Нові колекції від українських брендів, на які необхідно звернути увагу

Дослідження комфорту й любові до себе

Період святкових колекцій, що наповнені червоними й рожевими відтінками, деталями із серцями чи іншою атрибутикою Дня закоханих, уже минув. Однак «передихнути» від нових лінійок нам все ж поки не вдасться. Деякі українські бренди продовжують досліджувати любов у всіх її проявах: Alice K наголошує про важливість кохання до самої себе, а Rikky Hype підіймає тему важливості розкривання власних потаємних бажань. Чимало дизайнерів уже представили свої весняні колекції, і хоч тепла пора ще не підкрадається до нас, усе ж беремо до уваги речі, які ми носитимемо у наступному сезоні. І також не забуваємо й про спортивний одяг для активного проведення часу — його нам презентував diadia. Разом з вами переглядаємо нові лінійки українських брендів і відмічаємо ті речі, які точно додамо до власних гардеробів. 

SERENITY

Що як не речі з натурального шовку чи не найкраще підійдуть для весняного гардероба. Український бренд SERENITY презентував новий дроп Pre-spring`24, що наповнений елегантними й витонченими силуетами. У цій лінійці команда відтворює уже знакові моделі й додає до них більше структурованості, поєднуючи шовк і вовну. Головними елементами постали сукні максі та міді з відкритою спиною, ніжні блузи з коротким і довгим рукавами, обтислі й навпаки вільні спідниці та класичні брюки. Колірна гама колекції грає базовими відтінками, які можна поєднати в будь-якому образі: чорними, бежевими, сірими й темно-синіми.

Alice K

Любов до близьких і своєї другої половинки — це одне з найпрекрасніших почуттів, однак почасти ми забуваємо про найголовніше кохання, яке має відчувати людина, — до самої себе. 

Alice K завдяки своєму новому антивалентинівському дропу нагадує, що не варто залежати від думки інших і потрібно частіше радувати себе, адже кожна з нас заслуговує на цю любов. Лінійка складається з бестселерів бренду, але виконаних у досить нетиповому для нього кольорі — не рожевому чи червоному, а чорному. Саме це й додало речам нових сенсів та унікального характеру. Серед моделей у новому відтінку — сукні максі, доповнені мереживними деталями, напівпрозорі бомбери та костюми з топів і вільних брюк.

JUL

Теплі весняні дні вже не за горами, тому бренд JUL демонструє колекцію Pre-Spring’24, наповнену комфортними та зручними позачасовими позиціями, які довгі роки прослужать власниці. Головними елементами лінійки стали лаконічні силуети, мінімалістичні деталі й природні базові відтінки: бежевий, сірий, чорний, білий, зелений і ніжно-блакитний. Тут представлені класичні брючні костюми, вже звичні для бренду вовняні джемпери, сорочки оверсайз і широкий вибір верхнього одягу — від об’ємних плащів до утеплених бомберів. 

Окрім цього, у новій колекції JUL переосмислює офісний статус плісированих спідниць максі та міді й зображує їх у зовсім інших комбінаціях, наприклад із білизняними елементами на тонких бретелях, що відтворюють витончені силуети, натхнені епохою 90-х.

The Lace

У своїй весняній колекції The Lace зосереджується на експериментах із текстурами й формами. Кожною річчю лінійки бренд хотів донести історію оновлення та трансформації, що немовби приносить весна після довгого зимового періоду. Через розмаїття тканин і гру з силуетами виражається повага до жіночого тіла. Усі позиції нової колекції виконані у стриманій колірній палітрі: від брючних костюмів з укороченими піджаками та романтичних блуз до картатих сорочок і сатинових суконь-комбінацій. Яскравості всьому додають червоні комплекти з максіспідниці та джемперу в’язки кроше.

Rikky Hype

Хоч День святого Валентина вже проминув, тема кохання досі займає чільні позиції серед колекцій українських брендів. Так, Rikky Hype у колаборації з простором сексуальних знань і товарів LOVESPACE підготували спеціальну лінійку, яка акцентує на важливості власного задоволення та піклування про себе. Бренди нагадують про те, що необхідно зазирати вглиб себе та слухати свої потаємні бажання. 

