ДЛЯ ТЕХ, КТО ЛЮБИТ ЭСТЕТИКУ И СВОБОДУ

«Я ПОНИМАЛА, ЧТО ТЕРЯЮ ВТОРОГО РЕБЕНКА», — МЕГАН...

БИТВА ОБРАЗОВ: ТИНА КАРОЛЬ ПРОТИВ ТИНЫ КУНАКИ В...

10 ЗІРОК, ЯКІ ОБОЖНЮЮТЬ ЯСКРАВИЙ МАНІКЮР

7 ЗІРКОВИХ ПАР, ЧИЇ КІНОШНІ СТОСУНКИ ПЕРЕРОСЛИ У...

8 якісних українських брендів, про які ви могли не знати

Вітчизняні виробники верхнього одягу, білизни та аксесуарів 

Рейтинг статьи / 0
5 5 1

Lessless

Рік тому талановита українська дизайнерка Аля Гонта заснувала у Лос-Анджелесі бренд будуарного стилю, тобто одягу поза часом. У дизайні її речей простежується сучасна інтерпретація естетики dressing gown часів золотого Голлівуду і класичних 90-х. Lessless підтримує розвиток відповідальної моди. Щоб забезпечити довге життя речей в гардеробі, команда ретельно контролює всі процеси виробництва одягу та якість тканин. Серед поціновувачів бренда — Кендалл Дженнер та Мей Маск.

Новая колекція Lessless була представлена спільно з художницею Аліною Замановою, випускницею University of Arts London, яка раніше працювала у Домі моди Alexander McQueen. Разом вони створили арт-капсулу, в якій основа естетики dressing gown — шовкові сукні на запàх і двосторонні шовкові халати. Натхненням для їхнього дизайну послужив збірний образ золотої ери Голлівуду — і саме це відчуття Аля Гонта хоче створювати своїми речами. 

«Нам подобається спостерігати за тим, як наш одяг міняє стан людей, їх самосприйняття та самовідчуття. Співпраця з Аліною була неймовірною втіхою та натхненням для розуміння різноманітної зовнішності жінок», — коментує нову колекцію Аля Гонта. 

Rumors 

Молодий українский бренд творчого тандему Людмили Жадьонової і Влада Путістіна. Ідея створити одяг, у якому кожна дівчина почувала б себе унікальною, загадковою, та романтичною, об’єднала їх у спільний бренд. 

Перша колекція Rumors вийшла під девізом Clothes for romantic vibes. В сукнях бренду переважають аскетичні елементи. Пишні спідниці та рукави роблять образ дещо урочистим та меланхолічним, але завдяки формі та крою одяг абсолютно комфортний для активного життя сучасної дівчини. Натхненням для творців став стиль одягу амішей та героїні романів класичної англійської літератури. Унікальним елементом першої колекції є комірці, які можна носити окремо від суконь. 

Wildwood

Бренд створює речі зі шкіри, які, як кажуть його дизайнери Артур та Аня, назавжди залишаться у вашому гардеробі. Wildwood був створений у 2014 році, і головну увагу його творці зосередили на удосконаленні їхньої головної речі — шкіряної куртки, яка представлена у різних варіаціях та відтінках. Бренд з особливою увагою ставиться до деталей та використовує лише якісні зразки шкіри.

Нову колекцію бренд присвятив модній естетиці періоду перебудови, яка запам`яталася нам шапками-вушанками та довгими дублянками класичної вичинки. Моделі Wildwood більш функціональні: пальто можна носити також хутром навиворіт з огляду на погоду. Серед більше актуальних силуетів — дублянки-худі, дублянки-бомбери, які зігрівають у температуру до -15℃, сорочки-пальто з овчини та вовни. 

Fox Lingerie

Свої перші кроки бренд почав робити у вересні 2015 року. За цей час Fox Lingerie відійшов від пошиття за індивідуальними мірками, почав випускати колекції кожен сезон, розширив лінійку розмірів від 10 до 20, налагодив продажі за кордон та відкрив власний шоурум. Мереживо та фурнітура для бренда закуповується особисто його дизайнеркою за кордоном.

