — виключно високоякісні, ретельно відібрані командою CHER’17. Натуральний льон, віскоза, бавовна й дуже вибаглива в роботі, але неймовірно гарна сітка, яка стала зіркою багатьох моделей. Щодо кольорів, то вони теж відповідні — позачасові, стримані: бежевий, молочний, коричневий, синій, чорний. 

«Наша нова преміум-лінійка CHER Special для мене є особливою в усіх сенсах. Ми створювали її з величезною любов’ю та прискіпливістю, тому я щиро пишаюсь результатом. Ця історія не просто про одяг — вона про елегантність, відвертість та свободу, які завжди в тренді», — коментує співзасновниця CHER’17 Тетяна Парфільєва.


Реклама

Популярні матеріали

Улюблені ритуали догляду за тілом beauty-редакторки ELLE.UA...


Куди піти у травні: виставки, концерти та інші події, варті уваги...


«Штани? Ні, дякую»: обговорюємо найсміливіший тренд Met Gala 2025...


Читайте також
Популярні матеріали