Сама колекція складається з футболок і майок ніжних рожевих і блакитних відтінків, на яких видніються написи «Отримую задоволення від себе», «Мій найкращий sex був… зі мною» та «Тобі ніколи не стати моїм бойфрендом». Зухвалості зніманню додають також іграшки від LOVESPACE.

diadia

Спортивна лінійка diadia презентує стильний і, головне, комфортний одяг, який ідеально підійде для активного відпочинку навесні, прогулянки з друзями чи занять у спортзалі. Бренд мав на меті поєднати воєдино зручність, трендовість та актуальність, презентуючи речі, які гармонійно поєднуватимуться з іншим базовим одягом і створюватимуть функціональний та довговічний гардероб. Нова капсула складається зі спортивних костюмів у світлих тонах, що виготовлені з натуральних матеріалів. Об’ємні бомбери, вільні штани, картаті сорочки та жилетки оверсайз склали основу колекції. 

HVOYA

У весняній колекції Twain HVOYA стирає межі між чоловічим і жіночим взуттям. Бренд не акцентує на гендерній приналежності, натомість демонструє стильові вподобання, які комусь можуть здатися дивними, а для когось вони є відображенням їхньої ідентичності. 

Лінійка складається із двох видів чобіт унісекс. Date — мінімалістична модель,  яка має тільки один з’єднувальний шов позаду. Шкіра з вінтажним ефектом додає чоботам ефект, немовби їхній власник у цьому взутті вже прожив чимало пригод. Чоботи зі шнурівкою Grandpa є проявом бачення бренду класичної моделі, без зайвих оздоблювальних елементів. В обох варіантах велика увага приділялася підошві, яка створювалася абсолютно з нуля та видозмінювалася впродовж п’яти місяців. 

THEO

Український бренд THEO, який спеціалізується на експериментальному верхньому одязі з мінімалістським підходом до дизайну, презентував лінійку осінь-зима — 2024/25 на Тижні моди в Нью-Йорку. В останній колекції, як і в попередніх, креативний директор Тео Декан зосереджується на новітніх техніках під час створення одягу, уміло поєднуючи функціональність із невимушеною легкістю. Серед речей — жакардові піджаки, лаконічні вкорочені куртки, брюки прямого крою з екошкіри, об`ємні пуховики та довгі рукавички. 

Fashionista

В очікуванні весни душа прагне гармонії, а внутрішній стиліст — абсолютної естетики попри погоду за вікном. У цей період український мас-маркет бренд Fashionista представив нову колекцію Pre-Spring`24, яка є маніфестом вічній класиці з влучними лаконічними акцентами.

Дизайнери створили речі, які вписуються в повсякденне життя та відтворюють настрій кожної. Колірна гама складається з класичних відтінків: чорний, світлий беж, сірий, молочний, темно-синій. Колекція Pre-Spring транслює ідею бренду про безлімітний гардероб, даючи можливість легко поєднувати елементи між собою та інтегрувати їх у базову капсулу. 



«Шипелик»

Українці здавна зустрічали прихід весни різноманітними обрядами, які, на їхню думку, допомагали пришвидшувати пробудження природи. «Шипелик» пропонує співати веснянки й очікувати на теплу пору в символічному одязі з нового дропу. Команда бренду зібрала їхні бестселери, але додала до них іншого бачення. Так, у лінійці з`явилися шерстяні свитки в нових кольорах та оновлені моделі передників.

Пальто-свитка має збережений силует автентичної української свитки, а його комірець та пояс обв‘язують гачком вручну. Цей елемент гардероба бренд представив у темно-зеленому, синьому, сірому та бежевому відтінках. Свитки гармонійно можна поєднувати із передниками, прикрашеними мереживом, витинанками або виготовленими із напівпрозорої тканини.

Motyv

Нова колекція Motyv присвячена видатній українській письменниці Лесі Українці з нагоди її Дня народження 25 лютого. Бренд провів глибоке дослідження та відтворив автентичні вишиванки з поліськими орнаментами, які носила сама поетеса.