The Lace 

Бренд заснували Альбіна та Ігор Красні у 2016 році. Першими виробами бренду були сукні декоровані мереживом, саме вони стали натхненням для назви бренду The Lace. Основа усіх колекцій — невимушені вироби, які формують базовий гардероб: сукні на запах довжини міні та міді, сорочки вільного крою, приталені жакети і широкі брюки. 

Натхненням для нової колекції осінньо-зимового сезону стала дівчина, яка насолоджується життям і живе в моменті. До неї увійшли трикотажні сукні, кардигани крупної в`язки, сорочки з деніму та м`які джемпери у спокійних, пастельних відтінках. 

Oliz

Бренд хусток був заснований три роки тому Христиною Зборошенко. На його запуск дизайнерку надихнула колекція вінтажних хусток, які дісталися їй від прабабусі. Перша колекція була створена у Петриківському розписі. Пізніше бренд почав співпрацювати з українськими художниками. 

Нова колекція Oliz присвячена роботам Марії Примаченко та має назву «Казки родини Примаченко». До неї також увійшли картини сина художниці Федора, який був її учнем, та онука Івана. Обидва успадкували талант художниці та продовжили працювати у напрямку наївного мистецтва. Казкові світи родини Примаченків дизайнерка бренду поселила на найкращому коштовному шовку твіл. Завдяки виблиску тканини, її переливам та фактурі, можна побачити малюнки з іншого боку.

Після вдалого дебюту колекції, Христина вирішила випустити її ще на особливій тонкій вовні, з домішкою шовку. Ця тканина зручна у драпіруванні аксесуару та дуже тепла, тому в осінньо-зимовий сезон та на початку весни на неї є великий попит. Колекція не завершена, до неї ще додаватимуться нові роботи. 

CDD Jewelry 

Ювелірний бренд CDD Jewelry тільки-но представив свою першу колекцію Web, головна ідея якої — повернути значущість прикрас і наповнити їх сенсом, створити своєрідний сучасний амулет. CDD — це абревіатура імені засновниці бренду — Чернишової Дарини Денисівни, а також архітектурного поняття concept development department.

Геометрія прикрас бренду натхненна діаграмою українського математика Георгія Вороного. Його математичні формули відтворюють ту сітку, яку ми можемо бачити в забарвленні жирафа і листі дерев. Сьогодні її використовують для розпізнавання образів, моделювання рельєфу, картографії. Суть діаграми — об`єднати точки найменш коротким шляхом, утворюючи павутину.

У колекції Web представлені мінімалістичні підвіски та каблучки, деякі з них поєднують в собі відразу два матеріали — золото і срібло різних відтінків. Прикраси створюються з інженерним підходом, друк воскових прототипів здійснюється на рідкісних 3D-принтерах, а вилиті з металу вироби доводяться до ідеалу ювелірами вручну.

Bakhirka Apparel

Ідея створити бренд прийшла до дизайнерки Катерини Бахірки, коли вона досліджувала свою ідентичність та внутрішнє «я». Під час подорожей Південною Америкою вона зустріла племена Амазонки, які розділяли з нею побут та продемонстрували шаманські ритуали. Проводячи з ними час, Катя усвідомила, що не потрібно визначатися ким хочеш бути. Важливо, щоб кожний зміг бути ким завгодно. Ці погляди і сформували ядро бренда Bakhirka Apparel.

Через колір дизайнерка розглядає різницю світових культур: чорний та білий глибоко вкоренилися усюди, втім можуть мати різне значення. Наприклад, у християнстві білий асоціюється зі світом та чистотою, а чорний – зі смертю і страхом. Водночас у індуїстській культурі білий удова носить під час трауру.

У своєму дропі The Habit Катя акцентує увагу на тому, що ми маємо жити та дихати природою, де одяг стає органічною частиною навколишнього світу. Дизайнерка створює капсули, слідуючи ідеї свідомого споживання.


 

Для тех, кто любит эстетику и свободу

Чорна п’ятниця від українських брендів: обираємо круті прикраси, сумки та взуття

Просто космос: Соня Мохова танцює між галактиками в білизні з апокаліптичними принтами

9 лучших увлажняющих масок для волос

10 beauty-советов, которые пригодятся вам в ноябре

4 урока, которые получают все начинающие предприниматели