Біла футболка — база сучасного міського гардероба, але вона також може стати проявом вашого характеру та позиції або просто зізнанням у коханні своїй батьківщині, її культурі та традиціям. Ми вибрали 5 футболок, які допоможуть це зробити красиво та делікатно.
SAPO
Український sustainable-бренд SAPO представляє дроп, який має на меті звернути увагу на екологічні проблеми нашої планети — його головною моделлю стали футболки, прикрашені мозаїками з вінтажних ковдр, що утворюють візерунок планети. Ці вінтажні ковдри вироблені на українських фабриках 40-60 років тому, що додатково наголошує на наступництві поколінь і нагадує про нашу відповідальність перед нащадками.
«Ми хочемо привернути увагу до важливості збереження нашої планети та її ресурсів. Крім того, частину коштів, отриманих від продажу дропів, ми передамо на допомогу екологічним організаціям та проєктам зі збереження природи», — розповідає дизайнерка бренду Валерія Ворожильник.
BOBKOVA
Робота з патріотичною символікою має бути тонкою та делікатною. Це вдалося дизайнерці Христині Бобковій, яка ще минулої весни представила футболки з декором у вигляді українського прапора. За допомогою цього невеликого, але яскравого елемента ручної в’язки вдалося не лише продемонструвати свою ідентичність, а й підкреслити зв’язок між поколіннями.
RIKKY HYPE
До Дня Землі український бренд одягу Rikky Hype створив дроп «Продовжуй рости», який привертає увагу до проблематики українського домогосподарства в умовах війни. Його основа — футболки, прикрашені тематичними флористичними принтами.
«Новий дроп футболок створений як продовження цвітіння довкола: коли всі ми насолоджуємось тим, як квітнуть дерева та сади, а також продовжується посівна. Посівна, що останні два роки є ще одним випробуванням для нашої країни», — нагадають у RIKKY HYPE та перераховують частину коштів від продажу проєкту Seeds For Ukraine.
JUL
«Прагнучи розвивати власну культуру в Україні та за її межами, ми представляємо колекцію футболок із зображеннями культових альбомів українських артистів», — цими словами бренд JUL анонсував лінійку футболок, створену разом із відомими українськими виконавцями 1990-х.
До першого дропу увійшли «Воплі Відоплясова» з обкладинками «Хвилі Амура» та «Або Або», «Скрябін» із «Танець Пінгвіна», «Вхід У Змінному Взутті» з «ВУЗВ. Плановая вечеринка» та Руся з добіркою «Вибране». Так, у JUL започатковується культура використання мерчевого одягу з вітчизняним культурним контентом, що сьогодні, коли Україна бореться за свою ідентичність, є дійсно важливим.
SUPPORT BY POUSTOVIT
Білосніжний — безсумнівно, один із головних кольорів цього весняно-літнього сезону. Бренд Support By Poustovit створив мінімалістичну футболку, яка буде дуже органічно виглядати на тлі квітучих магнолій та сакур. А делікатним нагадуванням про українську душу марки став логотип у вигляді листка каштана — символу Києва.