Поліська вишивка славиться своїми геометричними візерунками, які поєднуються із зображеннями квітів, рослин і тварин. Дизайнерів надихнув вірш «Вишеньки» Лесі Українки, тож вони виготовили оригінальний орнамент, який письменниця створювала власноруч. Цей проєкт став даниною поваги й шани поетесі за той внесок, який вона зробила в нашу культуру та історію.

Bagllet

Пізнавати себе по-новому, досліджувати, вивчати, розкривати свої грані — шлях, який проходить кожна людина впродовж усього життя. Бренд Bagllet також вирушив у своєрідну експедицію пошуку сенсів у нових аксесуарах. Весняно-літня колекція зібрала чотири моделі: прямокутні видовжені або наближені за формою до квадрата, з плавними вигинами та різних розмірів. Вони представлені в чорному, оливковому, коричневому й бежевому відтінках. Мінімалістичні форми й лаконічні дизайни додають сумкам нове звучання.

NAZARELLI

Натхненням для весняного дропу NAZARELLI стало переродження, від цього й назва — «Відроджена Я». Нова лінійка наслідує філософію бренду — висвітлювати внутрішній світ кожної жінки через одяг. У ній представлені романтичні шовкові блузи, спідниці максі базових відтінків, класичні сорочки блакитного й білого кольорів, які мають бути в гардеробі кожної, а також вовняні жакети, бомбери та брюки. Усі деталі колекції покликані відображати елегантність і любов до себе. 

A.M.G

В основу нової лінійки A.M.G закладений концепт power dressing, який вже став частиною ДНК бренду. Традиційно команда робить акцент на чітких силуетах, структурованих формах і натуральних тканинах: шерсті, кашемірі, шовку, бавовні, шкірі та замші. Головними відтінками колекції стали білий, чорний, коричневий, сірий та бордовий. Серед новинок — довгі картаті пальта, шкіряні піджаки зі спідницями міді, текстурні топи, доповнені рукавичками, напівпрозорі лонгсліви, мінісукні з акцентною талією і брючні костюми з жилетками.

SAYYA

Свою осінньо-зимову колекцію 2024/25 бренд SAYYA представлятиме на Тижні моди в Парижі з 29 лютого по 5 березня. Натхненням для її створення став елегантний образ американської акторки, що була музою для Енді Воргола, — Еді Седжвік. Відтворюючи естетику попарту і модну епоху 1960-х, лінійка втілює розкіш, вишуканість та підкреслює індивідуальність. У ній бренд вирішив поекспериментувати з яскравою палітрою кольорів і контрастними текстурами, додавши пір`я та об`ємних деталей. 

minnim

У новому дропі Relaxed Jeans бренд вкотре демонструє позачасовість та актуальність через базові вільні моделі чоловічих і жіночих джинсів, які є незамінними елементами гардероба. Речі лінійки виготовлені за допомогою класичної технології обробки тканини Stone Washed. Для їхнього створення засновника бренду Сергія Фоміна надихнув настрій та дух вулиць 90-х, часу, коли в нашій країні відбулися доленосні зміни та формувалася ідентичність нашої нації. 

Щодо колірної гами дропу, то вона наповнена темно- й світло-синіми та сірими відтінками, що дозволить поєднувати джинси ледь не з усіма іншими речами гардероба. 

TOTAL WHITE

Весняна лінійка бренду під назвою Denim&Co поєднує комфорт і невимушеність у стилі. Вона виготовлена лише з натуральних тканин, зокрема, бавовни та деніму. Деталі у вигляді бантів і сердець створюють романтичний і ніжний настрій колекції, тоді ж як джинси додають до неї нотки бунтарства. Серед речей помічаємо фірмові корсетні топи та оновлені версії популярних моделей минулих сезонів: сорочок, суконь і спідниць. І, звісно ж, усе представлене в білому відтінку, який, до речі, стане одним із найголовніших кольорів наступних кількох місяців. 


Реклама

Популярні матеріали

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як та...


Про що говорять чоловіки: 10 секретів, які варто знати кожній...


Читайте також
Популярні матеріали